Bekijk originele versie : Waar hebben sommige jongens last van!!!!!!!
ghabiba82
06-05-2003, 13:49
We hebben lekker vakantie, geen school hoef lekker niet te werken. Ik dacht ik ga vandaag lekker shoppen in Rotterdam het is voor mij allemaal zo lang geleden. Ik liep het centrum in en jha hooor , je krijgt weer een stomme marokkaanse opmerking naar je hoofd geslingerd.
EEEEEEH ga naar huis wat doe je hier!!!!!!! Ik dacht bij mezelf hoorde ik dat nou goed,ik dacht wat boeit mij jullie nou!!!!!! He deed mij best pijn!!! Ik keek ze aan en schudde met me hoofd en zei stelletjes sukkels.
Wat zouden jullie gedaan hebben?!!
IK zou ze hebben uitgescholden, en een vette schop in hun l.u.l geven
Serieus..?:confused:
Wat een nerdjes zeg..:kwaad:
ghabiba82
06-05-2003, 13:55
Sexverslaafde ben blij dat je geen meisje bent anders was het totaal de verkeerde kant in gegaan met jou!!!!!!!!!!!!
Gewoon doorlopen en er niets van aantrekken halve tammen heb je overal...
DieselGirly
06-05-2003, 13:57
Origineel gepost door ghabiba82
We hebben lekker vakantie, geen school hoef lekker niet te werken. Ik dacht ik ga vandaag lekker shoppen in Rotterdam het is voor mij allemaal zo lang geleden. Ik liep het centrum in en jha hooor , je krijgt weer een stomme marokkaanse opmerking naar je hoofd geslingerd.
EEEEEEH ga naar huis wat doe je hier!!!!!!! Ik dacht bij mezelf hoorde ik dat nou goed,ik dacht wat boeit mij jullie nou!!!!!! He deed mij best pijn!!! Ik keek ze aan en schudde met me hoofd en zei stelletjes sukkels.
Wat zouden jullie gedaan hebben?!!
JA BEST KLOTE......JE HEBT GEITEN ER TUSSEN ZITTEN...HEB JE NOG IETS LEUKS GEKOGT?!??!?
ghabiba82
06-05-2003, 13:57
Ik was echt woedend !!!Terwijl hun doelloos daar in het centrum lopen en letterlijk en figuurlijk niks te doen hebben gaan ze andere mensen lastig vallen!!!!
ghabiba82
06-05-2003, 13:59
Nee, ik was meteen terug gegaan naar eindhoven want daar kunje echt niet fatsoenlijk rondlopen!!!!!!!!
Van zulke mensen moet je vooral niks van aantrekken!!!!!
Het ene oor erin, ander oor eruit ;)
ghabiba82
06-05-2003, 14:00
Ze schrijft het express zo......... Sukkel ........
Je hebt express en dom!!!!!!!
ghabiba82
06-05-2003, 14:03
Maar moeten wij meisjes dit blijven pikken!!!!!!!! Wolla heb daar echt schoon genoeg van.....
chamalgirl
06-05-2003, 14:04
gewoon doorlopen zulke gasten gefe ik niet eens aandacht
ik heb last van doelloosheid, daarom doe ik zulke ish niet :cool::D
Origineel gepost door Sexverslaafde
EMIEN
doe niet alsof jij dat nooit gedaan hebt...je bent wel stoer hier maar met je vrienden ben je net zo duivels als zij die dat gedaan hebben
Wat leuk dat je dat denkt..:)
Jammer dat je bladerdeegt..:)
Je meot weten om te spreken..:zwaai:
chamalgirl
06-05-2003, 14:06
en de meeste doen dat om gewoon te treiteren zoals je zei ze hebben geen leven en tja ze moeten hun leven toch wel spannend houden he
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.