Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Koekjes, Biscuits Recepten

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

sushimon
01-04-2006, 22:17

:hihi: Hmmmm egt lekkere recepten:Iluvu: Maar wat betekend boyer??? En wat is een moskovisch gebak? En wat is natriumpoeder??? En wat kun je in plaats van dit ingrediƫnt ook gebruiken?? :) En wat is polenta? Ennuh..kun je in plaats van Griekse honing ook gewone honing gebruiken?? :D Wat is golden syrup en waar kan ik het kopen? :) Wat zijn mariakoekjes en waar kan ik die kopen? :hihi: ik hoop dat je mn vragen zult beantwoorden.......alvast bedankt!!!!:kus: :maf2: moscovisch gebak is een soort cake, die bak je zelf. boyer zou wel een typefout zijn. natriumpoeder is een soort poeder die je koekjes losser en beter vans tructuur maakt, kan niet vervangen, je kunt wel weglaten als er is datzelfde recept bakpoeder staat, maar is tog anders hoor! polenta is maismeel, te koop bij toko, surinaam en marokkaanse winkels. Griekse honing is gewoon honing, toevallig in dat boek werd het griekse honing genoemd. Golden siroop is een soort stroop, gemaakt van mout geloof ik, kan je ergens kopen in utrecht,hadden een paar vertelt, maar is ook online te bestellen.. mariakoekjes zijn gewone simpelste ronde koekjes die je koopt in sypermarkt, de goedkoopste koekjes zijn dat ook geloof ik...:hihi:

ellouisa
02-04-2006, 10:50
:hihi: :maf2: moscovisch gebak is een soort cake, die bak je zelf. boyer zou wel een typefout zijn. natriumpoeder is een soort poeder die je koekjes losser en beter vans tructuur maakt, kan niet vervangen, je kunt wel weglaten als er is datzelfde recept bakpoeder staat, maar is tog anders hoor! polenta is maismeel, te koop bij toko, surinaam en marokkaanse winkels. Griekse honing is gewoon honing, toevallig in dat boek werd het griekse honing genoemd. Golden siroop is een soort stroop, gemaakt van mout geloof ik, kan je ergens kopen in utrecht,hadden een paar vertelt, maar is ook online te bestellen.. mariakoekjes zijn gewone simpelste ronde koekjes die je koopt in sypermarkt, de goedkoopste koekjes zijn dat ook geloof ik...:hihi: Ja in utrecht kan je golden syrup halen bij een Amerikaans winkeltje tussen de hema en schoenenreus in.

just_curious
05-04-2006, 11:49
:hihi: :maf2: moscovisch gebak is een soort cake, die bak je zelf. boyer zou wel een typefout zijn. natriumpoeder is een soort poeder die je koekjes losser en beter vans tructuur maakt, kan niet vervangen, je kunt wel weglaten als er is datzelfde recept bakpoeder staat, maar is tog anders hoor! polenta is maismeel, te koop bij toko, surinaam en marokkaanse winkels. Griekse honing is gewoon honing, toevallig in dat boek werd het griekse honing genoemd. Golden siroop is een soort stroop, gemaakt van mout geloof ik, kan je ergens kopen in utrecht,hadden een paar vertelt, maar is ook online te bestellen.. mariakoekjes zijn gewone simpelste ronde koekjes die je koopt in sypermarkt, de goedkoopste koekjes zijn dat ook geloof ik...:hihi: :hihi: okeeey das duideliijjjkkkkk!!!!! :D bedankt lieverdje!!! :goedzo::banana:

sushimon
28-08-2006, 08:48
goh... waar heb je die tussen gevonden? die ben ik zelf al lang vergeten hahahaa

Ihsen
28-08-2006, 12:06

:maf2: :wow: wat een recepten, idd waar zat deze verstopt!!!

Tanisha_Nikki
15-09-2006, 13:50
...............

Fayes
23-09-2006, 19:10
mmm... weer eens iets nieuws

missbrazil
17-10-2006, 00:09
Wie heeft hier al een receptje van geprobeerd? En kan je het mss laten zien met een foto? Xxxxx

OumYAssine
12-11-2006, 16:17
up waar ben je sushimon:confused: ik mis je hier op cuisine:traan1: :kus:

kloppendhart
05-03-2007, 09:06
Zitten leuke koekjes tussen:goedzo: :kus:

MisssKelder
16-11-2009, 17:06
echhttt leeeeekkker alleemaal heb je ook meschien andere recepten voor eid

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]