Bekijk originele versie : Najib26!!! Half blood!!!
mimi3000
06-05-2003, 22:37
Ik hou er ni van om complimenten te geven maar ik vind dat dit gewoon gezegd moet worden....
Tbarkelah 3lik :goedzo: Ga door met je topics en met het mensen aan hun verstand te proberen brengen dat we ni goed bezig zijn :goedzo:
Half blood 7ta tina tbarkelah 3lik, Kvind je echt cool en hebt me paar dingen verteld die ik echt ni wist :confused: :confused:
ze3maze3ma
06-05-2003, 22:38
???????????????????????????????????????????
HalfBlood
06-05-2003, 22:40
shokran oe metgoelish entina goeli ente :p..walakien ana far7an dat ik toch door mijn hoopje geratel jou wat heb kunnen leren :D..
mimi3000
06-05-2003, 22:42
Origineel gepost door ouiam_tet1
:jammer: je zegt nu de verkeerde dingen mimi.....
:confused: :confused: Alsof jij weet waar ik het over heb :confused:
mimi3000
06-05-2003, 22:49
Origineel gepost door ouiam_tet1
ja dat weet ik zeker weten :goedzo: maar laamaar ik bemoei me er niet mee :(
huh???? :confused: Lieffie je moet je ni met dinge bemoeie waar je geen weet van hebt......
Half heeft me een aantal dingen op islam gebied verteld waar ik em voor dank en evenals najib....
Ik vind dat ik mijn dank mag betuigen als ik dat wil....Het is tot slot een open forum....Maar goed kweet ni waarom ik je hier iets zit uit te leggen :rolleyes:
Miss_Crazy
06-05-2003, 22:54
ewa there great guys
:goedzo:
:D
mimi3000
06-05-2003, 23:00
er is weer ruimte :D :D
Origineel gepost door mimi3000
Ik hou er ni van om complimenten te geven maar ik vind dat dit gewoon gezegd moet worden....
Tbarkelah 3lik :goedzo: Ga door met je topics en met het mensen aan hun verstand te proberen brengen dat we ni goed bezig zijn :goedzo:
Half blood 7ta tina tbarkelah 3lik, Kvind je echt cool en hebt me paar dingen verteld die ik echt ni wist :confused: :confused:
Zeker weten! IK heb ook heel wat geleerd van hen...Van Najib26 heb ik heel wat geleerd op het forum...en van Half Blood>op msn... :p
Hun kennis over de Islam is groot! Moge Allah(swt) hen hiervoor belonen insja allah!
ArabLady
06-05-2003, 23:08
halfblood :goedzo:
najib:jammer:
:hihi: nee da's flauw hij ook maar :goedzo: maar een kleinere :goedzo: dan :)
MeSmOeMaAtJe
06-05-2003, 23:09
HalfBlood is zekers..:goedzo:..:goedzo:
HalfBlood
06-05-2003, 23:12
Origineel gepost door Marocca
Zeker weten! IK heb ook heel wat geleerd van hen...Van Najib26 heb ik heel wat geleerd op het forum...en van Half Blood>op msn... :p
Hun kennis over de Islam is groot! Moge Allah(swt) hen hiervoor belonen insja allah!
mijn kennis is zeer gering.. incha allah groeit het.. tot die tijd ff gebruike wat ik kan.. ;)
DonnaBella
06-05-2003, 23:12
Origineel gepost door mimi3000
HIER BEN IK HET OOK MEE EENS :goedzo:
Origineel gepost door Half Blood
mijn kennis is zeer gering.. incha allah groeit het.. tot die tijd ff gebruike wat ik kan.. ;)
Just believe me... ;)
En insja allah zal jouw kennis vergroten jah! :goedzo:
Origineel gepost door Marocca
Nee ik weet niet zoveel. Ik ben net als alle anderen: als ik iets niet weet, zoek ik het op in boeken of op internet. Of ik leg de vraag voor aan iemand die meer weet of een imam. Dat kan iedereen.
Maar bedankt voor de complimenten en moge Allah alle moslims belonen, en de dwalenden vergeven en op het juiste spoor brengen inchallah.
Ook mimi bedankt :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.