Bekijk originele versie : Nederlandse mannen neigen naar pedofilie.
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:12
op mij werk vertelde een collega, dat hij een programma zag op tv
daarin kwam een Amerikkaanse psychiater aan woord.
volgens zijn jaren lange onderzoek, van alle bevolkings groepen in de wereld neigen zij het meeste naar pedofilie gedrag.
bah vies mannetjes!
Wat een onzin! Hoe wil je dit meten wanneer pedofielen juist stiekem te werk gaan?
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:20
Origineel gepost door Koala
Wat een onzin! Hoe wil je dit meten wanneer pedofielen juist stiekem te werk gaan?
niks onzin! waarom zou een amerikaan hierover leugens verzinnen.
nederland staat bekend om haar overmate aan pedofielen.
ze gaan zelf naar andere landen om hun perverse neigingen te uiten.
thialandse kinderen zijn nummer 1 van hun slachtoffers .
GangstaLovin
06-05-2003, 21:22
Origineel gepost door jacko
Ik dacht dat Amerikanen van die vieze zionisten vrienden zijn?
Maar je gelooft het wel als ze iets flauws over nederlanders zeggen?
Hoe zit het nou?
:giechel: ........... :zwaai:
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:22
ik vind dat de nederlandse maatschappij meer aandacht moet schenken aan zulk buitensporige perverse neigingen.
is toch zielig voor al die kleine kinderen.
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:24
Origineel gepost door jacko
Ik dacht dat Amerikanen van die vieze zionisten vrienden zijn?
Maar je gelooft het wel als ze iets flauws over nederlanders zeggen?
Hoe zit het nou?
een wetenschapper moet je sowieso serieus nemen.
wie zegt dat ik iets tegen amerika heb? helemaal niet amerika is het land van de wetenschap. en ze heeft hele bekwame wetenschappers voortgebracht.
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:27
vinden jullie niet dat er eindelijk over deze taboe gepraat moet worden?
aangezien het nu ook internationaal aangekaart wodt door bekwame wetenschappers.
Origineel gepost door Abdelrahiem
een wetenschapper moet je sowieso serieus nemen.
wie zegt dat ik iets tegen amerika heb? helemaal niet amerika is het land van de wetenschap. en ze heeft hele bekwame wetenschappers voortgebracht.
Ik vind het onzin omdat hier uitgegaan wordt van het aantal pedofiele handelingen dat bekend is. Je kunt er van uit gaan dat het merendeel niet bekend wordt. Je pas een afgewogen oordeel hierover kunnen geven als alle gevallen in de openbaarheid kwamen, tot die tijd zeggen dergelijke getallen niets.
Blijft natuurlijk dat kinderen beschermd moeten worden tegen deze mensen en dat vooral veel meer gedaan moet worden tegen sextoerisme.
het is algemeen bekend dat 99% van de zedendelicten door blanke mannen word gepleegd daar heb ik geen amerikaan voor nodig. Daar zijn talloze criminologen nederlandse hem al voor gegaan.
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:40
Origineel gepost door Koala
Ik vind het onzin omdat hier uitgegaan wordt van het aantal pedofiele handelingen dat bekend is. Je kunt er van uit gaan dat het merendeel niet bekend wordt. Je pas een afgewogen oordeel hierover kunnen geven als alle gevallen in de openbaarheid kwamen, tot die tijd zeggen dergelijke getallen niets.
Blijft natuurlijk dat kinderen beschermd moeten worden tegen deze mensen en dat vooral veel meer gedaan moet worden tegen sextoerisme.
het blijft eng he, dat alleen bepaalde gevallen bij de politie bekend zijn.
er lopen nog meer rond.
ik vind dat over deze onderwerpen gepraat mot worden want zo worden die nederlanders die aan zulke msdaden schuldig maken, mischien na langduig thrapie als nog geholpen worden.
scholen bouwen voor thaise kinderen zou een goed therapie zijn.
Bedoel je hiermee de zedendelicten in nederland Misant....? Geef mij eens bewijs voor die stelling van die 99% ? Als je het wereldwijd bekijkt, dan gaat die stelling al helemaal niet op!
/
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:41
Origineel gepost door misantazaghin
het is algemeen bekend dat 99% van de zedendelicten door blanke mannen word gepleegd daar heb ik geen amerikaan voor nodig. Daar zijn talloze criminologen nederlandse hem al voor gegaan.
je hebt gelijk het is een feit.
maar het blijft toch afschuwelijk wat ze doen.
Bedoel je hiermee de zedendelicten in nederland Misant....? Geef mij eens bewijs voor die stelling van die 99% ? Als je het wereldwijd bekijkt, dan gaat die stelling al helemaal niet op!
Abdelrahiem
06-05-2003, 21:45
Origineel gepost door an3sdej
/
het werd vorige week nog door de presentator van op sporing verzocht naar voren gebracht.
dat 99% zeden misdaden door blanke nederlanders gebeurd.
ik vind het dapper van die amerikaanse wetenschapper om zo een open onderzoek naar te doen.
Welk onderzoek? Geef mij eens een url?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.