Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens met blonde dames...
Bario_Woman
06-05-2003, 16:40
ok..nu heb ik het werkelijk waar gehad met een aantal gasten hier op marokko.nl
altijd wordt er commentaar gegeven over marokkaanse meiden die ervoor kiezen om samen te zijn met een neger (wel een moslim neger te verstaan) maar er wordt weinig commentaar gegeven over de marokkaanse jongens die keer op keer een blonde dame pakken.... :kwaad:
Nee dat wordt gezien als 'ervaring'op doen of iets dergelijks.....
WAT VINDEN JULLIE HIER NOU VAN? :confused:
GrandCherokee :zwaai:
spoorloos_1
06-05-2003, 16:44
Je gaat blond toch niet met zwart vergelijken.
Dat is appels met peren vergelijken
Bario_Woman
06-05-2003, 16:44
Origineel gepost door TooCool
Haha... Jij hebt humor:).
Ik vind dat die jongens gestenigd moeten worden. Met bakstenen.
:D
Wallah...ik kan me er echt aan ergeren...
spoorloos_1
06-05-2003, 16:45
Jaloersssssssssssssssss ??????????
Bario_Woman
06-05-2003, 16:45
Origineel gepost door spoorloos_1
Je gaat blond toch niet met zwart vergelijken.
Dat is appels met peren vergelijken
blabla...het gaat erom dat de keuze van een jongen/man wel wordt goedgekeurd en dat van een dame niet. Een vrouw wordt meteen voor **** uitgemaakt....ga me niet zeggen dat dat niet zo is :kwaad:
appelsap
06-05-2003, 16:46
iwa ja de een drinkt ze koffie zwart en de ander met melk..:hihi:
Bario_Woman
06-05-2003, 16:47
Jaloersssssssssssssssss ??????????
Ja jaloers op de mannen dat daar niks over wordt gezegd...maar verder niet hoor...maak je niet druk ;)
spoorloos_1 dus jij vindt het eerlijk dat wat een marokkaanse meid doet zwaarder wordt geweegd dan wat een marokkaanse jongen doet?
Ondanks dat het allebei moslims zijn?
:rolleyes:
spoorloos_1
06-05-2003, 16:47
Marokkaanse jongens met negerinen is ook geen style
Origineel gepost door appelsap
iwa ja de een drinkt ze koffie zwart en de ander met melk..:hihi:
over jou blijf ik me toch altijd verbazen he :hihi:
Bario_Woman
06-05-2003, 16:48
Origineel gepost door Sexverslaafde
Marokkaanse jongens met blonde wijven zijn voor mij beter dan NegerH0ertjes aan de zijde van een BosAap
en als een marokkaanse jongen met een wijf gaat dan gaan ze niet zo moelijk doen
ouders zullen ook niks zeggen,er wordt helemaal geen woord over gerept
en meid waneer zij even te laat komt dan krijgt ze een preek van hier tot new york staan nog een Neger als een vriend hebben hahahahahahahahahahahahhahaha ze zal gewoon vermoord worden hahahahahahahahahahahahahahah
sorry dat mijn ouders van deze tijd zijn en ook nog eens echte moslims zijn.
mijn ouders zouden mijn moslim neger vriend/aanstaande accepteren.Waarom zouden ze hem als moslim zijnde afwijzen? :nerd:
Origineel gepost door GrandCherokee
mijn ouders zouden mijn moslim neger vriend/aanstaande accepteren.Waarom zouden ze hem als moslim zijnde afwijzen? :nerd:
Meid sommige 'mensen' hier ik noem geen namen (s..verslaaf..) denken niet zover na hij kan er ook niks aan doen dat ie is blijven steken in de oertijd :)
spoorloos_1
06-05-2003, 16:50
Origineel gepost door GrandCherokee
mijn ouders zouden mijn moslim neger vriend/aanstaande accepteren.Waarom zouden ze hem als moslim zijnde afwijzen? :nerd: Klinkt mooi in de oren maar toch geloof ik het niet
Bario_Woman
06-05-2003, 16:51
Klinkt mooi in de oren maar toch geloof ik het niet
dan geloof je het maar niet.
Maar zoals ik al zei...smaken verschillen en mn ouders zouden nooit iemands afkomst afkraken als het een moslim is !
Bario_Woman
06-05-2003, 16:53
Origineel gepost door BennY_D
Meid sommige 'mensen' hier ik noem geen namen (s..verslaaf..) denken niet zover na hij kan er ook niks aan doen dat ie is blijven steken in de oertijd :)
Ja inderdaad....volgens mij is hij zelfs van tijdperk 0! zo erg is het gewoon met hem..om maar niet te spreken over het feit of hij uberhaupt wel een moslim man is ;)
ach ja..ieder zijn handicap zal ik maar zeggen ...he s*x verslaafde?
(voordat je wat zegt...mijn handicap is dat ik eerlijk ben ;) )
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.