Bekijk originele versie : ontmagen op huwelijksnacht!!!!
ik heb gehoord als je op je huwelijksnacht je vrouw ontmaagd, mag je niet in haar klaar komen moet je dan een condoom gebruiken of moet je m eruit halen voordat je klaarkomt, heb gehoord als je in haar klaarkomt dat ze problemen kan krijgen?
En heb ook gehoord dat je maar 1 x mag totdat ze ontmaagd is tot de volgende dag dan mag je ertegen aan is dat zo.
Sneeuwitje_
17-02-2006, 20:10
Huh, waarom zou dat problemen opleveren voor de vrouw?
kriempoes
17-02-2006, 22:21
ik heb gehoord als je op je huwelijksnacht je vrouw ontmaagd, mag je niet in haar klaar komen moet je dan een condoom gebruiken of moet je m eruit halen voordat je klaarkomt, heb gehoord als je in haar klaarkomt dat ze problemen kan krijgen?
En heb ook gehoord dat je maar 1 x mag totdat ze ontmaagd is tot de volgende dag dan mag je ertegen aan is dat zo ik heb gehoord dat als je man klaarkomt in je en je bloedt dan verpest het de bloed,dan wordt het zehma roze en marokkanen willen ROOD bloed zien.gestoorde marokkanen.
norhan21
17-02-2006, 22:33
eyy samir heb dat ook gehoord...maar ik weet niet wat voor probleeem dat zou kunne veroorzaken..
manaladin
17-02-2006, 22:45
En heb ook gehoord dat je maar 1 x mag totdat ze ontmaagd is tot de volgende dag dan mag je ertegen aan is dat zo
Hoi
Effe een reactie op je vraag......het is inderdaad zo wat je verteld je mag de eerste keer niet klaarkomen in je vrouw omdat het de eerste keer is ....en alleen maar veiliger is op dat moment...en waarom je niet voor een tweede keer mag vrijen is omdat het voor de vrouw de eerste keer is , wat meestal er gevoelig is dus.... als je het dan nog eens zou doen zou het pijn kunnen doen....daarom kan je beter tot de volgende dag wachten...
groetjes.....
karimachick
17-02-2006, 23:04
En heb ook gehoord dat je maar 1 x mag totdat ze ontmaagd is tot de volgende dag dan mag je ertegen aan is dat zo
hoe kom je erbij :hihi: natuurlijk krijgt ze geen problemen ;)
Sneeuwitje_
18-02-2006, 11:47
ik heb gehoord dat als je man klaarkomt in je en je bloedt dan verpest het de bloed,dan wordt het zehma roze en marokkanen willen ROOD bloed zien.gestoorde marokkanen.
Hahahaha zeker gestoord
hallo
Wat je hierboven verteld klopt helemaal en ik zal je vertellen uit ervaring en wat onze voorouders ons mee hebben gegeven.
Zodra je dus je vrouw gaat ontmaagden moet je haar als het waren alleen prikken maar, er hoeft dus geen bloed uit te komen heren even voor de duidelijkheid.
het ontmaagden moet dus geleidelijk gaan niet gelijk bang die zit ik ben klaar nee want dat is gewoon verkrachting waardoor veel vrouwen van bloeden.
het niet klaarkomen bij je vrouw is omdat de vrouw inderdaad last van krijgt in haar sexleven erna wij noemen het dan dat ze altijd serda blijft ze altijd nat is en blijft. Is vies voor haar maar ook voor de man.
begrijp je ik weet niet hoe duidelijker ik het je kan uitleggen maar het is verstandig om dus niet klaar te komen in haar op de eerste dag.
tip.
om de huwelijksnacht zo confortabel mogelijk te maken voor beide partijen neem de tijd ga niet denken van het moet nu het is HET huwelijksnacht nee met die gedachte moet je je vrouw niet tot je nemen.
ga lekker relaxen praat na over de bruiloft ondertussen wat strelen, kussen haar jurk uit doen haar spelden die het in haar eruit doen bij wijze van neem elkaar in de armen zeg lieve dingentjes tegen je vrouw wat de man hoop wederzijds ook te horen krijgt lekker muziekje opzetten en als er mensen voor de deur staan zeggen dat ze oprotten want het is jouw dag en niet die van hun en als ze dat niet doen zeggen dat het haram is waar ze mee bezig zijn wat dat is iets tussen jouw en je vrouw.
lekker douchen en ga lekker dan samen in bed liggen en volg dan de bovengenoemde nogmaals.
als een vrouw gespannen is is het ook niet lekker voor de man dan lijkt het alsof hij tegen een stuk beton aan loopt.
praat erover is heel belangrijk.
dus relaxen.
nou dat was voor vandaag hihihi
wens alle mannen en dames veel succes met het huwelijksnacht.
OOOOOo de belangrijkste was ik bijna vergeten te vertellen omdat het eigenlijk vanzelf spreekt
bid beiden 2 rok3aat voor het echte werk begint en zeg dou3a:
alhamdoeililah
zjaniebie chaytana wa zjaniebie chaytana ma razaktana.
vertaling: laat dus de satan niet tussen jullie beiden komen.
groetjes moi
Ontmagen? Haar maag verwijderen dus! Tering, dat is nogal iets anders dan besnijden!
:D
Ontmagen? Haar maag verwijderen dus! Tering, dat is nogal iets anders dan besnijden!
3la kalag fe bnadem
dit is net alsof wij over koeien praten en jij over ezels.
shit bazz oe safi ik heb er geen woorden voor.
nog een besnijdenis zou bij jouw wonderen doen kweekje gelijk meer hersens.
Begrijp echt niet dat je dat zegt man.
hallo
Wat je hierboven verteld klopt helemaal en ik zal je vertellen uit ervaring en wat onze voorouders ons mee hebben gegeven.
het niet klaarkomen bij je vrouw is omdat de vrouw inderdaad last van krijgt in haar sexleven erna wij noemen het dan dat ze altijd serda blijft ze altijd nat is en blijft. Is vies voor haar maar ook voor de man.
begrijp je ik weet niet hoe duidelijker ik het je kan uitleggen maar het is verstandig om dus niet klaar te komen in haar op de eerste dag.
groetjes moi
Ik begrijp dit niet, serda? Is hier wetenschappelijk bewijs voor? Ik zou zeggen, als je naar elkaar verlangt die dag en je wil graag met haar wippen en zij is zo geil als een deur, snap ik niet waarom je niet je behoefte kan doen. Natuurlijk kan het ook de volgende dag, maar om met serda aan te komen, ik denk dat dit bangmakerij is, kom met bewijs aub.
Berber4life
19-02-2006, 01:03
k heb wat boeken gelezen over huwelijksnacht en zo maar ik ben nergens tegen gekomen met bewijs of overleveringen dat het zo moet zoals jij zegt met die serda of zo. dus met islamitisch bewijs komen aub geen westerse onzin. alvast bedankt.
Begrijp echt niet dat je dat zegt man.
Die slimmerik bedoelde eigenlijk te zeggen dat het 'ontmaagden' is en geen 'ontmagen'. Hij beperkte zich echter tot het afzeikgedeelte en liet het educatieve deel achterwege...
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.