Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : administatie

koffieleut
18-02-2006, 12:55

He meiden! Ben benieuwd wie bij jullie thuis de administratie doet, jij of je man?? Ik doe het liever altijd zelf, aangezien meneertje heeeeel vaak vergeetachtig is!:jammer: groetjes

tangiia23
18-02-2006, 12:57
Ik doe alles zelf.Dus administratie,brieven schrijven als het nodig is,bellen als iets niet klopt,belastingpapieren invullen enz enz. Aan de ene kant is het wel goed...maar aan de andere kant raak je daardoor gestresst

ellae
18-02-2006, 12:58
ik doe ook alles zelf.. alleen ik was nogal chaotisch:o maar dat heeft m'n man me afgeleerd:D

nissrin
18-02-2006, 13:01
Ik doe ook de administratie zelf, alleen ik stel het elke keer uit om als goed in orde te houden.

Miem
18-02-2006, 13:02

bah ik moet niks van die papiermassa's hebben dus laat het allemaal aan mijn man over, ik wil er echt niks mee te maken hebben :lekkerpuh ik vind het al erg als ik een instantie moet bellen of op een andere manier achter iets aan moet gaan :maf:

gelderse
18-02-2006, 13:11
Alles wat automatisch betaalt kan worden (en dat is echt bijna alles) wordt zo afgehouden. De belastingpapieren laat ik tegenwoordig over aan zo'n mannetje. Die hebben er echt verstand van. En moet er gebeld worden dan ligt het eraan waarheen dan bel ik of mijn partner.