Bekijk originele versie : Teken Petitie
cj_tetuani
06-05-2003, 16:05
Geachte Minister de Hoop-Scheffer,
Ik als Nederlandse burger/donateur van Stichting Al-Aqsa, teken hierbij bezwaar aan tegen uw onrechtmatige besluit de tegoeden van de Stichting te bevriezen.
Ik voel mij diep in mijn eer aangetast omdat u mij ervan beschuldigd geld te besteden aan terroristische doeleinden. Door uw besluit worden alle wegen gesloten die het mogelijk maakten het getroffen Palestijnse volk enigszins te helpen.
Ik hoop daarom dat u uw besluit intrekt, zodat ik het Palestijnse volk weer van dienst kan zijn.
Hoogachtend,
Naam:
Plaats:
Datum: 06-05-2003
1314 personen hebben getekend;
http://www.al-aqsa.net/
Ik als Nederlands staatsburger moedig u aan het onderzoek GOED en diepgaand uit te voeren! Het geld bevroren laten totdat duidelijk is hoe alles echt in elkaar steekt is dus zeer rechtmatig!!
GeenLeven
06-05-2003, 16:10
1315 :D
Ik heb meteen even een mailtje naar de Hoop-Scheffer gestuurd om hem een hart onder de riem te steken!
tinghir2001
06-05-2003, 18:43
Origineel gepost door an3sdej
Ik heb meteen even een mailtje naar de Hoop-Scheffer gestuurd om hem een hart onder de riem te steken!
De hoop-scheffer !! minister van buitenlandse zaken ,hij vind het een heel leuk baantje zegt ie !! en nog met Balken ellende als minister president ......Nederland is goed vertegenwoordigt in de wereld politiek !!
GeenLeven
06-05-2003, 22:01
Origineel gepost door pista
Ze gaan daar wel wakker liggen van de zoveelste petitie in rij, petities en demonstreren is haast een dagelijkse bezigheid geworden voor sommigen. Men neemt de petitie in ontvangst en dat was het dan weer.
Je hebt je woordje ook eens mogen doen...that's all. ;)
Ik weet ook wel dat de Politici daar niet wakker van liggen.
Kijk maar naar al die demonstraties tegen de oorlog, wordt daar naar geluisterd NEE.
Al die tochten voor Zinloos Geweldslachtoffers, wordt daar wat aan gedaan Nee.
Dus omdat er nix aangedaan wordt, moet ik dan maar stil blijven zitten en hopen dat het ooit tot die botte hersens van die politici doordringt :rolleyes:
Als ik daarop ga wachten dan weeg ik strax een ons. :D
GeenLeven
06-05-2003, 22:02
Origineel gepost door an3sdej
:goedzo: dat is jouw goed recht om dat te doen.
Heb hem ook net ff Hate-mail gestuurd :stout: ;)
:zwaai:
GeenLeven
08-05-2003, 22:15
Origineel gepost door Corrie
Doe me een lol en ga GEEN haat-mails sturen naar Hoop-scheffer , ga ook niet dreigen met stomme dingen..........
Als je dat doet dan bereik je maar 1 ding dat het vooroordeel bevestigd word dat moslims "linke soep" zijn.....
Dit komt geeneen moslim in nederland ten goede!!!!
Je bereikt ermee dat hulp naar de palestijnen toe alleen maar moeilijker word....
Je bereikt er dus alles mee wat je niet wil bereiken....
Als je mail stuurd stuur dan een nette en goed onderbouwde mail, wees keurig in taal en wees vriendelijk.....
Met stroop vang je meer vliegen als met azijn, onthou dit.....
De openingspost is een prachtig voorbeeld van hoe je netjes kan reageren.....
Geloof me ik heb wel wat ervaring met actie voeren op zo'n manier(dan vooral voor dierenleed), als je gaat brullen dan weet je iig zeker dat je alleen maar het tegenover gestelde bereikt, hoe moeilijk het ook is, blijf pijnlijk netjes......
:hihi: Corrie meisje toch.
Ik ben wel :maf2: maar zo :maf: ook weer niet hóór.
Ben niet het type voor hate mail, als ik zonodig een mail naar de hoop-scheffer persoonlijk stuur dan zal het inderdaad een mail zijn waar hij zo naar kijkt :toink:
:D :D
:zwaai:
Zelfkritiek
08-05-2003, 22:23
Origineel gepost door cj_tetuani
Geachte Minister de Hoop-Scheffer,
Ik als Nederlandse burger/donateur van Stichting Al-Aqsa, teken hierbij bezwaar aan tegen uw onrechtmatige besluit de tegoeden van de Stichting te bevriezen.
Ik voel mij diep in mijn eer aangetast omdat u mij ervan beschuldigd geld te besteden aan terroristische doeleinden. Door uw besluit worden alle wegen gesloten die het mogelijk maakten het getroffen Palestijnse volk enigszins te helpen.
Ik hoop daarom dat u uw besluit intrekt, zodat ik het Palestijnse volk weer van dienst kan zijn.
Hoogachtend,
Naam:
Plaats:
Datum: 06-05-2003
1314 personen hebben getekend;
http://www.al-aqsa.net/
Leuk, zo'n petitie. Maar haal er dan eerst de spelfouten uit. Anders dan kom je weer zo knullig over....
Maraccino
08-05-2003, 22:32
Origineel gepost door pista
Ze gaan daar wel wakker liggen van de zoveelste petitie in rij, petities en demonstreren is haast een dagelijkse bezigheid geworden voor sommigen. Men neemt de petitie in ontvangst en dat was het dan weer.
Je hebt je woordje ook eens mogen doen...that's all. ;)
Dat noemt men dan democratie en leven in een vrij land?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.