Bekijk originele versie : Smokey Eyes......
Profiela
20-02-2006, 13:35
Wat vinden jullie van smokey eyes, zoals hier op de foto afgebeeld ik vind het persoonlijk echt prachtig... niet voor overdag natuurlijk maar tis leuk voor op een feestje ofzo... kan iemand zich zo mooi opmaken? En zijn er mensen die er zo bijlopen iedere dag???:)
(foto's op aanvraag) :hihi:
TwinkleEye_19
20-02-2006, 13:38
Ik maak me zo op...
Overdag iets minder en probeer toch de laatste tijd nog meer te minderen. :o
Romainna
20-02-2006, 13:39
Ik vind het wel mooi, net als die middelste foto.:D
Profiela
20-02-2006, 13:41
Ik maak me zo op...
Overdag iets minder en probeer toch de laatste tijd nog meer te minderen. :o
:wow:
Maak jij je iedere dag zo op? Pffff.... waar haal je de tijd vandaan hahahaha....:hihi:
La_Vita_E_Bella
20-02-2006, 13:42
Het is mooi voor een feest of zo...Maar naturel is in mijn optiek het mooist voor overdag...
Profiela
20-02-2006, 13:42
Dit vind ik wel mooi, maar meer ook niet athans niet overdag....
http://www.kevynaucoin.com/images/lessons/dramaticeyes_after_lrg.jpg
bij sommige vrouwen staat het wel en bij andere weer niet. Ik doe het alleen als ik naar feestjes ga, in het dagelijkse leven gebruik ik helemaal geen make-up.
Romainna
20-02-2006, 13:46
bij sommige vrouwen staat het wel en bij andere weer niet. Ik doe het alleen als ik naar feestjes ga, in het dagelijkse leven gebruik ik helemaal geen make-up.
Klopt, naar ene feestje is wel mooi maar niet voor iedere dag.;)
KoezKoez
20-02-2006, 13:48
Iew!! Wat ziet dat er eng uit zeg!! Ik vind het zoo overdreven, zelfs voor een feest, lijkt wel smink.. of het moet Haloween zijn, dan kan het nog wel:hihi:
ik heb op een feestje vaak smokey eyes...maar geen zwarte oogschaduw over het hele oog.....meestal doe ik eyeliner als ondergrond met daarover heen zwarte oogschaduw, of donkerbuin en dan ietsjes uitvegen met een kwastje...maar dus niet over je hele ooglid....
Iew!! Wat ziet dat er eng uit zeg!! Ik vind het zoo overdreven, zelfs voor een feest, lijkt wel smink.. of het moet Haloween zijn, dan kan het nog wel:hihi:
Wallahillah bah vind het ook eng net een satanist die middelste :maf2:
TwinkleEye_19
20-02-2006, 14:25
:wow:
Maak jij je iedere dag zo op? Pffff.... waar haal je de tijd vandaan hahahaha....:hihi:
Dat hoort bij mijn ochtendritueel.
Ja, eerst echt met donkere oogschaduw (niet hele ooglid hoor, vind dat eng), maar bij de wimpers, eyeliner, khol, wenbrauwpotlood en dan nog masacara. :maf2:
Maar nu probeer ik alleen naturel oogschaduw op te doen en mascara. Op dat af te leren en alleen nog voor een feestje op te doen.
Er is een lid hier die mijn oog als avatar heeft, maar weet de naam niet meer. :hihi:
lilchakir
20-02-2006, 14:25
ik vindt het ook niet mooi sma7lie, maar de mijne zijn mooier al zeg ik het zelf:D
Profiela
20-02-2006, 14:32
Dat hoort bij mijn ochtendritueel.
Ja, eerst echt met donkere oogschaduw (niet hele ooglid hoor, vind dat eng), maar bij de wimpers, eyeliner, khol, wenbrauwpotlood en dan nog masacara. :maf2:
Maar nu probeer ik alleen naturel oogschaduw op te doen en mascara. Op dat af te leren en alleen nog voor een feestje op te doen.
Er is een lid hier die mijn oog als avatar heeft, maar weet de naam niet meer. :hihi:
Meen je niet heeft een lid jou ook als avatar? Hahahahah doe mij eens sturen wil dat weleens zien dan....:likje:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.