Bekijk originele versie : hoi dames...
weten jullie misschien of er iemand interesse heeft in mij galajurk...die ik zou willen verhuren....en als ik er een goeie prijs voor krijg dan ben ik bereid om hem te verkopen........dus dames...ik hoor het wel van jullie.....
beppie_truus
20-02-2006, 10:54
mischien wel handig als je hier een foto zou plaatsen en een beschrijving van de jurk en wat je huurprijs of vraag prijs is.
Mensen kunnen moeilijk bieden op iets waar ze helemaal niks van weten.
het is een boredaukleurige sisachtige jurk met grote hoepel en een sleepje.....en het heeft aan de bovenzijde een handgemaakte korset met steentjes........een bijpassende sjaal......hij is prachtig dames al zeg ik het zelf..!!
voor fotos zou je mij je emaildres kunnen geven ......en ik verhuur voor 55 euro per avond...
beppie_truus
20-02-2006, 11:09
zo goed beppie..?
:goedzo:
als je een foto plaats maak je het je zelf een stuk makkelijker want dan hoef je niet iedereen iedere keer te mailen
dat maakt niet zoveel uit...want ik ben nu op mijn stage en ik heb hier geen fotos...vandaar....en oja..dames hij is nog nooit verhuurd...ikzelf heb hem 10 min aangehad...alleen toen mijn zus haar bruidsjurk aandeed...deed ik mijn galajurk aan ....de rets van de avond had ik marokkaanse jurken aan...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.