Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : voorbehoedsmiddel

samiralamyae
18-02-2006, 18:48

een klein vraagje; in april ga ik insallah bevallen ik heb nu een dochter van 19 maanden dus ik denk er niet aan om weer snel zwanger te raken! maar welke voorbehoedsmiddel kan ik het beste gebruiken. ik heb nog nooit voorbehoedsmiddel gebruikt ja nou een keer de pil ik bleef maar bloeden dus ben ik er mee gestopt dus straks wil ik de pil niet gebruiken maar iets anders! ik en mijn man deden altijd tellen maar dat werkt niet altijd effe goed;) en een spiraaltje vind ik eng! mijn man wil geen condoom dus de vraag wat gebruik jij en hoe bevalt dat??

tangiia23
18-02-2006, 19:08
ik gebruik plakstrips...dat is net als een plijster en die plak je overal waar je wilt.Je plakt het 1 keer en na 7 dagen moet je weer een andere plakken en de oude weggooien.Na 3 weken heb je een stopweek (dan moet je menstrueren) is heel handig...minder bijwerkingen (middelijkheid enz) dan de pil.Je hoeft ook 7 dagen niet aan te denken.Echt handig dus

OumSalim
18-02-2006, 19:36
Ik heb een spiraal voor 5 jaar de mirena. En er is echt niks engs aan zeker niet als je al een bevalling hebt meegemaakt. Binnen 5 seconden hebben ze het naar binnen gebracht en het is echt ideaal. Ik heb hem nu al twee en een half jaar. En eind dit jaar wil ik hem weghalen inschallah en dat kan ook heel makkelijk dan. Veel beter dan die pil die had ik als eerst en ben toen toch zwanger geraakt vandaar dat ik nu hiervoor heb gekozen en het bevalt me echt na mijn tweede ga ik weer een spiraal nemen inschallah.