Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Hoe doe je dat op je trouwdag zelf....

Chouaffa...
19-02-2006, 14:19

Ik bedoel het controleren van de decoratie en juiste eten enzo Ik bedoel als je van huis weggaat om foto's te maken daarna ga je naar de zaal moet je dan gelijk gaan opmaken enzo Hoe zit dat want ik wil wel zien hoe het eruit ziet en of het inderdaad erzo uitziet dat we hadden afgesproken Hadden jullie ook zelf gezien voordat het feest begon?

miss_burberry
19-02-2006, 15:18
Waarom wijs je niet een familielid aan die het in de gaten houdt en allemaal bekijkt.. Je moeder of zus ofzo.. Iemand die je vertrouwt en jouw smaak kent..:o Jij zal het druk hebben met mooi zijn :D

Milatju
19-02-2006, 15:31
ja dat deed me vriendin oook ik hield de catering in de gate dat alles op tijd en goed loopt en me haar nichten de band... het was een super feeest

miss_burberry
19-02-2006, 16:14
ja dat deed me vriendin oook ik hield de catering in de gate dat alles op tijd en goed loopt en me haar nichten de band... het was een super feeest Ja.. want als je een bruid bent, ben je al vet gestresst.. En als je dat ook nog moet gaan bijhouden, wordt je paraaaaaa :maf2:

beppie_truus
19-02-2006, 16:17

Waarom wijs je niet een familielid aan die het in de gaten houdt en allemaal bekijkt.. Je moeder of zus ofzo.. Iemand die je vertrouwt en jouw smaak kent..:o Jij zal het druk hebben met mooi zijn :D Dat mag jij voor me doen :ego: En als vergoeding krijg je te eten tot je er bij neer valt:hihi: :hihi:

miss_burberry
19-02-2006, 16:19
Dat mag jij voor me doen :ego: En als vergoeding krijg je te eten tot je er bij neer valt:hihi: :hihi: Geef mij maar de catering.. Ik let heeeeel goed op ze :hihi:

Ghatar_tangawia
19-02-2006, 16:40
Een catering is inderdaad beter! Maar er kan ook iemand even op alles letten.. voor de zekerheid controleren of alles wel goed is voordat de gasten er zijn!!;)

Chouaffa...
19-02-2006, 17:37
Ik heb niet zo 'n goede band met mijn familie en ze kennen mijn smaak absoluut niet behalve mijn moeder dan maar die zal het ook druk hebben met andere dingen Maar ik ga wel Traitteur Hanan nemen met bediening enzo Alleen ben ik dan bezorgd over de decoratie want moet je gelijk nadat je in de zaal bent je opmaken dan Je kan toch wel ff pauze nemen dan:confused:

DiiamonD
19-02-2006, 17:41
Ik heb niet zo 'n goede band met mijn familie en ze kennen mijn smaak absoluut niet behalve mijn moeder dan maar die zal het ook druk hebben met andere dingen Maar ik ga wel Traitteur Hanan nemen met bediening enzo Alleen ben ik dan bezorgd over de decoratie want moet je gelijk nadat je in de zaal bent je opmaken dan Je kan toch wel ff pauze nemen dan:confused: de decoratie verzorgen zij. althans bij afrah (die ik had genomen, heb alles met ze besproken van glazen tot eten)

Chouaffa...
19-02-2006, 17:50
de decoratie verzorgen zij. althans bij afrah (die ik had genomen, heb alles met ze besproken van glazen tot eten) Oke meid maar had jij gezien hoe de zaal eruit zag nadat je in de zaal aangekomen was of niet? En moest je zelf ook nog dingen regelen tijdens het feest?