Bekijk originele versie : Zij waar je terecht kan met je eige ontwerp. Prachtige jurken mix Marokkaans/Westers
Ik heb veel pm ontv, maar heb helaas niet de tijd gehad om die allemaal te beantw. daarom op deze manier..
Hoi hoi,
Zoals beloofd heb ik hier voor julllie de gegevens..
Zaubara Boutique
Rachida Chakur
Croeselaan 242
030-2940400/ 0614979458
Ik hoop dat ik jullie hier voldoende mee heb geholpen ..
Veel succes, ik bedoel plezier want het is echt super om Rachida je eige ontwerp voorteleggen..
Veel liefs en groetjes van Rihem :zwaai:
Ik hou em nog even boven!
Hasna_real
07-05-2003, 10:16
He Rihem,
Is ze duur? Moet je je eigen stof meenemen?
Charmilla
07-05-2003, 11:07
Origineel gepost door Rihem
Ik heb veel pm ontv, maar heb helaas niet de tijd gehad om die allemaal te beantw. daarom op deze manier..
Hoi hoi,
Zaubara Boutique
Rachida Chakur
Croeselaan 242
030-2940400/ 0614979458
Veel succes, ik bedoel plezier want het is echt super om Rachida je eige ontwerp voorteleggen..
Ik was laatst nog langs geweest bij haar!! Mooi hoor al die jurken die ze daar heeft hangen..
mimi_tangaouia
07-05-2003, 15:41
Hoi hoi,
Zaubara Boutique
Rachida Chakur
Croeselaan 242
030-2940400/ 0614979458
waar is het welke stad??
l3efrita
07-05-2003, 16:09
Origineel gepost door mimi_tangaouia
waar is het welke stad??
UTRECHT
Het is daar echt duur!
Plus another thing, Ik ben daar paar keer geweest en the clothes are to short :(
But I have to say sometimes they got nice clothes!
Beni_Bouyachie17
07-05-2003, 17:06
JA ZIJ IS THA BOMMMBB
Maar ajaw weet je hoe prijzigggggggggggggg
Maar goed ik ga d r insha allah ook 1 bij haar laten naaien voor de geboortefeestje van m n zus insha allah maar we zien het allemaal wel..
Zeer goede ervaringen met die vrouw veel fam van mij koopt bij d r woelah tbarkelah gliha , ze is een schat en hele mooie kleren en designes je kan ook wat samen ontwerpen geloof ik...
Origineel gepost door Dezteny
Het is daar echt duur!
Plus another thing, Ik ben daar paar keer geweest en the clothes are to short :(
But I have to say sometimes they got nice clothes!
Maar dat is nou zo mooi aan die jurken, ze zijn niet zoals alle andere..
En ja prijzig is ze wel, zelf heb ik een driedelige jurk bij haar laten maken.. Voor de prijs van 280 Euro, maar hij is het zeker waard..
Origineel gepost door l3efrita
UTRECHT
Dank je L3efrita, was me helemaal ontschoten..
Enne meid doe de groetjes thuis..
mimi_tangaouia
08-05-2003, 15:32
o ja nu weet ik wie het is ik ben ene tijdje terug daar geweest en vond het maar niks en duur
ik heb zelf mijn eigen naaister ze woont in marokko en komt paar keer per jaar naar belgie en nederland ze kent mij al jaren en mijn smaak ook en als ik iets wil dan hoef ik maar te bellen en dan heb ik het twee weken later in huis
Origineel gepost door mimi_tangaouia
o ja nu weet ik wie het is ik ben ene tijdje terug daar geweest en vond het maar niks en duur
ik heb zelf mijn eigen naaister ze woont in marokko en komt paar keer per jaar naar belgie en nederland ze kent mij al jaren en mijn smaak ook en als ik iets wil dan hoef ik maar te bellen en dan heb ik het twee weken later in huis
maar niet iedereen heeft een prive naaister net zoals jij! en ja ik vind haar super hoor. en qua kosten valt het best mee, loop maar eens in bij Bab Marakkech die jurken daar die zijn pas duur..
Amira010
08-05-2003, 21:28
He maar hoe duur zijn haar jurken ongeveer.
de naam ZAUBARA schrikt mij af, dus is het voor mij snel duidelijk :D
mimi_tangaouia
09-05-2003, 14:02
maar niet iedereen heeft een prive naaister net zoals jij! en ja ik vind haar super hoor. en qua kosten valt het best mee, loop maar eens in bij Bab Marakkech die jurken daar die zijn pas duur..
ze maakt op zich hele mooie jurken maar voor die prijs kan ik twee jurken naaien en wbt bab el marakech daar kom ik nooit ken die prijzen van daar
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.