Bekijk originele versie : Stof Marokaanse jurk
hajar_zina
20-02-2006, 00:20
Ik wil een lebsa gaan maken, maar weet niet wat nu in is qua stoffen.
iemand tips? :)
miss_burberry
20-02-2006, 00:23
Ik wil een lebsa gaan maken, maar weet niet wat nu in is qua stoffen.
iemand tips? :)
Hangt ervan wat voor model je gaat maken.. Sommige stoffen kun je bepaalde modellen niet van maken..
Ik weet niet wat er precies nu in is.. Maar van de zomer waren lebssie met veel kleuren, en felle kleuren in.. Verder was de "zomer stof", die met grote bloemen en veel kleuren in.. Boven en onderstof zelfde print, alleen boven doorzichtig en onder satijn/zijde..
Maar die zijn meer voor oudere vrouwen vind ik.. Niet voor ene jonge meid..
Ik heb ook altijd dilemma's bij het maken van een mooie jurk.. Pfff.. Slapeloze nachten.. :hihi:
hajar_zina
20-02-2006, 00:50
Hangt ervan wat voor model je gaat maken.. Sommige stoffen kun je bepaalde modellen niet van maken..
Ik weet niet wat er precies nu in is.. Maar van de zomer waren lebssie met veel kleuren, en felle kleuren in.. Verder was de "zomer stof", die met grote bloemen en veel kleuren in.. Boven en onderstof zelfde print, alleen boven doorzichtig en onder satijn/zijde..
Maar die zijn meer voor oudere vrouwen vind ik.. Niet voor ene jonge meid..
Ik heb ook altijd dilemma's bij het maken van een mooie jurk.. Pfff.. Slapeloze nachten.. :hihi:
Die stof ken ik. Die heeft me moeder ook. Nee,ik bedoel echt iets voor jonge meiden, ik wil de onderkant zonder mouwen maken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.