Bekijk originele versie : Appelazijn!
_SiMa_FoR_LiFe_
19-02-2006, 18:03
Ik heb het gekocht van de tuinen!! Ik wil nu weten wie hoe het werkt enz..
Iemand ervaring mee???
xx
Arabische_Meid
19-02-2006, 18:24
he meid ik ben gisteren gaan kijken en heb het ook gezien die appelazijn zat in zo een grote fles en stond tussen andere olieën, vroeg me alleen af of het wel deze is , leek me raar zo een grote fles ? en hoe moet je dat in godsnaam gebruiken, toch niet gaan opdrinken puur ofzo?
En hoe vaak per dag..
Zo iets ongeveer was het
http://www.carbonell.nl/fotos/produkten/34_foto_2.jpg
maar in een grotere fles dan
Majdolin
19-02-2006, 18:25
Hoi,
Zelf heb ik geen ervaring met appelazijn. Twee schoonzussen van mij wel. Ze hebben het afgelopen zomer veel gebruikt. Een is 10 kilo afgevallen en de andere is ook veel afgevallen. Het nadeel is dat ze het teveel hebben gebruikt en ze hadden allebei hartklachten. Een is zelfs snacht met de ambulance naar het ziekenuis afgevoerd. Sindsdien zijn ze het gebruik van appelazijn gaan minderen. Ik weet niet hoe je appelazijn gebruikt, maar ik weet wel dat je het niet moet drinken als water!!!
Ik hoop dat je wat aan deze info hebt.
Groetjes
_SiMa_FoR_LiFe_
19-02-2006, 20:45
he meid ik ben gisteren gaan kijken en heb het ook gezien die appelazijn zat in zo een grote fles en stond tussen andere olieën, vroeg me alleen af of het wel deze is , leek me raar zo een grote fles ? en hoe moet je dat in godsnaam gebruiken, toch niet gaan opdrinken puur ofzo?
En hoe vaak per dag..
Zo iets ongeveer was het
http://www.carbonell.nl/fotos/produkten/34_foto_2.jpg
maar in een grotere fles dan
Ja klopt, iets groter!
Nou deze fles valt nog mee, Die van marokko is egt gigantisch!
_SiMa_FoR_LiFe_
19-02-2006, 20:53
Niemand Weet Wat??? Hoeveel Per Dag Ofzz??? Plzzz
Huismusje
19-02-2006, 21:34
In appelazijn zit ook cider. Cider wordt volgens mij met alcohol gemaakt. De appels laten ze rijzen in alcohol ik heb het ergens gelezen maar weet het niet zeker. Is er iemand die dit kan bevestigen??? Zolang ik geen zekerheid heb of er alcohol in zit gebruik ik het niet.
Miss_ThUg_R
19-02-2006, 23:13
hé ik had het al eens gevraagd in een andere topic maar niemand heeft geantwoord, zijn appelazijnpillen hetzelfde als de appelazijn zelf, of is de vloeistof beter. Wat betreft die alcohol, er zit geen alcohol in, appelazijn is het zuur van appel zelf.
Kielsegirl
19-02-2006, 23:51
In appelazijn zit ook cider. Cider wordt volgens mij met alcohol gemaakt. De appels laten ze rijzen in alcohol ik heb het ergens gelezen maar weet het niet zeker. Is er iemand die dit kan bevestigen??? Zolang ik geen zekerheid heb of er alcohol in zit gebruik ik het niet.
Er wordt geen alcohol toegevoegd...Da komt van nature vrij by het rijpingsproces..
Niemand Weet Wat??? Hoeveel Per Dag Ofzz??? Plzzz
ik heb het 3 maanden gedronken 1 soeplepel in 1 glas lauw water , maar het helpt niet als je niet op jouw eten let en ik heb heel lang last gehad van m'n maag en slokdarm door die appelazijn daarna heb ik overgeschakeld naar die pillen en zoals ik al zei het helpt aleen als je ook op jouw voeding let dus geen zoetigheid en geen vet voedsel , hoop dat ik jouw vraag beantwoord heb :goedzo:
zinalief
20-02-2006, 10:31
Dag dames,
Inmiddels moeten jullie toch weten dat er geen wondermiddelen te koop zijn om af te vallen. Wie graag wat pondjes (kilo's) kwijt wil raken moet echter gewoon op zijn/haar voeding letten. Goed eten, kleine porties helpt echt beter dan een heel streng dieet. En trouwens ik geloof niet in dieeten, het is meer veranderen van je eetpatroon. Wij vrouwen willen graag in een mum van tijd heel veel afvallen, maar dat is juist een slechte stap. Na verloop van tijd, wordt je het zat en vliegen de kilo's er weer aan.
Het beste remedie om af te vallen is een bezoekje brengen naar de dieettiste, of een voedingsdeskundige.
Deze kan je helpen een goed en gezond eetpatroon te volgen.
Geloof me, daar heb je meer aan dan al die belachelijke wonderpillen.
Ik wil me nergens mee bemoeien, iedereen moet voor zichzelf weten. Maar een wonder middel bestaat niet, je moet het uiteindelijk allemaal zelf doen.
bewegen en een goede voeding gaan samen en duurt misschien effe, maar je krijgt resultaat. En lieve dames daar draait het toch allemaal om.
veel liefs Zeyna
_SiMa_FoR_LiFe_
20-02-2006, 11:35
Oke..
Maar daadwerkelijk val je wel af éh
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.