Bekijk originele versie : wie kan me helpen...
babs3131
06-05-2003, 21:35
Ik ben opzoek naar stof om een jurk te laten maken.
Wie kan mij helpen, waar vind ik mooie stoffen?????
Groetjes Babs :confused:
C_OUJDIA
06-05-2003, 21:43
Ik zie dat je locatie limburg is :maf2:
Kweet niet of je daar mooie stof kunt vinden maar ik weet wel dat je hier in Rotterdam een paar zaakjes heb die hele mooie stof verkomen...
Duur/Goedkoop wat je maar wilt...
Op de Haagse markt heb je ook kraampjes die stof verkopen..Heb er vorig jaar een stof gehaald...:Iluvu:...
hoi meid, kun je wat adresjes geven van die winkels in r'dam die mooie stoffen verkopen, ken iemand elders in Nl mooie stoffenwinkels please let me know!
Vast bedankt!
Charmilla
13-05-2003, 19:17
Ik heb ook wat adresjes voor je
graag l;aat maar weten alsjeblieft, ben vanalles aan het verzamelen heb ik in ieder geval het gevoel iets te doen aan de voorbereidingen...
Charmilla
13-05-2003, 19:28
Origineel gepost door bruidje
graag l;aat maar weten alsjeblieft, ben vanalles aan het verzamelen heb ik in ieder geval het gevoel iets te doen aan de voorbereidingen...
Origineel gepost door Charmilla
nee meubels heb ik al, ga trouwen in aug en wil wat mooie stoffen om cadeau te doen aan mijn schoonmoeder, zussen etc, je weet wel als cadeau...
miss_couscous
13-05-2003, 19:30
in eindhoven heb je een winkeltje in het centrum met hele mooie stoffen maar ja het er wel erg prijzig!!
nou lieve meiden, wacht met smacht op adresjes waar ze mooi stoffen verkopen, vast bedankt
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.