Bekijk originele versie : Dames???
Hoe maak je aan een jongen duidelijk dat je geen interesse in hem hebt, zonder diegene te kwetsen :rolleyes:
Het is zoo moeilijk om iemand af te wijzen, maar ja :(
Heluup, tIps? :zwaai:
Shining_Star
06-05-2003, 20:00
gewoon vertellen ;)
Origineel gepost door real_jeblia
gewoon vertellen ;)
Heey Twin :D
Hoe dan vertellen?
Heb in het begin al gezegd ik wil alleen vrienden zijn, en toen was het okay.. :rolleyes:
Niet eromheen draaien. To the point. Doe ik ook ;)
Hindaatje
06-05-2003, 20:03
Vertel het op een fatsoenlijke manier...Eerlijkheid is het belangrijkste..Als je geen gevoelens voor hem hebt moet je dat gewoon zeggen,hoe langer je het uitstelt hoe moeilijker het wordt...Succes!
Thanx,
Maar vind het dan nog moeilijk om te zeggen..
Origineel gepost door mokaltum
nee, je moet gewoon heel normaal blijven doen...langzaam afstand nemen dus ook kortaf zijn...dan begrijpt hij het vanzelf wel...anders is hij gewoon niet zo slim...:D
Hahaha dat heb ik ook eerder gedaan ja, maar vond het best hard om in 1 keer zo droog en kortaf te doen :D
mimi3000
06-05-2003, 20:06
Ikkeh :o :o :o :o Met jou was ik nog ni uitgepraat :stout:
En tjaaa......Wat betreft je vraag....Ik heb geen idee....Ik vind het zo moeilijk om jongens af te wijzen als ik ze echt mag....Ik krijg dan medelijden...en doe dan dingen die ik eigenlijk ni wil, maar uit medelijden doe :( :( :(
It got me in to a lot of sh!t :traan2:
Shining_Star
06-05-2003, 20:07
Origineel gepost door Ikkeh
Heey Twin :D
Hoe dan vertellen?
Heb in het begin al gezegd ik wil alleen vrienden zijn, en toen was het okay.. :rolleyes:
hmmmmmmmm ewa gewoon zeggen dat je echt geen gevoelens voor hem hebt en vertellen dat je geen relatie met hem wilt dat is gebasseerd op medelijden ofzo ;)
[QUOTE]Origineel gepost door mimi3000
[B]Ikkeh :o :o :o :o Met jou was ik nog ni uitgepraat :stout:
Precies, dat bedoel ik nou. Je gaat dingen doen die je eigenlijk niet wil om diegene niet te kwetsen :rolleyes:
Klopt, zeg het eens :D
hmmmmmmmm ewa gewoon zeggen dat je echt geen gevoelens voor hem hebt en vertellen dat je geen relatie met hem wilt dat is gebasseerd op medelijden ofzo ;)
Hmmz ;)
Shining_Star
06-05-2003, 20:14
Origineel gepost door Ikkeh
Hmmz ;)
was dat goed ??? :D :bril:
was dat goed ??? :D :bril:
Goede richting op ja.
Maar het probleem is dat ie zegt dat ie me leuk vindt enz, maar heeft niets over een relatie gezegd. Dus ik kan niet daarmaa komen, van ik wil geen relatie :D
mimi3000
06-05-2003, 20:17
Jallah fayn 3raftini :( :( :(
Origineel gepost door Mixed_Angel
zeg dat je al bezet bent :D
Ik kan niet liegen :(
Hij vroeg vandaag of ik verloofd ofzo was, en ik zei Neej(dooie)! :rolleyes:
:D :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.