Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Verhalen over gestoorde marokkanen!!

LZN
06-05-2003, 13:42

We kennen ze allemaal, el moehiem ik begin wel: Oh ja trouwens, wel echt gebeurde!!!! Okeejj, hier gaan we dän: Een jongen op mijn stage en een andere gast, ze gingen inbreken op hun school. De kluis dus meegenomen, maar op de uitweg komen ze een fotocamera tegen. Dus die gasten dachten ff een grap uithalen en namen foto's van hun P.I.K. :D el moehiem camera achtergelaten. Dus de school ging het rolletje ontwikkelen en kwamen die foto's tegen. :rolleyes: Op een van de foto's waarop die gast dus een foto had gemaakt stond z'n P.I.K. en z'n schoenen OOK. :giechel: Dus door die schoenen werd ie betrapt! :giechel: :giechel: Okeej, volgende!!!!.

imane80
06-05-2003, 14:04
Origineel gepost door temsamni We kennen ze allemaal, el moehiem ik begin wel: Oh ja trouwens, wel echt gebeurde!!!! Okeejj, hier gaan we dän: Een jongen op mijn stage en een andere gast, ze gingen inbreken op hun school. De kluis dus meegenomen, maar op de uitweg komen ze een fotocamera tegen. Dus die gasten dachten ff een grap uithalen en namen foto's van hun P.I.K. :D el moehiem camera achtergelaten. Dus de school ging het rolletje ontwikkelen en kwamen die foto's tegen. :rolleyes: Op een van de foto's waarop die gast dus een foto had gemaakt stond z'n P.I.K. en z'n schoenen OOK. :giechel: Dus door die schoenen werd ie betrapt! :giechel: :giechel: Okeej, volgende!!!! :o voor die jongen!

anoniem_girl
06-05-2003, 14:10
:lol::lol::lol: typisch marokkaans, ze konden niet gewoon wegwezen met de buit nee, ze MOESTEN ff foto's maken .......

SouthEastAsia
06-05-2003, 14:16
Origineel gepost door temsamni We kennen ze allemaal, el moehiem ik begin wel: Oh ja trouwens, wel echt gebeurde!!!! Okeejj, hier gaan we dän: Een jongen op mijn stage en een andere gast, ze gingen inbreken op hun school. De kluis dus meegenomen, maar op de uitweg komen ze een fotocamera tegen. Dus die gasten dachten ff een grap uithalen en namen foto's van hun P.I.K. :D el moehiem camera achtergelaten. Dus de school ging het rolletje ontwikkelen en kwamen die foto's tegen. :rolleyes: Op een van de foto's waarop die gast dus een foto had gemaakt stond z'n P.I.K. en z'n schoenen OOK. :giechel: Dus door die schoenen werd ie betrapt! :giechel: :giechel: Okeej, volgende!!!! :lol: Niet over een gestoorde Marokkaan,maar wel over een (domme) gestoorde Duitser. Een Duitser ging met het speelgoedpistooltje van zijn zoontje een bank overvallen.Tijdens de bankoverval botste hij tegen allerlei dingen op.Om zijn gezicht te bedekken gebruikte hij een donkere panty.Maar al snel werd hij overmeesterd. Hoe dat kwam?? Hij was vergeten om in zijn donkere panty gaten voor zijn ogen te maken.

DieselGirly
06-05-2003, 14:19

Origineel gepost door temsamni We kennen ze allemaal, el moehiem ik begin wel: Oh ja trouwens, wel echt gebeurde!!!! Okeejj, hier gaan we dän: Een jongen op mijn stage en een andere gast, ze gingen inbreken op hun school. De kluis dus meegenomen, maar op de uitweg komen ze een fotocamera tegen. Dus die gasten dachten ff een grap uithalen en namen foto's van hun P.I.K. :D el moehiem camera achtergelaten. Dus de school ging het rolletje ontwikkelen en kwamen die foto's tegen. :rolleyes: Op een van de foto's waarop die gast dus een foto had gemaakt stond z'n P.I.K. en z'n schoenen OOK. :giechel: Dus door die schoenen werd ie betrapt! :giechel: :giechel: Okeej, volgende!!!! :melig:.....BEGIN JE WEEER?!??!....... :zwaai:

nefissa
06-05-2003, 14:19
:lol: die is zeker dom!!!