Bekijk originele versie : 'Amerikanen in Irak net zo barbaars als Saddam'........................
Lieve_Jamilaaaa
20-02-2006, 10:14
'Amerikanen in Irak net zo barbaars als Saddam'
Uitgegeven op maandag 20 februari 2006 om 08:26:02, bijgewerkt om 08:42:41
(Novum/AP) - Osama bin Laden vindt de tactiek van de Amerikaanse strijdkrachten in Irak net zo barbaars als die van de verdreven president Saddam Hussein. Dat zegt de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida op een bandje, waarvan fragmenten op 19 januari door de zender Al-Jazeera werden uitgezonden en dat nu in zijn geheel op een website is gezet.
http://www.nieuws.nl/image.php?Amerikanen_in_Irak_net_zo_barbaars_als_S addam--fotocrop.02-20-2006.0001.jpg
Bin Laden zegt verder dat hij ervoor zal zorgen dat hij nooit levend in handen van de Amerikanen zal vallen. "Ik heb gezworen alleen in vrijheid te zullen leven. Ook al vind ik de smaak van de dood bitter, ik wil niet als een vernederd of bedrogen mens aan mijn einde komen."
In de fragmenten die destijds door Al-Jazeera werden uitgezonden bood Bin Laden de Verenigde Staten een bestand, maar zei hij ook dat Al-Qaida een nieuwe aanslag op Amerikaans grondgebied in voorbereiding had.
gelderse
20-02-2006, 10:20
Amerikaanen zijn babaarser en de hele wereld kijkt met goedkeuring mee.:(
Lieve_Jamilaaaa
20-02-2006, 10:23
Amerikaanen zijn babaarser en de hele wereld kijkt met goedkeuring mee.:(
En dat keuren ze natuurlijk wel goed
maar wat wij doen is niet goed
Malikah82
20-02-2006, 10:24
'Amerikanen in Irak net zo barbaars als Saddam'
Uitgegeven op maandag 20 februari 2006 om 08:26:02, bijgewerkt om 08:42:41
(Novum/AP) - Osama bin Laden vindt de tactiek van de Amerikaanse strijdkrachten in Irak net zo barbaars als die van de verdreven president Saddam Hussein. Dat zegt de leider van het terreurnetwerk Al-Qaida op een bandje, waarvan fragmenten op 19 januari door de zender Al-Jazeera werden uitgezonden en dat nu in zijn geheel op een website is gezet.
http://www.nieuws.nl/image.php?Amerikanen_in_Irak_net_zo_barbaars_als_S addam--fotocrop.02-20-2006.0001.jpg
Bin Laden zegt verder dat hij ervoor zal zorgen dat hij nooit levend in handen van de Amerikanen zal vallen. "Ik heb gezworen alleen in vrijheid te zullen leven. Ook al vind ik de smaak van de dood bitter, ik wil niet als een vernederd of bedrogen mens aan mijn einde komen."
In de fragmenten die destijds door Al-Jazeera werden uitgezonden bood Bin Laden de Verenigde Staten een bestand, maar zei hij ook dat Al-Qaida een nieuwe aanslag op Amerikaans grondgebied in voorbereiding had.
Moge Allah swt onze broeder en moejahied amir el moejahidien osama bin laden hafidahu allah steunen in zijn strijd tegen de ongelovigen
Lieve_Jamilaaaa
20-02-2006, 10:25
Amien:o
mohammedALI
20-02-2006, 12:18
Osama bin laden heeft altijd vrede gewild . ik waardeer dat in die man
Lieve_Jamilaaaa
20-02-2006, 12:26
Aangenaam ik ook
Maar helaas wordt dat anders bekeken
Rabatboy
20-02-2006, 16:27
Dan heeft hij zich nogal voorzichtig uitgedrukt. Saddam was slecht maar die Bush en zijn kornuiten zijn nog veel erger. Het aantal vermoorde Irakezen is sinds de inval van de amerikanen al veel meer als wat Saddam in zijn hele leven heeft (laten) vermoorden. De amerikanen beweren nog steeds dat ze democratie brengen in Irak, maar het enigste wat ze er brengen is dood en verderf. Ze zijn doodsbang dat de waarheid boven tafel komt. Ik hoop nog altijd dat er een paar Irakezen opstaan en Bush en zijn mannen voor het internationale gerechtshof dagen.
Lieve_Jamilaaaa
20-02-2006, 16:29
Dan heeft hij zich nogal voorzichtig uitgedrukt. Saddam was slecht maar die Bush en zijn kornuiten zijn nog veel erger. Het aantal vermoorde Irakezen is sinds de inval van de amerikanen al veel meer als wat Saddam in zijn hele leven heeft (laten) vermoorden. De amerikanen beweren nog steeds dat ze democratie brengen in Irak, maar het enigste wat ze er brengen is dood en verderf. Ze zijn doodsbang dat de waarheid boven tafel komt. Ik hoop nog altijd dat er een paar Irakezen opstaan en Bush en zijn mannen voor het internationale gerechtshof dagen.
De waarheid komt boven water
alleen is het niet 1, 2, 3
Rabatboy
20-02-2006, 16:32
De waarheid komt boven water
alleen is het niet 1, 2, 3
Jaa klopt, daar heb je wel gelijk in. ;)
Lieve_Jamilaaaa
20-02-2006, 16:33
Jaa klopt, daar heb je wel gelijk in. ;)
:goedzo:
Malikah82
20-02-2006, 16:40
Moge Allah(swt) mijn lieve broeder Osama Bin Ladin en moejahied amir el moejahidien osama bin laden hafidahu allah belonen voor zijn goede daden . Inshallah . Amien .
http://www.september11news.com/Oct7OsamaPhotoTallBooks.jpg
http://www.september11news.com/AAAOsamaKalashnikovLap.jpg
En dat keuren ze natuurlijk wel goed
maar wat wij doen is niet goed
Kijk dat is nu jullie probleem, meteen alles naar je toetrekken. Toevallig zijn er miljoenen niet moslims die dit ook niet goedkeuren. Verschillende WESTERSE regeringen hebben al aangedrongen op sluiting van Guantanomo Bay. Altijd maar weer dat slachtoffergedrag van jullie. Bah, bah bah.
Jullie weten blijkbaar niet hoe wij geciviliseerde burgers uit het westen denken.
Misschien moet je je daar eerst eens in gaan verdiepen.
gelderse
20-02-2006, 17:17
Kijk dat is nu jullie probleem, meteen alles naar je toetrekken. Toevallig zijn er miljoenen niet moslims die dit ook niet goedkeuren. Verschillende WESTERSE regeringen hebben al aangedrongen op sluiting van Guantanomo Bay. Altijd maar weer dat slachtoffergedrag van jullie. Bah, bah bah.
Jullie weten blijkbaar niet hoe wij geciviliseerde burgers uit het westen denken.
Misschien moet je je daar eerst eens in gaan verdiepen.
Wij en jullie:maf2:
Bush mogen ze van mij ook berechten...zak aardappelen :kwaad:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.