Bekijk originele versie : Aan alle Nederlanders op dit forum....
Farid130
06-05-2003, 17:57
Beste Hollanders,
Het is mij vandaag opgevallen dat enkelen in uw gezelschap, de islam, de Marokaanse cultuur en dit forum in diskrediet proberen te brengen.
Ik zal u verlosen van deze droom en u schrijven dat jullie geestelijke vermogens nooit zover kunnen reiken en niet bestand zijn tegen al het intellectuele geweld de Marokaan te vergeven heeft.
Nogmaals vraag ik u deze pogingen te staken en u te gedragen volgens Marokaanse waarden en normen en anders bestaat er nog een Nederland.nl.
Foei!! Niet meer doen!! Anders word ik onbehoorlijk en dat wil je niet!
Hoogachtend,
Marokaan
tinghir2001
06-05-2003, 18:08
Origineel gepost door Farid130
Beste Hollanders,
Het is mij vandaag opgevallen dat enkelen in uw gezelschap, de islam, de Marokaanse cultuur en dit forum in diskrediet proberen te brengen.
Ik zal u verlosen van deze droom en u schrijven dat jullie geestelijke vermogens nooit zover kunnen reiken en niet bestand zijn tegen al het intellectuele geweld de Marokaan te vergeven heeft.
Nogmaals vraag ik u deze pogingen te staken en u te gedragen volgens Marokaanse waarden en normen en anders bestaat er nog een Nederland.nl.
Foei!! Niet meer doen!! Anders word ik onbehoorlijk en dat wil je niet!
Hoogachtend,
Marokaan
Met alleen jou soort zou er geen moer te beleven zijn op dit forum ....!!
met ras Hollanders moet je straks in je dagelijkse leven ook in discusie kunnen gaan !! dan weet je iniedergeval door onze nederlandse vrienden hierzo ...wat je wel en niet kan zeggen !! en bovendien .....ze houden ons hier af en toe een spiegel voor ,wat we bij ons zelf niet kunnen doen !!! alhoewel ...hun bijdrage hierzo ..moet niet overdreven worden .... ik ben het ook niet altijd met hun eens !! maar toon effe je gastvrijheid !! daar zouden wij zogenaamd als moslims zo goed in moeten zijn!!
Farid130
06-05-2003, 18:14
Origineel gepost door tinghir2001
Met alleen jou soort zou er geen moer te beleven zijn op dit forum ....!!
met ras Hollanders moet je straks in je dagelijkse leven ook in discusie kunnen gaan !! dan weet je iniedergeval door onze nederlandse vrienden hierzo ...wat je wel en niet kan zeggen !! en bovendien .....ze houden ons hier af en toe een spiegel voor ,wat we bij ons zelf niet kunnen doen !!! alhoewel ...hun bijdrage hierzo ..moet niet overdreven worden .... ik ben het ook niet altijd met hun eens !! maar toon effe je gastvrijheid !! daar zouden wij zogenaamd als moslims zo goed in moeten zijn!!
Mijn bericht was gericht aan de Nederlanders die ons in diskrediet willen brengen. De rest kan gewoon blijven!
Trouwens tegen wie denk je wel dat je het hebt.
Als er niet Marokanen als mij waren dan hadden die Nederlanders alang over je heen gelopen.
Trouwens je bent van harte welkom!!!
Farid130
06-05-2003, 18:23
Origineel gepost door pista
Marokkanen farid...twee kaas. :D
Ach jongen toch! Altijd al nodig gehad, iemand die mijn spelling corrigeerd! Ik betaal slecht trouwens!
Kaaskoppen<>Kaaskopen??
tinghir2001
06-05-2003, 18:29
Mijn bericht was gericht aan de Nederlanders die ons in diskrediet willen brengen. De rest kan gewoon blijven!
Trouwens tegen wie denk je wel dat je het hebt.
Als er niet Marokanen als mij waren dan hadden die Nederlanders alang over je heen gelopen.
Trouwens je bent van harte welkom!!!
Sorry vriend !! wie wil ze hier weg hebben ?? en vind dat ze jou in discrediet brengen?? ik vraag me af waarom ......
Misschien omdat ze over JOU heen lopen !! je kan er niet meer tegen
ik laat ze liever komen ...ik dol ze vier kant ...panna hier ..panna daar .....en ik zeg later tegen ze ....wees morgen ook van harte welkom !! :p
en als ik een keer een panna krijg ...kan ik er ook om lachen ....en schud weer handjes !! en het negatieve zal van zelf bij beide kanten verdwijnen !!
Farid130
06-05-2003, 18:39
Sorry vriend !! wie wil ze hier weg hebben ?? en vind dat ze jou in discrediet brengen?? ik vraag me af waarom ......
Misschien omdat ze over JOU heen lopen !! je kan er niet meer tegen
ik laat ze liever komen ...ik dol ze vier kant ...panna hier ..panna daar .....en ik zeg later tegen ze ....wees morgen ook van harte welkom !! :p
en als ik een keer een panna krijg ...kan ik er ook om lachen ....en schud weer handjes !! en het negatieve zal van zelf bij beide kanten verdwijnen !!
Jij bent zo te lezen reeds geindoctrineerd. Vaarwel broeder!!!
Wat nou Panna, begin je nu ook al de taal van surinamers over te nemen. Identiteitscrisis??
Als je nog een paar jaartjes op school hebt gezeten dan kom je maar terug. Ik heb geen zin om je te beledigen en onnodig pijn te doen.
Wil je een Hollander zijn, ga je gang. Laat je maar n e u k e n en geef ze daarna een hand terwijl je zegt: .....wees morgen ook van harte welkom!!
tinghir2001
06-05-2003, 18:58
Jij bent zo te lezen reeds geindoctrineerd. Vaarwel broeder!!!
Wat nou Panna, begin je nu ook al de taal van surinamers over te nemen. Identiteitscrisis??
Als je nog een paar jaartjes op school hebt gezeten dan kom je maar terug. Ik heb geen zin om je te beledigen en onnodig pijn te doen.
Wil je een Hollander zijn, ga je gang. Laat je maar n e u k e n en geef ze daarna een hand terwijl je zegt: .....wees morgen ook van harte welkom!!
het laast was niet beledigend bedoelt zeker ??nee..... het doet niet pijn ...maar wel ,wat heel af en toe pijn doet ....is dat ik moet leven met mensen zoals jij die zich hardop Marokkaan noemen !! dan liever ben ik wat anders .....!! wat heb ik geschreven dat je op maakt dat ik geindoctrineerd ben ??......het feit misschien dat ik zeg dat ze welkom zijn ...en dat je ook hun verhaal mag aan horen!!
oke vriend ...wat jij wil !!!
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ze af die hollanders .....,of wat wil je nou eigelijk??? vertel me ....???wat wil je ?????want ik snap jou soort niet ...echt niet !!!
Farid130
06-05-2003, 19:19
het laast was niet beledigend bedoelt zeker ??nee..... het doet niet pijn ...maar wel ,wat heel af en toe pijn doet ....is dat ik moet leven met mensen zoals jij die zich hardop Marokkaan noemen !! dan liever ben ik wat anders .....!! wat heb ik geschreven dat je op maakt dat ik geindoctrineerd ben ??......het feit misschien dat ik zeg dat ze welkom zijn ...en dat je ook hun verhaal mag aan horen!!
oke vriend ...wat jij wil !!!
maaaaaaaaaaaaaaaaaaaak ze af die hollanders .....,of wat wil je nou eigelijk??? vertel me ....???wat wil je ?????want ik snap jou soort niet ...echt niet !!!
Je snapt mijn soort niet??
Wie maakt er hier nu hokjes??
De grootste gek ter wereld denkt dat hij als enige nog bij z'n zinnen is.
Je bent de weg kwijt jongeman!! Je bent verloren!! Je zult niet geaccepteerd worden in de Nederlandse maatschappij je bent en blijft een K U T Marokaan, wanneer ga je dat nou eens inzien.
Uiteindelijk zal je terug willen vallen op je broeders en zusters maar dan zijn ze vertrokken en zal je achterblijven in een stilte, met lidtekens in de kleuren: Rood, Wit en Blauw!
mocrogurly
06-05-2003, 19:55
Origineel gepost door pimfortuyn
sommige marokkanen hebben begrepen dat ik een hekel aan hun heb, maar dat is helemaal niet zo.
Ik heb geen hekel aan marokkanen, ik ga met ze naar bed!
:rolleyes: :rolleyes: Sjoooowheeee hoe bedoel je ik heb heel erg veel
fantasie ....pfff ik kan je maar een dingen zeggen.....droom droom...want verder dan dromen zal je nooit komen....ik ga met ze naar bed zegt ie dan....ff voor de duidelijkheid...Wij marokkanen zijn alles behalve goedkoop....en hollanders zijn al hellemaal buitengesloten....behalve als ze worden geplayd door onze jongens ;) :zwaai:
mocrogurly
06-05-2003, 19:56
maar een ding bedoel ik :D
mocrogurly
06-05-2003, 19:58
Je bent de weg kwijt jongeman!! Je bent verloren!! Je zult niet geaccepteerd worden in de Nederlandse maatschappij je bent en blijft een K U T Marokaan, wanneer ga je dat nou eens inzien.
Uiteindelijk zal je terug willen vallen op je broeders en zusters maar dan zijn ze vertrokken en zal je achterblijven in een stilte, met lidtekens in de kleuren: Rood, Wit en Blauw!
:goedzo: You Go Brother... ;)
tinghir2001
06-05-2003, 20:28
Je hebt nog steeds niet vertelt wat je echt wilt ?? je wil vertrekken, is dat wat ik uit jou woorden kan halen.....waar wil je heen ?? naar je broeders ??
en wie maakt er hier hookjes ?? wie zegt er hier dat ik verloren ben ,en dat terug naar school moet l en dat ik de grootse gek ben (ik wist niet dat we elkaar zo lang kenden) ....,ik heb alleen gezegd ,dat ik jou soort niet snap ....want er zijn er genoeg als jij, die elkaar na praten ...en dan vraag ik me af waarom ?? wat voor zinnigheid schuilt er achter al die onzin ?? ik maak me geen zorgen om geaccepteert te worden als IK!!
Ik geloof WEL dat Marokkanen hier een goede toekomst zullen hebben!
Eerder zei ik al, dat zij evenals de Nederlanders in de jaren '50 en '60 een mentaliteitsverandering moeten doormaken. Dat ze gaan inzien dat de oude Marokkaanse cultuur NIET datgene is waar men hiervoor moet leven! Als verwestering niet direkt ten koste gaat van jullie geloof wat is er dan op tegen?
Jullie hoeven van mij geen varkens vlees te gaan eten, ook hoeft niemand alcohol te gaan drinken. Maar ga gewoon leven als mensen in Rabat. die leven ook gewoon op een manier zoals het ook gebeurt in een westerse stad.
De gebruiken van het "platte land" van Nederland is hier ook door de meeste Nederlanders afgezworen!
Origineel gepost door an3sdej
Ik geloof WEL dat Marokkanen hier een goede toekomst zullen hebben!
werk is al genoeg dan ben ik al blij:D
Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna Panna
:rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.