Bekijk originele versie : Nationale Islam-test
{}
Tijd voor een onderzoekje. Deze keer niet naar bedorven haring, slappe koffie en vette oliebollen, maar naar de islam. Want het Algemeen Dagblad wilde wel eens weten wat de moeder aller cartoonoorlogen nu voor een effect sorteert in dit land. En wat blijkt: (http://www.ad.nl/binnenland/article161563.ece) het beeld van de godsdienst is er niet bepaald op vooruit gegaan. Maar liefst 44 procent van de Nederlanders is naar aanleiding van de onlusten banger geworden voor een gewelddadige confrontatie met Mohammed (anwb), terwijl een meerderheid de islam zelfs ziet als een vrouwonvriendelijke, intolerante en humorloze godsdienst. Uit het onderzoek blijkt voorts dat mensen vooral bevreesd zijn voor de toekomst. De babbelbox staat nog steeds in de comments geparkeerd en vraagt: Wat moeten de Hakbar guerillamarketeers ondernemen zodat u eindelijk beseft dat de islam een vredelievend, humorvol, vrouwrespecterend, tolerant en vlagvriendelijk geloof is...
Bron. (http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/012551.html#comments)
Wat vinden jullie van de uitslag?
marmeisje
18-02-2006, 12:32
Yarabi,la 7awla walakowata illa billah!
Wallahi ik weet niet wat ik ervan moet zeggen,kryg er gwn een krop van in men keel...
Op school heb ik leerkrachten die dat ook vinden en rondbazuinen dat de islam vrouwonvriendelyk is,dan probeer ik hen alles uit te leggen dat dat niet zo is en dat de vrouwen zelfs een heel groot stand hebben in onze godsdienst,dan lykt het of ze overtuigt zyn een paar dagen later hebben ze weer van alles en nog wat op media gezien en krygen ze weer slecht beeld...
Einherjer
18-02-2006, 12:35
Nie slecht voor een halve kaas..vind ik zelluf.:hihi:
Hartelijk bedankt voor uw deelname.
10-15 goed: U mag best een beetje trots zijn.
5-10 goed: U hebt zeker een klok horen luiden. Nu nog de klepel.
0-5 goed: Uw kennis omtrent de islam is te verwaarlozen. Geen wonder dat u bang bent!
Rapportcijfer: 7,9
Aantalgoed: 11
De gemiddelde score voor deze quiz is 48,79
U heeft alle vragen beantwoord
0-5 goed: Uw kennis omtrent de islam is te verwaarlozen. Geen wonder dat u bang bent!
Kan je wel verwachten als je elke dag op m.nl zit. :ego:
Yarabi,la 7awla walakowata illa billah!
Wallahi ik weet niet wat ik ervan moet zeggen,kryg er gwn een krop van in men keel...
Op school heb ik leerkrachten die dat ook vinden en rondbazuinen dat de islam vrouwonvriendelyk is,dan probeer ik hen alles uit te leggen dat dat niet zo is en dat de vrouwen zelfs een heel groot stand hebben in onze godsdienst,dan lykt het of ze overtuigt zyn een paar dagen later hebben ze weer van alles en nog wat op media gezien en krygen ze weer slecht beeld...
Tja het is duidelijk dat er geen dialoog wordt gevoerd in de maatschappij. De media focussed zich alleen maar op negatieve zaken, dingen worden uit hun context gehaald alles wordt op één hoop gegooid en wordt als 'Islam' betiteld.
Allah ie hdiena
Einherjer
18-02-2006, 12:39
Kan je wel verwachten als je elke dag op m.nl zit. :ego:
Jaloers zeker dat jij niet zo'n hoge score hebt.:D
Jaloers zeker dat jij niet zo'n hoge score hebt.:D
Ik heb die test niet eens gedaan. Don't need 2 :hihi:
Patrick.
18-02-2006, 12:42
Mohammed (anwb)
Laten humorloze islamitische pyromanen dit maar niet lezen :hihi:
{}
:hihi:
Das mijn enige reactie die ik erop kan geven...nogmaals.....:hihi:
DutchBart
18-02-2006, 13:09
Rapportcijfer: 6,4
Aantal goed: 9
De gemiddelde score voor deze quiz is 42,91
mwa, niet slecht, al zeg ik het zelf...
Rapportcijfer: 6,4
Aantal goed: 9
De gemiddelde score voor deze quiz is 42,91
mwa, niet slecht, al zeg ik het zelf...
:haha:
LEG het eens uit
in plaats van ontkennen
of ben jij het eens dat vrouwen in indonesia om 9 uur sávonds niet meer naar buiten mogen
of vrouwen in saoudie niet mogen autorijden
alles gebaseerd op de geschriften
(en nog veel meer)
Ey muts...we zitten niet in Indonesie of Saoudi Arabie....maar in het Westen...:moe: En...welke geschriften heb je t over?....
Enne...hoe zit het daar eigenlijk daar in Volendam...is het cocainegebruik onder de pubers al teruggedrongen of niet?....:maf:
U heeft alle vragen beantwoordIk heb hetzelfde rapportcijfer. :D
{}
Bekend maakt onbemind.
Bekend maakt onbemind.
ONBEKEND maakt onbemind bedoel je zeker....:D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.