Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stay (Best) Friends After Breaking Up!?!

Chaimaa
06-05-2003, 15:26

als het uit zou gaan tussen je geliefde and yourself..zou jij friends willen/kunnen blijven met die persoon?

Tetouanees
06-05-2003, 15:27
Origineel gepost door Chaimaa als het uit zou gaan tussen je geliefde and yourself..zou jij friends willen/kunnen blijven met die persoon? Hangt er vanaf...wat de reden is dat het uit is gegaan..... :p :zwaai: Tetouanees.....

nefissa
06-05-2003, 15:27
ik denk het niet

Chaimaa
06-05-2003, 15:30
contact die is gaan vervagen...en gevoelens werden steeds minder..(k spreek namens iemand anders)

KriMoSkie
06-05-2003, 15:31

Origineel gepost door Chaimaa als het uit zou gaan tussen je geliefde and yourself..zou jij friends willen/kunnen blijven met die persoon? tuurlijk waarom niet? ik zou het triest vinden als die gene zegmaar geen vriendin meer wilt blijven.... maar het hangt er natuurlijk ook af waarom het uit is gegaan???

KriMoSkie
06-05-2003, 15:32
Origineel gepost door Chaimaa contact die is gaan vervagen...en gevoelens werden steeds minder..(k spreek namens iemand anders) wat bedoel je ermee? (namens iemand anders praat ik ook) gaat ze met diegene waarvan de contact is vervaagt en gevoelens minder zijn geworden? gewoon bellen die handel is makkelijk gezegt maaruuhh heel moeilijk te drukken..............

Chaimaa
06-05-2003, 15:37
Origineel gepost door *Roosje* wat bedoel je ermee? (namens iemand anders praat ik ook) gaat ze met diegene waarvan de contact is vervaagt en gevoelens minder zijn geworden? gewoon bellen die handel is makkelijk gezegt maaruuhh heel moeilijk te drukken.............. kijk k zal t zo zeggen..de 2 waren stapel op elkaar maar na een tijdje vervaagde het contact gewoon en spraken ze elkaar steeds minders..na 6 maanden werd er alleen op feestdagen gebeld...sindsdien heeft die andere dus een vriendin..maar toch willen ze contact met elkaar houden..

KriMoSkie
06-05-2003, 15:49
Origineel gepost door Chaimaa kijk k zal t zo zeggen..de 2 waren stapel op elkaar maar na een tijdje vervaagde het contact gewoon en spraken ze elkaar steeds minders..na 6 maanden werd er alleen op feestdagen gebeld...sindsdien heeft die andere dus een vriendin..maar toch willen ze contact met elkaar houden.. is toch goed gewoon contact houden als VRIENDEN en wie weet wat er daarna op kan bloeien.........spreek namelijk uit ervaring heb het ook meegemaakt.........

Chaimaa
06-05-2003, 15:56
Origineel gepost door *Roosje* is toch goed gewoon contact houden als VRIENDEN en wie weet wat er daarna op kan bloeien.........spreek namelijk uit ervaring heb het ook meegemaakt......... ja dat lijkt mij namelijk ook t beste...who knows :stout: later :D tnx girl :blauwkus:

KriMoSkie
06-05-2003, 15:59
Origineel gepost door Chaimaa ja dat lijkt mij namelijk ook t beste...who knows :stout: later :D tnx girl :blauwkus: ' your welcomeeee babeeeeeeeeeeeee :blauwkus: