Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Biergisttabletten...Ervaringen...

Pagina's : [1] 2 3

Marocca
20-02-2006, 16:05

Ik heb meermaals gelezen dat Biergisttabletten goed zouden zijn voor het haar... Vele meiden hebben blijkbaar dik en vol haar gekregen door deze pilletjes te slikken. Nu heb ik ze pas gekocht en ik ben benieuwd... Ze zijn trouwens niet duur voor diegenen die ze willen uitproberen! Te koop in de Kruidvat...Maar er staat op et potje dat men er 15 per dag moet innemen :wat?!: 3x 5 pilletjes...Is wel veel maja, als et maar helpt :hihi: Nog iemand ervaringen hiermee?

SweetCheeks
20-02-2006, 16:14
Superhaargroeiformule bij De Tuinen, die helpt wel goed!

Bella_Mafia
20-02-2006, 16:19
Hey Marocca. Ik slik ze nu enkele weken, en heb ze ook in de kruidvat gekocht. Bij mij staat er op 3x daags 3tabletten tijdens de maaltijd. Ayaa 15 is echt wel veel !

Marocca
20-02-2006, 16:20
SweetCheeks.... "De tuinen" hebben we hier niet :hihi: Bella Mafia....Haha ja er staat 15 op maar er staat ook: gelieve deze hoeveelheid niet te overschrijden!! :hihi:

Bella_Mafia
20-02-2006, 16:25

SweetCheeks.... "De tuinen" hebben we hier niet :hihi: Bella Mafia....Haha ja er staat 15 op maar er staat ook: gelieve deze hoeveelheid niet te overschrijden!! :hihi: haha Ok:maf2: :hihi:

altijdopreis
20-02-2006, 16:35
Helpt het echt???? ik heb het ook bij de tuinen gehaald.

SweetCheeks
20-02-2006, 16:51
Kgebruik t al langer dan twee maandjes, je ziet zeg maar babyhaartjes groeien...je ziet wel degelijk verschil tussen toen en nu;)

Bella_Mafia
20-02-2006, 16:55
Kgebruik t al langer dan twee maandjes, je ziet zeg maar babyhaartjes groeien...je ziet wel degelijk verschil tussen toen en nu;) en zijn het pilletjes?

SweetCheeks
20-02-2006, 17:04
Het zijn pilletjes en ze kosten rond de 17 euro! 90 pilletjes, drie keer op een dag slikken, bijvoorkeer per maaltijd.

Bella_Mafia
20-02-2006, 17:16
Ik heb ze ooit geslikt toen ik van het roken probeerde af te komen... daar zouden ze ook goed bij moeten helpen http://www.geocities.com/jurjenvanderpoel/fat_mike1.gif Klopt, staat er ook op te lezen dat ze daarbij helpen.

wortelsapje
20-02-2006, 17:33
15 tabletjes per dag is wel heel veel... ik heb ook een potje biergisttabletten thuis liggen. Maar bij mij staat er 3 maal daags 3 tabletten, dus 9 in totaal.. Ik heb ze een paar dagen gebruikt, en toen heb ik ze ergens achterin een kast gestopt. Haha, had de motivatie niet om elke dag drie keer 9 van die dingetjes te slikken. Dus ik kan je helaas niet zeggen of ze ook daadwerkelijk helpen... Ik had ze in eerste instantie gekocht voor een mooie huid.

ikramepearl
20-02-2006, 17:39
Ik ben er ook pas mee begonnen, hahah gisteren, bij mij staat er drie maal daags twee tabletten innemen. Ik heb er dus nog geen ervaring mee, maar ze ruiken een beetje raar, naar oude chocolade of zo iets.

La_Vita_E_Bella
20-02-2006, 17:51
Ik heb een multivit-pil gekocht bij de Kruidvat, daar zit van alles in, plus ik wilde per se foliumzuur slikken, dat schijnt heel erg goed te zijn. Van Oprah geleerd! Maar goed, ik zag die biergisttabletten ook staan, maar ik las inderdaad dat je driemaal daags drie tabletten in moest nemen, ik dacht zijn deze mensen gek of hebben ze een typfout gemaakt haha? Ik dacht echt dat ze een fout hadden gemaakt...ik heb ze daarom niet genomen, dat waren me toch iets te veel drugs...:maf2:

Marocca
20-02-2006, 17:53
Ik denk dat ik er ook maar 9 ga innemen dan :hihi:

Nadia18
20-02-2006, 22:15

er zijn twee soorten biergistpillen in kruidvat ene is 3 maal per dag 3 pillekes inslikken (huismerk van kruidvat) en de ander is biergistpillen en complex b een remix ,het merk heet cerea,je moet er 15 van drinken.heb ze gehaald vandaag,ik ga ze eens uitproberen

Pagina's : [1] 2 3