Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Ik heb een Probleem!!!!

blaa
06-05-2003, 16:46

Mensen ik heb een probleem het is gewoon een ziekte volgens mij het zit zo; Ik ben elke dag tig keer op een dag geil Ik kan er niks aan doen, ben gewoon een geil persoon En nu zullen jullie wel denken Yeah right :rolleyes: Maar wallah ik meen het! WALLAH! Is gewoon niet meer normaal. :huil: Ik weet dat masturbatie haraam is, maar ik kan het niet tegen houden Serieus niet leuk meer Ik weet dat ik dan eigenlijk gewoon zou moeten trouwen Maar door omstandigheden kan ik nog niet trouwen Insha allah binnnekort wel Maar wat moet ik in de tussentijd doen??? :confused: Wallah ik meen dit serieus het is niet meer leuk Ik word er gewoon gek van En ja ik ben een vrouw, een praktiserende muslima nog wel maar wat moet ik doen? :traan1: Help :o

DonnaBella
06-05-2003, 16:50
ikke egt niet wete faya....

BennY_D
06-05-2003, 16:51
Praktiserende moslima :rolleyes: waarom vraag je Allah niet om hulp dan bij je belangrijke probleem :rolleyes:

appelsap
06-05-2003, 16:52
:D gewoon doorgaan waar je mee bezig was :D

blaa
06-05-2003, 17:04

Origineel gepost door BennY_D Praktiserende moslima :rolleyes: waarom vraag je Allah niet om hulp dan bij je belangrijke probleem :rolleyes: grappig :rolleyes:

chicamaroquia
06-05-2003, 17:08
Vragen om sbar bij Allah... :)

blaa
06-05-2003, 17:11
Origineel gepost door chica*******a Vragen om sbar bij Allah... :) Ik doe niets anders, ik vraag om sabr en vergeving maar ik ben zwak, een zwakke dienaar en er komt een moment dat mijn geduld op raakt :(

Bario_Woman
06-05-2003, 17:12
Ja wat kan ik hierop zeggen?Ik kan je moeilijk naar een sexshop sturen om een aantal speeltjes te halen. Maar ja...het is inderdaad haram, mastruberen. En om alleen voor de sex te trouwen? MEID Dan ben je echt fout bezig. Een man heeft net als jij naast zijn lichamelijke behoeften ook behoefte aan liefde.Als je hem dat niet kunt geven moet je maar niet trouwen....maar sterk zijn. succes... GrandCherokee :zwaai:

Bario_Woman
06-05-2003, 17:27
Origineel gepost door Gulay :confused: ME???