Bekijk originele versie : Vogelgriep nadert Nederland en Marokko
Vogelgriep is in Frankrijk gevonden, dus voordat we het weten wordt hij ook in Nederland gevonden. Dit betekent dat de ziekte snel Marokko zal bereiken. In Egypte is de vogelgriep ook gevonden, dus Marokko wordt snel getroffen.
Het is echt gevaarlijk en er is nog geen medicijn voor de ziekte gevonden.
http://www.nu.nl/news/678048/21/Eerste_geval_van_vogelgriep_in_Frankrijk_bevestigd .html.
Womanizer1977
18-02-2006, 23:48
mn vader zei, in marokko aten wij de zieke dieren altijd op...gezonde dieren verkochten wij...denk je nou echt dat ze in marokko hun pluimveestapel gaan afmaken...dat wordt lekker eten de komende tijd..;D
sexywoman
19-02-2006, 00:30
nou, het zal niet alleen bij marokko blijven liefje. ik wil je geen angst inboezemen, maar mocht de vogelgriep uitbreken bestaat de kans dat gewone burgers als jij en ik overleven evengoed als 00,20. tja, ouderen krijgen voorrang bij de inenting, en raad eens hoeveel Teerland tot beschikking heeft ? nou hoop ik dat ze de terminale demente en overige zwakke overslaan. wat jij ?
of je moet in de zorg werken, of in de politiek, of je moet over een juweel , of over een vette erfenis beschikken, of gewoon lef om dat spul buit te maken.:hihi:
Helaas geen kip meer:( , iedereen kan het krijgen, het schijnt zelfs dat ze katten en honden met deze ziekte hebben gevonden, dus kun je nagaan wat ons staat te wachten:rolleyes:
sexywoman
19-02-2006, 00:32
Doe niet zo eng trut ! zwakzinnige imbeciel ! Nu krijg ik nachtmerries ! hoerr !:hihi: adem in adem uit, jij krijgt het waarschijnlijk niet, blijf gewoon binnen met de deuren op slot en laat vooral geen kippen binnen;)
Doe niet zo eng trut ! zwakzinnige imbeciel ! Nu krijg ik nachtmerries ! hoerr !
Tsja, ik dacht dat ik kon fluimen.
Blijkbaar ben je de overtreffende trap.
abdlkrm_16_casa
19-02-2006, 01:08
1 meisje uit me klas hoest de hele dag...en ze eet vaak bij KFC...k weet niet hoor maaruh
De ziekte gaan van kippen naar mensen en vervolgens van mensen naar mensen. We kunenn bestmet worden in de tram, markt, op straat, etc. door anderen mensen :kwaad:
Boze boze nare virus, ga weg!
Overigens hebben vrouwen geen enkele inspraak in dit soort mannen zaken.
Behalve wat kippen poten offeren zie ik geen enkele rol voor hen weggelegd in dit soort belangwekkende zaken.
abdlkrm_16_casa
19-02-2006, 01:26
altijd die vogels weer...moete ze t weer voor de rest verpeste
We worden toch allemaal ziek of zie ik het verkeerd :rolleyes:
We gaan allemaal een keer dood. Wat is je probleem precies?
abdlkrm_16_casa
19-02-2006, 01:35
We gaan allemaal een keer dood. Wat is je probleem precies?
gaat te snel sukkel...k wil nog dinge doen in me leve.!!!!!
gaat te snel sukkel...k wil nog dinge doen in me leve.!!!!!
Je hebt toch de lokroep van paradijs guy Mohammed. Dus ik bgraipe ff nie die woerdje soekel.
Cyberman
19-02-2006, 10:28
Welk mens is nog in staat om die vogels tegen te houden?:hadj:
19. Hebben zij de vogelen niet boven hun (hoofden) gezien, die hun vleugels uitspreiden en in- eenvouwen? Niemand behalve de Barmhartige houdt ze tegen, waarlijk, Hij ziet alle dingen.
20. Waar is uw leger dat u buiten God om zou kunnen helpen? De ongelovigen zijn omhuld door bedrog.
Cyberman.
TalibanVrouw
19-02-2006, 11:46
Als de vogelgriep Nederland bereikt, dan weet ik zeker dat ik de eerst die dood zal gaan. Ik wordt vaak ziek door griep, maar gewoon griep. Messchien ben ik volgende jaar hier niet meer :traan1:
:traan1:
Cyberman
19-02-2006, 11:49
Ongelovigen??? Die ziekte treft ook moslims hoor!
De meeste slachtoffers zullen de moslims zijn, omdat ze arm, geen kennis en wetenschap hebben.
Onzin van het jaar! De mensen die aan 'sars' zijn overleden, waren geen moslims...
En tja, niet elke ziekte is te genezen... Wij hebben nog een toekomst met een hoop vol 'onaangename verassingen' voor de deur... Dus wees niet getreurd, mijn dame.:hihi:
Cyberman.
Palestine
19-02-2006, 12:04
nou, het zal niet alleen bij marokko blijven liefje. ik wil je geen angst inboezemen, maar mocht de vogelgriep uitbreken bestaat de kans dat gewone burgers als jij en ik overleven evengoed als 00,20. tja, ouderen krijgen voorrang bij de inenting, en raad eens hoeveel Teerland tot beschikking heeft ? nou hoop ik dat ze de terminale demente en overige zwakke overslaan. wat jij ?
of je moet in de zorg werken, of in de politiek, of je moet over een juweel , of over een vette erfenis beschikken, of gewoon lef om dat spul buit te maken.
Het antivirale geneesmiddel werkt Tamiflu alleen tegen het H5N1-virus en als het H5N1-virus zou muteren tot een menselijk variant, dan zou Tamiflu van weinig nut zijn. Dus ook al zouden politici, gezondsheidspersoneel, leger, politie, etc deze middel krijgen, dan betekent het nog niet dat zij beschermt zijn tegen de vogelgriep-virus.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.