Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : IJburg in Amsterdam??

Moslima39
18-02-2006, 22:57

Hallo dames, Ik heb een huis aangeboden gekregen in IJburg in Amsterdam, nou vroeg ik me af wie daar al woont of ook gaat wonen? Wat vinden jullie van de buurt? Oh ja en ik hoorde dat er op dit moment maar 1 supermarkt is de Vomar, en dat z e nog druk bezig zijn met bouwen? Ben echt benieuwd...

sweet_missy
19-02-2006, 00:25
Salam, Mijn zus woont daar. Ze huurt een appartement. Het is een heerlijke buurt. Lekker rustig. Je hebt echt nergens last van. Ze woont aan het water en hoog, dus heeft ze ook een prachtig uitzicht. :love: Vooral met zonsondergang :love: Als het goed is, komt er een heel mooi winkelcentrum, dus maak je niet druk... Je kan alvast gaan kijken of vragen bij de gemeente wat de plannen zijn. :D

Wifey
19-02-2006, 10:28
Het is n mooie buurt. Met de 26 ben je zo in de stad, dus ik zou er voor gaan als ik jou was!

latifa_soussia
19-02-2006, 10:30
Ik heb 2 broers die daar wonen, ik vind het daar top :goedzo: vooral in de zomer is het heerlijk en kan je lekker uitwaaien op het strand. Je hebt daar indd maar een kleine supermarkt, maar heb gehoord dat er in Maart een paar winkels geopend zullen worden.

Wifey
19-02-2006, 10:38

Ik heb 2 broers die daar wonen, ik vind het daar top :goedzo: vooral in de zomer is het heerlijk en kan je lekker uitwaaien op het strand. Je hebt daar indd maar een kleine supermarkt, maar heb gehoord dat er in Maart een paar winkels geopend zullen worden. Strand? Je bedoelt denk ik Blijburg.. Ik werd helemaal gek van dat stuifzand daar, damn.

latifa_soussia
19-02-2006, 10:41
Strand? Je bedoelt denk ik Blijburg.. Ik werd helemaal gek van dat stuifzand daar, damn. Ja...Ik kan ook niet tegen zand, ging meestal dan ook niet verder dan die stenen waar je op kan zitten....:D Prachtige uitzicht, doet me aan Marokko denken...:o

Wifey
19-02-2006, 10:45
Ja...Ik kan ook niet tegen zand, ging meestal dan ook niet verder dan die stenen waar je op kan zitten....:D Prachtige uitzicht, doet me aan Marokko denken...:o Ja he.. zucht.. Ik was er in de zomermaanden best wel vaak, maar op n gegeven moment was t echt ontdekt door de Juppen uit de stad, en toen vond ik r niks meer aan.

latifa_soussia
19-02-2006, 10:50
Ja he.. zucht.. Ik was er in de zomermaanden best wel vaak, maar op n gegeven moment was t echt ontdekt door de Juppen uit de stad, en toen vond ik r niks meer aan. Ben er ook een paar keer geweest en op een dag zag ik van die Marokkaanse jongetjes met bendir muziek maken....:haha: Ze zijn ook overal van op de hoogte....:moe:

Islam4You
19-02-2006, 11:44
:haha: Marokkanen kunnen natuurlijk niet ontbreken he :haha: Maar Ijburg lijkt me zo een boerengat :moe: wel mooi en rustig en alles is nieuw. Maar toch is het ook wel heerlijk als je leven om je heen hebt.. je weet wel mgharba enzo :D

latifa_soussia
19-02-2006, 11:48
:haha: Marokkanen kunnen natuurlijk niet ontbreken he :haha: Maar Ijburg lijkt me zo een boerengat :moe: wel mooi en rustig en alles is nieuw. Maar toch is het ook wel heerlijk als je leven om je heen hebt.. je weet wel mgharba enzo :D Ja klopt, het is wel effe wennen aan al die rust, de ouwe generatie zoals ons ouders zouden het daar 3x niks vinden, maar voor jonge gezinnen vind ik het daar wel lekker wonen...Er wonen daar best veel Marokkaantjes en het leven begint daar rustig op gang te komen...Heel rustig....:D