Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Blunders tijdens visite ..... Tell me ...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

Miss_Magrebia
20-02-2006, 09:02

Titel spreekt voorzich .... de blunders svp ... :o

Mozhima1
20-02-2006, 09:18
Blunders tijdens visite yek? Je komt ook elke keer met topics waarvan ik denk; hoe komt ze erop?! Maar wel leuk hoor, miss. Nou mijn blunder...ik had hem ook al geplaatst bij de topic van een-rotterdamse. Maar bij deze nog een keer: Het was in de tijd dat ik nog getrouwd was. Ik zou voor het eerst 'veel' visite krijgen van mijn schoonfamilie. Het waren iets van 4 tantes, zijn zussen etc. Zeg maar een stuk of 8 vrouwen en daarnaast nog mannen en kinderen.:maf2: Ik was al vroeg in de weer om alles pico bello in orde te hebben. Harira, salades, vlees, vis, noem maar op. Eenmaal het bezoek gearriveerd had ik de 'slel' (marokkaans gerei voor handjes te wassen) gevuld en ik ging de vrouwen hun handen laten wassen. Achteraf gezien, gelukkig dat ik bij mijn ex-schoonzus begon, want ik het het gevuld met IJSKOUD water in december!:maf2: Verschrikkelijk!:moe: Ik schaamde me kapot. Knalrood heb ik het water gauw omgewisseld. Dat is echt blunder waarvan ik nog steeds denk; hoe kón ik?~!!!:maf: En jij, miss?:D

Miss_Magrebia
20-02-2006, 09:25
Blunders tijdens visite yek? Je komt ook elke keer met topics waarvan ik denk; hoe komt ze erop?! Maar wel leuk hoor, miss. Nou mijn blunder...ik had hem ook al geplaatst bij de topic van een-rotterdamse. Maar bij deze nog een keer: Het was in de tijd dat ik nog getrouwd was. Ik zou voor het eerst 'veel' visite krijgen van mijn schoonfamilie. Het waren iets van 4 tantes, zijn zussen etc. Zeg maar een stuk of 8 vrouwen en daarnaast nog mannen en kinderen.:maf2: Ik was al vroeg in de weer om alles pico bello in orde te hebben. Harira, salades, vlees, vis, noem maar op. Eenmaal het bezoek gearriveerd had ik de 'slel' (marokkaans gerei voor handjes te wassen) gevuld en ik ging de vrouwen hun handen laten wassen. Achteraf gezien, gelukkig dat ik bij mijn ex-schoonzus begon, want ik het het gevuld met IJSKOUD water in december!:maf2: Verschrikkelijk!:moe: Ik schaamde me kapot. Knalrood heb ik het water gauw omgewisseld. Dat is echt blunder waarvan ik nog steeds denk; hoe kón ik?~!!!:maf: En jij, miss?:D Thanks ... ik krijg soms van die roepingen met "goede" ideeen... :hihi: Mijn " blunders" - Me hellemaal uitsloven, alles klaar en dan op het laaste moment " soep " aanbranden tijdens het opwarmen .... - Me mengen in gesprekken en vergeten dat er iets in de oven ligt .... :hihi: - Een x kwamen mijn ouders en zussen/broertjes eten ... soep, kip en patat met koude en warme salade .... Soep en kip was :goedzo: Patatjes erop waren :jammer: ( handgeschild maar waren van die aardappelen die NIET voor de " friet " bestemd waren .... gelukkig dat mijn moeder een opmerking maakte " ik had deze ook gekocht, miskoop" Heb nooit echt erge blunders gemaakt ... een x brood aanlaten branden ( totaal mijn fout niet, man had open op 9 gezet en ik dacht dat ie op 4 stond :eek: ) ... Hij moest 10 min voor het eten als een speer naar de bakker op een zondag ( I :sjans: Rotterdam )

cateraar
20-02-2006, 09:25
een blunder die mijn vriendin is overkomen. Ze was pas getrouwd en zou voor het eerst haar schoonfamilie op bezoek krijgen en nou heeft ze een best pittige schoonma, die let overal op. En mijn vriendin kon niet koken. Dus wat heeft ze gedaan: Ze zouden zaterdag komen maar omdat ze ook nog het huis moest opruimen en boodschappen doen heeft ze de kip op vrijdagavond gemarineerd en gekookt. Ze heeft de kip toen heel even in de oven gedaan om te grillen. Ze dacht, dan hoef ik het morgen alleen maar op te warmen (dus niet). De volgende dag heeft ze de kip opgewarmd in de oven en alles erbij gedaan. Toen ze aan het eten waren was het helemaal stil en je zag iedereen hard aan die kip trekken en toen ze gingen kauwen hoorde je alleen maar kzzzkzzzzkkzzzz. Doordat die kip twee keer is gegrild is ie helemaal taai geworden. Nou, haar man kon haar wel schieten en haar schoonmoeder..........Die is daar nooit meer geweest. Die schaamde zich diep dat ze een schoondochter heeft die niet eens een kip kan grillen.

cateraar
20-02-2006, 09:27

Blunders die mij weleens overkomen is dat ik mij ga mengen in gesprekken zonder dat ik echt de "clue" weet. Totdat ik iedereen mij zo raar zie aankijken en iemand zegt (meestal mijn zus) waar heb jij het nou weer over. Dan probeer ik interessant te doen, maar weet niet eens wat ik zeg.

Mozhima1
20-02-2006, 09:31
Blunders die mij weleens overkomen is dat ik mij ga mengen in gesprekken zonder dat ik echt de "clue" weet. Totdat ik iedereen mij zo raar zie aankijken en iemand zegt (meestal mijn zus) waar heb jij het nou weer over. Dan probeer ik interessant te doen, maar weet niet eens wat ik zeg.:hihi: Er valt genoeg te lachen op deze maandagochtend. En miss die van die patat klinkt bekend in de oren. Volgens mij gebruiken vrouwen die vaker als het bakken 'mislukt' is.:hihi:

cateraar
20-02-2006, 09:34
Wat ik nooit zal vergeten is dat ik een keer op bezoek was en toen moest ik dus heel nodig naar de wc. Die vrouw heeft 5 dochters in huis en allemaal volwassen en wonen nog thuis dus je verwacht dat haar huis heel schoon is. Dus ik ging naar de wc en zij hebben een wc in de badkamer. Nou, ik wist niet wat ik zag. Overal lag was, op de wasmachine en op de grond. Vuile onderbroeken slingerden vrolijk rond, in de wc pot een vette remspoor en op de spiegel en kraan allemaal haren en viezigheid. Ik hoefde spontaan niet meer te plassen. Toen we even later kregen te eten zag ik die badkamer weer voor me, ik kan je zeggen: ik heb het eten met geen een vinger aangeraakt.

Miss_Magrebia
20-02-2006, 09:37
:hihi: Er valt genoeg te lachen op deze maandagochtend. En miss die van die patat klinkt bekend in de oren. Volgens mij gebruiken vrouwen die vaker als het bakken 'mislukt' is.:hihi: Nee was echt zo ... die patat was zo slap en niet te eten ....... ;) Zelfs ik vond het :likje:

cateraar
20-02-2006, 09:39
Nee was echt zo ... die patat was zo slap en niet te eten ....... ;) Zelfs ik vond het :likje: gelukkig was het je moeder en niet je schoonmoeder. tenminste ik zou het erger vinden als het mijn schoonmoeder was, ookal is het een schatje, toch.

Miss_Magrebia
20-02-2006, 09:41
gelukkig was het je moeder en niet je schoonmoeder. tenminste ik zou het erger vinden als het mijn schoonmoeder was, ookal is het een schatje, toch. al was het " weet ik veel wie".... min schoonmoeder is een :sjans: .... die zou in de keuken staan als ze op visite is ... :hihi: Fouten maken is menselijk ... en een miskoop kan gebeuren ...

cateraar
20-02-2006, 09:49
al was het " weet ik veel wie".... min schoonmoeder is een :sjans: .... die zou in de keuken staan als ze op visite is ... :hihi: Fouten maken is menselijk ... en een miskoop kan gebeuren ... ja natuurlijk is dat zo, maar ik zou het wel vervelend vinden als dat me zou overkomen.

Mozhima1
20-02-2006, 09:52
Heb ook een keer meegemaakt dat ik ergens op bezoek was en dat er iemand binnen kwam met een fruitschaal, struikelde, vervolgens vlogen alle appels, peren en bananen door de lucht. hihi

Ghatar_tangawia
20-02-2006, 10:00
Mijn tante had een tijd terug visite. Voordat ze de kippen in de oven deed, bond ze de pootjes aan elkaar vast met van die touwtjes. Dus toen het tijd was om alles op te dienen en alles bij de gasten lag.. realiseerde ze zich dat ze die touwtjes niet van de poten van de kip heeft weggehaald :hihi:

sihamkleuter
20-02-2006, 10:01
ik ben een kei in "blunders"en dan vooral tijdens visites.:o

Gordon
20-02-2006, 10:02

Valt meer in de categorie drama dan blunder: Op de henna-dag van mijn broer was het noodweer, de hele dag door sneeuwde het, overal op het nieuws kwamen de ellenlange files voorbij en het advies was om, als je leven je lief was, absoluut NIET de straat op te gaan. Dan denk je misschien, het feest is toch binnen en niet buiten, what's the problem... Nou, degene die het brood zou halen, stond 7,5 uur in de file, vanaf 's middags 4 tot s avonds half 12. We konden de mensen dus niet te eten geven en het ergste was, veel gasten waren er al vroeg bij, dus die hadden de hele dag niks gegeten, msekien!:hihi: Achteraf hadden niet veel mensen het gemerkt, maar wij hebben ons echt vermaakt (lees: zwaar gestressed) in de keuken, EN maar net doen of het zo gepland was EN maar weer thee zetten EN die mensen maar volproppen met koekjes EN maar weer gaan dansen, mensen entertainen om ze de honger te doen vergeten... What a day....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8