Bekijk originele versie : Alle Nokiagebruikers en anti- Joden... kijk hier!!
freemale
06-05-2003, 16:56
Zag net op een lijstje met namen van concerns die pro Israël zijn ook Nokia bijstaan.
Nu je dat weet... gooit er iemand zijn Nokia uit de raam?
Nee hoor, zelfs de grootste Anti- Israëliet blijft lekker blij met zijn/ haar mobieltje bellen!
Hypocrietjes...
tarifest_lady
06-05-2003, 17:02
of dat wat zou helpen :confused:
freemale
06-05-2003, 17:05
Ach je weet wel wat ik bedoel, die opstandige grote monden over hoe slecht VS en Israël niet is maar zodra Vodafone een leuke aanbieding met een Nokia heeft, dan is hun trots en eer niet zo belangrijk meer..
beppie_truus
06-05-2003, 17:10
Origineel gepost door freemale
Zag net op een lijstje met namen van concerns die pro Israël zijn ook Nokia bijstaan.
Nee hoor, zelfs de grootste Anti- Israëliet blijft lekker blij met zijn/ haar mobieltje bellen!
Hypocrietjes...
:rolleyes:
freemale
06-05-2003, 17:13
Origineel gepost door beppie_truus
:rolleyes:
Ja ok... ik heb geen bronnen vermeld...
tinghir2001
06-05-2003, 17:53
Hypocrietjes...
dat lijstje van jou wil ik wel zien !! wat moet een concern doen ...om pro isreal te zijn ? een fabriek daar hebben staan ?? of technologie van daar uit importeren ??
Fins en pro-israel ik zie de connectie niet.
Origineel gepost door SahafFan
HEHEH
IK STEEL DIE DINGEN UIT NOKIA STORE, VORM VAN JIHAD :D :D
Volgens de Sharia was je nu een handje kwijt. Stouterd!
Origineel gepost door wtc
het beste is omgewoon ook uit zo'n land te gaan die pro-amerikaans is
:NL:
Waarom moet een Nederlander zijn land verlaten omdat hij de pro-Amerikaanse houding van de regering niet accepteert??????????
alhoceima_boy15
07-05-2003, 00:03
mijn nokia is al weg sinds ik dat zag KANERJODEN ZE MAKEN OOK BEKANT ALLES COLA,OMO.ARIEL,MARS :kwaad: :auw: :hammer:
Origineel gepost door SahafFan
HEHEH
IK STEEL DIE DINGEN UIT NOKIA STORE, VORM VAN JIHAD :D :D
Stelen blijft stelen!
Of je dat nu doet van een jood of van een moslim of wie dan ook,
de definitie van stelen zal daardoor niet veranderen.
Andermans eigendom is even heilig als hun eigen bloed,
dus gelieve niet zodanig te posten dat mensen gaan denken dat jihad een vorm van stelen is!!
Islam verafschuwd elke vorm van stelen!
Wat de macht van de joden betreft. Als het bedrijf niet van hen is, dan hebben ze er aandelen in en als ze er geen aandelen in hebben dan wil het zeggen dat het geen groot bedijf is en is het dus hoogstwaarschijnlijk een kleinhandelaar met wie we niet in directe kontakt komen.
Als je een boycot wil gaan doen, dan dien je dat niet te doen op kleine schaal tenzij voor persoonlijk/psychologische geruststelling.
Het zijn de groten (Arabische multinationals) die miljardencontracten hebben lopen met de joden,
zij zijn diegenen die enige invloed kunnen hebben op de balans van een onderneming,
wij, mieren, daarentegen kunnen enkel de slapende reus wakkermaken,
meer niet.
De enige manier om da joden enige weerstand te bieden,
vergeef mij voor het verkeerde woordgebruik,
eigenlijk zou ik moeten zeggen: de zionisten,
want de joden zijn eigenlijk de ware joden, het zijn die mensen die het jodendom aanhangen, dus niet de machtsgeile zionisten,
dus ik zei dat de enige manier om weerstand te bieden er in bestaat ons zodanig te ontwikkelen dat we ook economische en politieke reuzen worden,
dus maw
we zouden bij ons zelf moeten beginnen,
want uiteindelijk:
wat kan een herder beginnen tegen een president?
(qua machtsverhouding)
Je suggestieve verotte topic titel, verraad je continue !
Iemand die dus mee doet aan het boycotten van een dubieuze regime dat n volk al 50 jaar onderdrukt, HEEFT niets met anti-semitisme of anti-joods zijn te maken !
Bedenken mensen iets vredevols, doch effectief, is het weer niet goed. Ja en ameen tegen de zionistische verloedering in deze wereld is je motto.
En toch blijft het zacht gezegd niet netjes als je mensen op de vlucht laat slaan, een apartheids ideologie als het zionisme erop na houdt, en grond steelt.
Dat gaat tegen alle mensenrechten in.
Keep ON shutting those eyes en afschuiven op moslims.
Hypocrietjes...
ECHT EEN NUTTELOZE TOPIC, WANT HEEFT HEEFT HET VOOR ZIN ALS JE JE NOKIA WEGGOOIT?
ALLES GAAT GEWOON DOOR, DUS DIT IS ECHT ONZIN!
I'm sorry
alhoceima_boy15
07-05-2003, 13:08
JE BLIJFT MET EEN JOODSE TEL BELLEN :(
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.