Bekijk originele versie : Ode aan onze Pim
Farid130
06-05-2003, 16:01
Beste Pim in de hel,
Vandaag is het precies een jaar geleden dat je het leven hebt gelaten, dat mooie kleuren van je stropdassen voor jouw niet meer zichtbaar waren.
Pim je hebt ons verlaten een jaar geleden terwijl ik je nog zoveel te vertellen had.
Alsnog wil ik je graag feliciteren met de overwining die je hebt behaald over de rug van voornamelijk moslims en bedanken voor de aanzet die een aantal mensen nodig hadden om hun racistische aard openbaar te maken.
Pim, jij kale zoon van je moeder, jij ridder van het zwarte gat, je bent een verademing geweest voor dit land, iets wat je eigen benauwdheid op dit moment des te jammer maakt.
Pim, je wou de hoogste zetel betreden en ironische genoeg is die zetel nu van jouw, hij begeeft zich echter wel op de hete kolen van de hel, maar dat maakt denk ik voor jou niets uit. Bij jou gaat het immers alleen om de macht.
Pim, wees niet getreurd! Vandaag wordt er een stanbeeld van jouw op de korte hoogstraat in Rotterdam onthuld die jou zal vereuwigen en mensen zal confronteren; met in de zomer de schittering van je kale kopie en in de winter je ondergesneeuwde maatpak.
Beste Pim,
Ik weet dat het allemaal niet volgens plan is gegaan, maar dat kan de beste overkomen. Misschien wou je net iets te veel halen uit dit leven.
Misschien was het beter om klein te beginnen, dan had je wellicht niet vergeten de aanhangers van insecten, dieren enz. uit de weg te ruimen, want ironisch genoeg is dit nu je dood geworden.
Voor jouw informatie Pim, hij heeft 18 jaar cel gekregen waarvan hij tweederde zal zitten.
Jouw leven Pim is evenveel waard geweest als 12 jaar van het leven van een milieuactivist. Ik denk dat als je dat had geweten je een baantje bij de dierentuin had gezocht om misschien zo je leven te verlengen.
Ten slotte Pim. Ik wens je veel succes in de hel en wie weet zie ik je daar wel. Als ik kom dan neem ik je standbeeld wel mee dan smelten we hem daar wel om in een lieveheersbeestje.
P.s. : Pim, Mat herben heeft er een zooitje van gemaakt!
.....Beste Pim in de hel,........
Hoe weet dhr. Farid dat Pim in zoiets als een HEL zit??? Misschien heeft hij wel 70 jonge maagdelijke jongens gekregen??
Farid130
06-05-2003, 16:09
Origineel gepost door mydefinition
het is een goede vraag wie pim gaat vervangen. want de gene die zich het hardst af zet tegen de AEL zal de winnaar zijn van de volgende verkiezingen
Jouw definition is ook de mijne. Van wie ben je dan eigenlijk? ;) :)
Farid130
06-05-2003, 16:16
Origineel gepost door an3sdej
.....Beste Pim in de hel,........
Hoe weet dhr. Farid dat Pim in zoiets als een HEL zit??? Misschien heeft hij wel 70 jonge maagdelijke jongens gekregen??
Ooohhhhhhh :eek: Wat schaamteloos! Jij perverse meneer. Hou die onzedelijke gedachten voor jezelf; of breng je ze al in praktijk??
........Ooohhhhhhh Wat schaamteloos! Jij perverse meneer. Hou die onzedelijke gedachten voor jezelf; of breng je ze al in praktijk??.......
Voor mij een weet, voor jou een vraag.
Maar vertel nu eens hoe jij weet dat Pim in de HEL zit?
Verder zal het wel even duren voordat er weer zo iemand opstaat! Wat nu zal gebeuren, is dat de grote partijen, zoals Definition al zei over de hele linie zullen gaan reageren op uitingen van moslimzijde.
Dus zodra vooral de Marokkanse moslims eens een hand in eigen boezem steken, en aan zelfreflectie gaan doen, dan zal de tegenreaktie uit de politiek minder hard zijn!!
Yehiye.....
Kijk eens na in de dikke van Dale, wat het woord fascistisch betekent, dan zul je veel uit de Marokkaanse cultuur herkennen!!
Farid130
06-05-2003, 16:31
........Ooohhhhhhh Wat schaamteloos! Jij perverse meneer. Hou die onzedelijke gedachten voor jezelf; of breng je ze al in praktijk??.......
Voor mij een weet, voor jou een vraag.
Maar vertel nu eens hoe jij weet dat Pim in de HEL zit?
Verder zal het wel even duren voordat er weer zo iemand opstaat! Wat nu zal gebeuren, is dat de grote partijen, zoals Definition al zei over de hele linie zullen gaan reageren op uitingen van moslimzijde.
Dus zodra vooral de Marokkanse moslims eens een hand in eigen boezem steken, en aan zelfreflectie gaan doen, dan zal de tegenreaktie uit de politiek minder hard zijn!!
Iemand die haat verkondigd en nota bene nog homo is gaat per definitie naar de hel!!
Onze zelfreflectie si wat de politiek afschrikt. Laat ze echter maar beduusd zijn, want dan komt de grote klap nog harder aan!!
Farid130
06-05-2003, 16:39
inderdaat
Je zit hier op een forum waarop vrijwel alleen Marokanen reageren blijkbaar kun je in de omgeveing waarin je leeft niets vinden wat je genoeg boeit en wend je je maar tot de Marokanen.
We dragen alleen liefde en zullen je omarmen. Je bent welkom mijn vriend!! We begrijpen je en zullen je proberen te genezen van de kwaadaardige kwaal die de Nederlandse gemeenschap je heeft toegebracht.
Leef en laat leven en wellicht zullen we je ooit voor deze uitspraken vergeven!
......Iemand die haat verkondigd en nota bene nog homo is gaat per definitie naar de hel!!.......
Welke 'haat' heeft Pim verkondigd?? Ik was het niet met hem eens, maar ik heb geen haatberichten van hem gehoord!!!
En dat homo's sowieso naar een hel gaan, tja .... heb je daar bewijs voor?? Heb je überhaubt bewijs voor het bestaan van een "hel"????
..........Onze zelfreflectie si wat de politiek afschrikt. Laat ze echter maar beduusd zijn, want dan komt de grote klap nog harder aan!!.....
hihihih, oeii, wie moet er nu bevreesd raken???
Farid130
06-05-2003, 16:52
......Iemand die haat verkondigd en nota bene nog homo is gaat per definitie naar de hel!!.......
Welke 'haat' heeft Pim verkondigd?? Ik was het niet met hem eens, maar ik heb geen haatberichten van hem gehoord!!!
En dat homo's sowieso naar een hel gaan, tja .... heb je daar bewijs voor?? Heb je überhaubt bewijs voor het bestaan van een "hel"????
..........Onze zelfreflectie si wat de politiek afschrikt. Laat ze echter maar beduusd zijn, want dan komt de grote klap nog harder aan!!.....
hihihih, oeii, wie moet er nu bevreesd raken???
Bewijs voor het bestaan van de hel??
Godsdienst, geloof, weleens van gehoord.
Het heeft natuurlijk ook te maken met een mate van spiritualiteit, het niet tastbare of zichtbare. Het is iets wat in je hart en tussen je oren zit.
Het bewijs is de koran en alles wat leeft en sterft.
Iets wat je nooit zult begrijpen als je zelf niet gelooft!
Ach ja, misschien doe je het zelfde als Pim en ben je in een ontkenningsfase, bang om naar de hel te gaan??? :D
meneer Farid, ik ben zeer spiritueel. Ben veel tegen met het hoe en waarom van het leven, maar dat alles geboren wordt, en ook weer sterft kan ik toch met alle goede wil van de wereld niet gebruiken als bewijs voor een hel!!!
Datr mensen iets verzinnen om het voor hun niet begrijpelijke aan het leven, DAT begrijp ik!! Maar het blijven verzinsels!!
Farid130
06-05-2003, 17:03
meneer Farid, ik ben zeer spiritueel. Ben veel tegen met het hoe en waarom van het leven, maar dat alles geboren wordt, en ook weer sterft kan ik toch met alle goede wil van de wereld niet gebruiken als bewijs voor een hel!!!
Datr mensen iets verzinnen om het voor hun niet begrijpelijke aan het leven, DAT begrijp ik!! Maar het blijven verzinsels!!
Beste man van reincarnatie,
Ik kan jaren door schrijven over waarom er wel een hel bestaat.
Als je er niet in gelooft of niet voor open staat heeft het geen zin om erover te schrijven.
Trouwns, wat een rot leven moet je hebben als je niet gelooft dat als b.v. je broer wordt vermoord, de dader niet bestraft wordt met de hel. :D
Farid130
06-05-2003, 17:21
Origineel gepost door wtc
wat een rot leven moet je hebben als je het leuk moet vinden om iemand te stenigen die vreemd is gegaan. en als je dat niet leuk vind dat je dan in de hel komt
Neen, het stenigen gebeurt met alle vreugde en de beloning zal ik hartelijk ontvangen.
Tering man, wat een vergelijking, kom met iets beters!!!
Farid130
06-05-2003, 18:28
zoals je ziet had pim fortyn gelijk
DE ISLAM IS EEN ACHTERLIJKE CULTUUR
Haat is vaak diep geworteld en afgunst dikwijls nog dieper!!
Je kunt er waarschijnlijk niet tegen dat jij met je zuurverdiende salaris voor mijn uitkering moet betalen. Echter dat ben ik zelf en dat heeft niets met mijn geloof te maken.
Islam is een geloof die jouw wat meer inzicht in het leven zou kunnen bieden en die botte hersenen zou kunnen ontkalken.
Maar goed, ik begrijp het, want jullie hebben Calgon! :)
Farid130
06-05-2003, 18:34
en onmenselijk
Hoe oud ben je eigenlijk, waarschijnlijk staat dat getal ook voor je IQ.
Stenigen van vrouwen zit daar in de cultuur en heeft niets te maken met het geloof oet l u l. Wij mogen niet moorden. alleen in Jihad en dat is in dat geval niet zo. Jij begrijpe, snappie wel, capiche anders ik spelle voor jouw! Ciao
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.