Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Bijna al onze ouders zijn hypocriet!

Pagina's : [1] 2 3

freemale
06-05-2003, 17:11

Helaas de mijne ook... Zodra je broer met een niet-moslim thuis komt wordt daar even over gemompeld en komen ze in de ontkenningsfase terecht.......... Zodra jij als vrouw dat doet wordt je letterlijk voor **** uitgemaakt en zal je voor de rest van je leven ervoor moeten boeten dat je het lef hebt gehad om een relatie op te bouwen met een Nederlandse! Vele van jullie zal dit bekend in de oren klinken dus kom niet met onzin zoals: 'mijn ouders zouden dat NOOIT doen'!

blaa
06-05-2003, 17:13
inderdaad :kwaad: De MAROKKAANSE cultuur weer he :rolleyes:

freemale
06-05-2003, 17:14
Niet alleen, je komt het in zoveel culturen tegen.....

chicamaroquia
06-05-2003, 17:14
Mijn ouders zouden dat NOOIT doen! Zowel mijn broer en ik krijgen de wind van voren!

freemale
06-05-2003, 17:16

Origineel gepost door chica*******a Mijn ouders zouden dat NOOIT doen! Zowel mijn broer en ik krijgen de wind van voren! Net zoveel? Vraagje, mag jij uit? En je broers? Mogen die uit?

Najib26
06-05-2003, 17:21
Ach ja, als je je aan de islam houdt, dan heb je hier geen last van :)

chicamaroquia
06-05-2003, 17:24
Origineel gepost door freemale Net zoveel? Vraagje, mag jij uit? En je broers? Mogen die uit? Ik ga niet uit, daar heb ik niks te zoeken. Het trekt me niet. Mijn broer gaat overigens ook niet uit... Wij zien daar de lol niet van in :)

nefissa
06-05-2003, 17:39
Origineel gepost door Najib26 Ach ja, als je je aan de islam houdt, dan heb je hier geen last van :) :goedzo:

BentFes
06-05-2003, 17:40
Origineel gepost door freemale Helaas de mijne ook... Zodra je broer met een niet-moslim thuis komt wordt daar even over gemompeld en komen ze in de ontkenningsfase terecht.......... Zodra jij als vrouw dat doet wordt je letterlijk voor **** uitgemaakt en zal je voor de rest van je leven ervoor moeten boeten dat je het lef hebt gehad om een relatie op te bouwen met een Nederlandse! Vele van jullie zal dit bekend in de oren klinken dus kom niet met onzin zoals: 'mijn ouders zouden dat NOOIT doen'! Ik ben het met je eens. Je ziet zulke dingen bij veel marokkaanse gezinnen gebeuren.

chicka
06-05-2003, 17:49
komt me heel bekend voor,ja beide broers hebben een nederlands vriendinnetje waar ze nog wel mee samenwonen,ik moet wel zeggen dat ze allebei zeer geinteresseerd zijn in de islam,zo doen ze ook mee aan de ramadan en drinken niet roken niet gaan niet uit,maar ja ik zou het niet moeten flikken om met een nederlander thuis te komen,dat word m'n dood.

djdada_beldia
06-05-2003, 17:51
OFFFFFF ik vraag me af in wat voor gezin in leef want sorry hoor dit soort dingen ken ik niet

chicamaroquia
06-05-2003, 18:06
Het is maar net hoeveel je toelaat... Tijden zijn veranderd, mensen denken meer met hun verstan en geven cultuur op voor geloof....

DonnaBella
06-05-2003, 18:23
tja jongens mogen altijd meer

slimiatje
06-05-2003, 18:32
Origineel gepost door chica*******a Mijn ouders zouden dat NOOIT doen! Zowel mijn broer en ik krijgen de wind van voren! bij ons ook maar toch bij het meisje zal het er harder aan toe gaan

Masriya
06-05-2003, 19:23

Origineel gepost door Najib26 Ach ja, als je je aan de islam houdt, dan heb je hier geen last van :) Ja precies :goedzo:

Pagina's : [1] 2 3