Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Autoroute Naar Marokko

Pagina's : [1] 2

sisa81
06-05-2003, 14:20

HOI IK EN MIJN MAN GAAN DIT JAAR VOOR HET EERST MET DE AUTO NAAR MAROKKO. WEET IEMAND MISSCHIEN EEN MAKKELIJKE EN SNELLE ROUTE MET DE AUTO VAN LEIDEN ->ALMERIA. HEEFT IEMAND NOG TIPS OF HANDIGE DINGEN WAAR WE AAN MOETEN DENKEN. ALVAST BEDANKT

Atlas_Gebergte
06-05-2003, 15:53
Sallaam meid, als je lid bent van de ANWB kan je naar ze bellen dan krijg je zo een routekaart toegestuurd, je moet wel aan kunnen tonen dat je lid bent. Heel handig en makkelijk te lezen. Succes en ik hoop dat jullie daar in marokko goed aankomen. Moge Allah jullie bijstaan bij de lange reis. Wa Sallaam Alikoum

Mariampjee
06-05-2003, 21:21
De Routte Haalt Me Vader Ook Van de Moskee ...Heel Handig!! Een Andere Handige Tip Neem Purol (Vaseline) Mee Voor Onderweg ....Tegen De Ochtend Wordt je Wakker Met een Heldere Frisse Huid....Allah Yewaselkoem Inschallah 3la Geir (Amin) ........Wa Salaam Eleihkom Mariam....

Said_DH
07-05-2003, 08:59
ga naar : www.clubmar.nl klik op tourisme en dan op ROUTES.. veel plezier

Tetouanees
07-05-2003, 09:07

tik in elke willekeuruige zoekmachine routeplanner in..... en dan kun je je je route zo laten uit s******en.......uitprinten maar Prettige reis..... :zwaai: Tetouanees...

Tetouanees
07-05-2003, 09:09
s******en= s.t.i.p.p.e.l.e.n :D Hier wordt echt alles als ordinair gezien... :kwaad: :zwaai: Tetouanees

sisa81
07-05-2003, 10:37
op clubmar.nl kan ik geen routes vinden????

Said_DH
07-05-2003, 10:45
Origineel gepost door sisa81 op clubmar.nl kan ik geen routes vinden???? Jawel…ga naar Clubmar.nl en boven zie TOURISME, daarop aanklikken, en ergens links onder zie je routes en daar aanklikken… gr

Safia21
07-05-2003, 10:51
We gaan dit jaar ook voor het eerst samen naar Marokko, maar we wete nog niet of we via Barcelona of Madrid gaan, ik zelf heb de voorkeur voor Barcelona, maar het schijnt een omweg te zijn als je via Ceuta wil oversteken Liefs Safia

Atlas_Gebergte
07-05-2003, 11:17
Sallaam Safia21 meid ik zou via barcelona gaan, want die weg is heel rustig, je hebt geen files ofzo, echt een aanrader meid. Wij gaan al jaren via die route. Succes allemaal in marokko. Wa Sallaam Alikoum

meknassi
07-05-2003, 14:52
De E19 naar Brussel, dan naar Bergen (Mons), vervolgens richting parijs en dan de weg naar Bordeaux, vervolgens San Sebastian, en dan Burgos en daarna madrid, vervolgens granada ofwel direct naar malaga en daarna algeciras of almeria. Het is in feite heel simpel als je een beetje uitkijkt, ofwel gewoon de marokkanen onderweg volgen

sisa81
09-05-2003, 10:37
Heeft er niemand een makkelijke route waarmee je zelf ook naar marokko gaat of kan iemand het aan zijn vader of broer vragen. van stad naar stad met wegnrs. alvast bedankt

nadiak
09-05-2003, 13:35
hoi wil je een route planner mail me of je langs de kust wil rijden of niet? Wij gaan elk jaar naar Marokko en we rijden dan langs de kust! dat is altijd wel zo fijn! Als je wilt dan mail ik je het... Salaam oe Alaikoem

sisa81
09-05-2003, 15:54
hoi nadiak ik heb je net gemailed voor de route bedankt

C_warrior
10-05-2003, 00:45

www.anwb.nl --->>> routeplanner en dan moet je doen amsterdam t'm almeria en dan krijg je het snelste weg of je kan doen het korste met gedetaileerd informatie :D

Pagina's : [1] 2