Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Vrouwen moeten luisteren naar man

LZN
06-05-2003, 14:47

100%, als ze teken van opstand geeft krijgt ze 3 dubbele toleo.

spoorloos_1
06-05-2003, 14:49
Origineel gepost door SahafFan 100%, als ze teken van opstand geeft krijgt ze 3 dubbele toleo Deed je vader dat ook by je moeder dan .

nefissa
06-05-2003, 14:50
En mannen moeten naar hun vrouwen luisteren.

Chaimaa
06-05-2003, 14:53
Origineel gepost door SahafFan 100%, als ze teken van opstand geeft krijgt ze 3 dubbele toleo of je bent nog nooit verliefd geweest :D of je houd van stoeien :stout:

nefissa
06-05-2003, 14:55

Het moet in ieder geval van twee kanten komen. Als er respect voor elkaar is, is er niks aan de hand.... toch??

Chaimaa
06-05-2003, 15:03
Origineel gepost door SahafFan om eerlijk te zijn, ik heb nooit een meisje aangeraakt.... en gezoend ik doe me wel stoer voor hier, maar ik ben lelijk + maagd + beugel + puisten en heb een grotre Tarik Aziz bril.. heb medelijden :mrt2: yeah right :lekkerpuh geloof er geen bal van.. maargoed als t waar is ben je een toppertje hoor..ten 1ste niemand is lelijk elk schepping van allah is mooi..ten 2de dat je maagd bent is :goedzo: je bent ook 1 van de weinige hier..een beugel wat is daar nou mis mee? heb ik ook gehad..resultaat is :goedzo: en dat je zorgen maakt om puisten..koop clearasil :D en vervang je bril door lenzen :) en toch geloof ik je niet

KriMoSkie
06-05-2003, 15:15
Origineel gepost door Chaimaa yeah right :lekkerpuh geloof er geen bal van.. maargoed als t waar is ben je een toppertje hoor..ten 1ste niemand is lelijk elk schepping van allah is mooi..ten 2de dat je maagd bent is :goedzo: je bent ook 1 van de weinige hier..een beugel wat is daar nou mis mee? heb ik ook gehad..resultaat is :goedzo: en dat je zorgen maakt om puisten..koop clearasil :D en vervang je bril door lenzen :) en toch geloof ik je niet ik geloof het ook niet daar niet van.... mensen die zeggen dat ze eng zijn zijn juist :goedzo:

Chaimaa
06-05-2003, 15:17
Origineel gepost door *Roosje* ik geloof het ook niet daar niet van.... mensen die zeggen dat ze eng zijn zijn juist :goedzo: sure indeed :)

KriMoSkie
06-05-2003, 15:19
Origineel gepost door SahafFan Dikke 10 voor jou meid, jij moet psycholoog worden :hoera: aiiiiiiiiii klaaaar ik ga psycholooog worden hahahah

Shining_Star
06-05-2003, 17:59
Origineel gepost door nefissa En mannen moeten naar hun vrouwen luisteren. helemaal mee eens :bril: