Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Mensen uit Amsterdam Oost meld je ff hier....

Chouaffa...
17-02-2006, 22:05

Ik wil jullie waarschuwen voor een stel dieven die aanbellen aan de deur en zeggen dat ze van Scarlet zijn Het is ons vandaag overkomen eerst bij mijn bovenbuurvrouw die had de deur opengedaan voor diezelfde jongen en hij was heel overdreven naar binnen aan het kijken maar gelukkig had haar zoon hem gelijk door en zei dat hij weg moest gaan Maar net om 9 uur s'avonds werd er bij ons aangebeld doordiezelfde gast of we de deur open wouden doen want hij had een aanbieding maar we hadden niet opengedaan want voelde dat het niet goed was Ik heb gelijk daarna naar Scarlet gebeld om te vragen of ze inderdaad aan het reclame maken zijn dat klopt wel zei hij tot 9 uur sávonds kunnen ze aan de deur komen maar je kan ze wel herkennen aan hun bedrijfsauto en dat had deze gast niet Hij reed in een oude donkerblauwe krot en toen hij naar buiten ging stonden er 2 lichte surinamers met hem en ze liepen heel snel weg En mijn buurjongen vertelde dat hij weer van een andere buurvrouw had gehoord wahed hollandia dat ze ook vorige week bij haar hadden aangebeld maar om half 11 sávonds dus dat klopte al helemaal niet Dus bij deze wees gewaarschuwd want er is vorige week een woningoverval geweest bij het olvg in de buurt en die gast was zehma een meteropnemer hij had de bewoonster geslagen en beroofd Het wordt steeds erger in oost:(

MrTariQ
17-02-2006, 22:39
Wat een viezerikken. Thanks for the warning.

Chouaffa...
17-02-2006, 22:50
Wat een viezerikken. Thanks for the warning. Your welcome