Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Zomerliefde

Pagina's : [1] 2 3 4 5

Nadoriaaa
20-05-2002, 18:08

Het gebeurde in de zomervakantie in Marokko. Net toen ik klaar was met ramen zemen, hoorde ik mijn naam.Ik stak mijn hoofd uit het raam, ik keek in de mooiste ogen die ik ooit heb gezien.Zo helder als gras waren ze, ook al was blauw mijn :Iluvu: lievelingskleur, vond ik dit toch de mooiste kleur op dat moment.Voordat ik me realiseerde dat ik de jongen aanstaarde, begon hij te glimlachen. Ik bloosde hevig en zei sorry tegen hem.Hij glimlachte weer en stelde zich voor als Mounir.Ik keek hem aan en zei dat ik nadia heette.Hij lachte en zei dat ie dat al wist.Op dat moment kon ik wel door de grond zakken, natuurlijk wist ie mijn naam, hij had me toch geroepen!Hij zei dat hij een goede vriend was van mijn broer Faisal en dat ie al veel over mij wist.Ik keek verlegen naar de grond en toen vroeg ik of ik Faisal moest halen voor hem.Hij zei heel vriendelijk of ik dat wilde doen en glimlachte daarbij.Ik liep naar de patio en ik voelde zijn ogen in mijn rug prikken, ik riep mijn broers naam zo hard als ik kon.We hadden 3 verdiepen en ik wist niet of die mij had gehoord.Toen hoorde ik hem terug roepen dat ie eraan kwam,ik liep met een bonkend hart terug naar Mounir.Ik glimlachte en dat ie eraan kwam.Hij lachte en zei; als ik jou was zou ik zuinig zijn met zo’n lieve stem.Op dat moment was ik verkocht! :verliefd: Nou ik zag al die leuke verhalen en heb maar ook een verhaal voor jullie geschreven,hij is nog niet af maar ik schrijf telkens een stukje erbij. Nou veel lees plezier allemaal! Ma3a salaamaaa :zwaai: Nadoriaaa :Iluvu:

lelalaila
20-05-2002, 18:57
ga zo door meisie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! groetjes lelalaila ;)

Chaimaa
20-05-2002, 19:29
What Can I Say...Sun Started Shining 2 Day!!! :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu:

lekkerding
20-05-2002, 19:49
Heeeeeeeey ga zo door meid!!!!!!!! Klasse, k heb het gevoel dat het een top verhaal word. 1 tip: Wacht niet te lang met het vervolg!! Beslammaaaaaaaaaaaaaaaa

Nadoriaaa
21-05-2002, 14:20

Op dat moment was ik verkocht! :Iluvu: Faisal kwam fluitend de trap af en trok speels aan mijn haar.zodat het los over mijn schouders hing.Hij vroeg waarom ik Mounir niet binnen heb gelaten.ik stond verlegen naar de grond te kijken en wist geen raad meer :confused: .Mounir lachte en zei; Ik wilde nog van het zonnetje genieten, maar Nadia had het me al gevraagd op een andere manier. Hij knipoogde naar me en gaf Faisal een hand en omhelsde hem.Faisal vroeg of ik in de namiddag zin had om met hun mee te gaan naar de stad.Ik zei als ik nix te doen heb wil ik best wel mee gaan.Mounir lachte en zei dat ie zijn zusje mee zou nemen.Ik lachte naar hem en zei; ''leuk dan heb ik ook iemand om mee te praten,want ik weet dat jullie jongens alleen over meisjes en auto's zullen gaan praten''.Faisal lachte en vertelde aan Mounir dat ik ze3hma geleerd was en dat ik alles van jongens afwist door dat ik hem bestudeerde.Hij lachte mee en zei tegen faisal dat ze voort moesten maken.Ik keek faisal aan en vroeg waar ze heen gingen.Faisal lachte alweer en zei;'' zie je ze begint weer met die vragen van haar'',Nadiaatje we gaan gewoon de auto van Mounir halen bij de garage.Mounir glimlachte ; '' ik heb haar een kleurtje gegeven''.''Nou, nu kan je het gaan noteren in je boekje, je weet wat ik nu ga doe'', zei Faisal met een lachje.Mounir nam van mij afscheid en zei ik zie je wel vanmiddag nog wel.Faisal omhelsde mij en gaf mij een kus op mijn wang en zei;Maak wat eten voor mij wagaa zussie?''Ik glimlachte lief en zei is goed. Ik ging snel verder met mijn schoonmaak werk en wilde zo snel mogelijk een douche nemen en me zo goed mogelijk aankleden voor vanmiddag.Ik heb het gevoel dat het mijn beste dag zal gaan worden en die ik nooit zal vergeten! deel 3 komt nog mensen dus blijf lezen!!Oo ja bedankt nog voor jullie reactie allemaal! Dus ik kan ermee door als schrijfster?Ik ben namelijk bezig met een boek!Het is niet wat jullie nu lezen maar een ander verhaal dan dit. Ma3a salamaa, Nadoriaaa :zwaai:

Nadoriaaa
21-05-2002, 14:54
hey meissie ik ben er inderdaad nog maar ben nog niet met deel 3 bezig morgen inscha'allah oke? Ik ben met school nu bezig. :( Maar bedankt voor je complimenten! :blauwkus: veel liefs van Nadoriaaa :zwaai:

Chaimaa
21-05-2002, 14:56
:huil: :huil: wheeeeeeeeeee en ik zat de hele tijd te wachten..... *snif* *snif*

Nadoriaaa
21-05-2002, 14:58
oke ik zal alvast een beetje typen voor jullie waga! Omdat jullie er zijn en ik wil jullie de spanning niet ontnemen ;) Ik begin er nu aan oke w8 10 minuten of zo en dan komt ie tot zo! Nadoriaaa :D

Nadoriaaa
21-05-2002, 15:25
Ik heb het gevoel dat het mijn beste dag zal gaan worden en die ik nooit zal vergeten! Net toen ik mijn haar zat te fohnen, kwam Faisal de kamer binnen en vroeg of ik al klaar was.Ik zei;wagaa rajaa effe mijn haar nog doen''. Hij begon te lachen;'' we gaan heus niet naar een feest hoor, we gaan gewoon een beetje rondrijden in de auto van Mounir''.Ik werd een beetje verlegen bij de gedachte dat ik in Mounir's auto zit." ewa jallah,ze komen zo eraan'' zei hij nog als laatste toen hij de trap afrende.Ik keek nog een keer in de spiegel en was best wel tevreden met het resultaat.Ik had net als faisal golvend licht bruin haar en we hadden ook dezelfde kleur ogen natuurlijk ook licht bruin. Ik liep net de trap af of ik hoorde een auto toeteren buiten.Ik liep naar mijn moeder toe en gaf haar een kus op haar voorhoofd en groette daarna mijn vader.Ik vroeg of ze nog iets wilde hebben.Mijn moeder glimlachte en zei;''Nee lieverd, ga jij maar lekker een beetje het land verkennen met je broer , je bent haast niet uit geweest sinds je hier bent je zit alleen op het dak te zonnen en te lezen.Ik lachte en zei;'' ewa ayemma dat is vakantie, lekker luieren en een beetje bruin worden daar ben ik voor gekomen''.Ik zei beslamaa tegen ze en liep naar de auto van Mounir met een bonkend hart. nou meiden morgen of anders vanavond ga ik verder met deel 4 wagaa! ik ga nu naar huis beslaama! KuZzzz Nadoriaaa :zwaai: P.s: HighClassLady heb je mijn prive bericht gehad???

angeleyes
21-05-2002, 18:39
I WANT MORE, I WANT MORE, en laat me niet te lang wachten want in mijn gedachten zijn ze al getrouwd met elkaar. Ik ben helemaal verder gaan fantaseren. Maar het is jouw verhaal dus ik moet geduld hebben.

soennia83
21-05-2002, 20:19
go go Nadoriaa, stadgenootje van me WALAHILA TAWJETIED IK WIL ZO SNEL HET VERVOLG LEZEN, DE3JAAAAAAAAAA. nee hoor, rustig aan meid.Maar zodra je tijd hebt, doorgaan met je verhaaltje.(het verhaaltje speelt zich toch wel in Nador af he!) groetjes een zuster in de Islam

Nadoriaaa
21-05-2002, 22:05
Salaam allemaal, Sorry mensen heb een heleboel homework te doen :( . Maar ik ga morgen zekers door hoor,duss verwacht maar een vervolg ! Ik zal niet rusten voor dat het een Happy End heeft!. soennia83; go go Nadoriaa, stadgenootje van me WALAHILA TAWJETIED IK WIL ZO SNEL HET VERVOLG LEZEN, DE3JAAAAAAAAAA. nee hoor, rustig aan meid.Maar zodra je tijd hebt, doorgaan met je verhaaltje.(het verhaaltje speelt zich toch wel in Nador af he!) Nou meid het speelt zeker in Nador af en je krijgt hem zo snel mogelijk te lezen oky!Groetjes van je zuster uit nador! Ma3a salaamaa lieverds :zwaai: Nadoriaaa

angeleyes
21-05-2002, 22:30
kom op meid, schrijf nou een klein stukje voor het slapen gaan. Ik kan echt niet tot morgen wachten hoor. please please please, hahahahahaha ik smeek je pleaaaaaaaeeeeeeeeeesssssssssssssseeeeeeeeeeeeee

Tinghirgirl
22-05-2002, 12:27
heee wat is dit verhaal toch leuk joh!! een vraag misschien een domme vraag maar ik stel het toch: heb je dit wel een keer meegemaakt??? maar dit is echt leuk!! hee en als je klaar bent met je boek moet je het zeggen hoor! want ik heb het hele bibliotheek gelezen alleen jou boek nog hahahhaha ok ik wacht nog op een antwoordt seeya nadia

Nadoriaaa
22-05-2002, 14:00

Als ik eerlijk moet zijn nadia is het een deel waar en een deel verzonnen :rolleyes: . Maar ik zal wel laten merken wanneer ik klaar ben met mijn boek! IK maak het verhaal nog af ik ben er mee bezig mensen!Hij komt vanavond nog ! Duss check gewoon de site wanneer je online bent! Ma3a salamaaa :zwaai: Nadoriaaatje :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3 4 5