Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wie van de dames weet wat buitenspel is

Pagina's : [1] 2 3

spoorloos_1
06-05-2003, 15:33

Nou vertel.............

MeSmOeMaAtJe
06-05-2003, 15:34
Als de bal buiten het spel is...:maf2:

Hafsat
06-05-2003, 15:34
Origineel gepost door spoorloos_1 Nou vertel............. Ehmmmmmm een spelletje wat je buiten kan spelen :rolleyes:

djdada_beldia
06-05-2003, 15:35
Ohjaaaa natuurlijk omdat we vrouwe zijn kunnen we natuurlijk onmogelijk weten wat buitenspel is he. tjonge jonge man jij bent echt onvoorstelbaar! hihihi

nefissa
06-05-2003, 15:37

dat is toch als iemand bijvoorbeeld rechtsbuiten is, maar dan wil scoren als is ergens links staat ofzo, dan is het toch buitenspel?? :confused:

saliha18
06-05-2003, 15:37
nou weet best veel over voetbal en dan bedoel ik wie wie is en waar die speelt en zoo maar ga mij niet vragen wat buitenspel is want dan kijk ik namelijk zo :confused: :toink: :schok: groetjes saliha :zwaai: :zwaai: :zwaai:

spoorloos_1
06-05-2003, 15:39
Origineel gepost door nefissa dat is toch als iemand bijvoorbeeld rechtsbuiten is, maar dan wil scoren als is ergens links staat ofzo, dan is het toch buitenspel?? :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Cina
06-05-2003, 15:40
Wanneer een voetballer zich in een bepaald gebied van het veld (ergens vooraan, vraag me niet waar :D) bevindt wanneer de bal naar hem wordt gespeeld zonder dat er verdedigers van de andere partij voor hem staan. D8 ik...:hihi:

nefissa
06-05-2003, 15:40
Origineel gepost door spoorloos_1 :confused: :confused: :confused: :confused: niet dan?? :confused:

nefissa
06-05-2003, 15:43
of wacht je bent spits, maar je staat rechtsbuiten, je hebt gescoord, maar dan telt ie niet zo ietsje duidelijker?? of heb ik het gewoon fout :confused:

Hafsat
06-05-2003, 15:44
Origineel gepost door nefissa of wacht je bent spits, maar je staat rechtsbuiten, je hebt gescoord, maar dan telt ie niet zo ietsje duidelijker?? of heb ik het gewoon fout :confused: :hihi:

Najat_the_Don
als de bal over die ene lijn gaat ofsjo :confused:

saliha18
Origineel gepost door Sexverslaafde hahahah dames hij wil jullie gewoon uitlokken of jij wel een vrouw of man bent hahahahhahahahaha als je het goede antwoord zou geven dan zou hij zeggen...jij bent een man hahahahahah maar nog steeds zijn jullie vrouwen zo te lezen aan jullie antwoorden :) dus als je niet weet wat buitenspel is dan ben je een vrouw.....er zijn toch oook vrouwen die veel van voetbal af weten of zijn dat dan stieken mannen volgens jullie/jou :confused:

spoorloos_1
Origineel gepost door Cina Wanneer een voetballer zich in een bepaald gebied van het veld (ergens vooraan, vraag me niet waar :D) bevindt wanneer de bal naar hem wordt gespeeld zonder dat er verdedigers van de andere partij voor hem staan. D8 ik...:hihi: Jij bent in de buurt !

saliha18
06-05-2003, 15:51

Origineel gepost door Sexverslaafde hahahahah spoorloos kijkt te veel naar amstel reklame er komt altijd zo'n spotje 3 vrienden in de kroeg en zie ze zien een leuke vrouw maar ze weten niet of zij is een vrouw of man is ...dus 1 van hun gaat er heen en pakt bierfiltjes en legt het uit ..en vraagt of het nu buiten spel is ? hij zegt dan Ja en hij keert terug naar zijn vrienden en hij lacht en zegt ..HET IS HIJ Dus spoorloos wil weten of jij een vrouw bent hahaahahh :) oke nou als hij daar een kick van krijgt ja ik ben een vrouw en nee ik weet niet wat buitenspel is....... :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3