Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Noujoum El Baidaä of Jawad CHabiaa?

Sanae_23_
17-02-2006, 13:22

Hallo Dames en heren wie van heeft ervaring met de Noujoum el Baidaa of Jawad Chabiaa?? en wie van de 2 zijn DGGOOOOOOEEEED :wow: :wow: :wow: Groetjes San

Nedyá_
17-02-2006, 13:24
http://www.chaabia.nl/ (JaWad Chaabia) Noujoum Baida. Aanstaande zaterdag geven ze een optreden op het osdorpplein te Amsterdam. Van 13.00 tot 16.00. Kom ze zelf even bekijken dan. GRatischhhhhhh

Bruxelles
18-02-2006, 00:21
Jawad chaabia natuurlijk! Zijn nummer is 06-11192658

tempted_2_touch
18-02-2006, 00:37
http://www.chaabia.nl/ (JaWad Chaabia) Noujoum Baida. Aanstaande zaterdag geven ze een optreden op het osdorpplein te Amsterdam. Van 13.00 tot 16.00. Kom ze zelf even bekijken dan. GRatischhhhhhh ben benieuwd ik ga komen kijken :D

sweet_samira112
18-02-2006, 09:02

Schat geloof me ik heb ze 2 keer meegemaakt en nu binnekort op me babyfeest van me kleine lieve dochter weer ze zijn echt top geen kapsones lief aardig jong jongste is pas 16 oudste 23 of zo maar geloof me show de beste show salto's zelfs:D Niet normaal geweldig wat heb je nou aan jawad chaabi uit volle respekt heb ik ook meegemaakt maar hun zijn een band noujoum El baidaa Dakka el marakkchia En Orkestra dus 2 vliegen in 1 KLAP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ze zijn echt top wellah:hihi: zE HEBBEN LEUKE JELLABA''S LEUKE ACT DANS ACT EN EEN VERASSINGS act wejoooh die is moooooi en leuk heele zaal stond op !!!!!!!!!!! ze doen zelfs kinderliedjes voor de kinderen echt zo top meid ik zou snel bellen ze zijn bijna altijd volgeboekt moest zelfs mijn babyfeest opschuiven speciaal voor hun:hihi: Ze maken mooie prijsjes als je belt naar Hicham 0614670914 NOujoum El baidaa Zaterdag ben ik er zeker IN osdorpplein daarom zo vroeg op haha:goedzo: ik ga genieten meid gelooof me als je ze neemt ook:goedzo: :goedzo: :goedzo:

samy
18-02-2006, 09:07
Hallo Dames en heren wie van heeft ervaring met de Noujoum el Baidaa of Jawad Chabiaa?? en wie van de 2 zijn DGGOOOOOOEEEED :wow: :wow: :wow: Groetjes San NOUJOUM AL BAIDA IS # 1 DIE MOET JE DOENNNNNNNNNN! ZE ZIJN KEI GOEDDD EN JE FEEST WORD SPETTERENDDDDDDDDDD!

sweet_samira112
18-02-2006, 09:10
Jaaaaaaaaa zkr wel vooral hicham hahahaha die is echt grappig met zijn sierrr prrr halloe halloeee hahaha hahahaha ik ging stuk van het lachen en dan die dans act hahaha:maf: :goedzo: :banana: erg voor woorden top band zeker ik kan niet wachten tot die babyfeest wejooh echt top mannnn!!!!!!!!!:banana:

RIFIYA ZINNA
18-02-2006, 15:35
jawad chaabia is de beste

sweet_samira112
03-03-2006, 01:51
nee hoor sorry met alle respekt ik vind jawad chaabi goed muziek hebben maar is zo dood saaie orkestra noujoum el baidaa niet hoor zo jong netjes en dansen er zelf bij geven een geweldige grappige show ze doen zelfs ook Puure Dakka marakkchiaaaa!!!!!!!!!:banana: :banana: :banana: wat jawad chaabi zeker niet doet:hihi: :(

Sanae_23_
03-03-2006, 10:33
Meid heel erg bedrankt voor jullie reacties.. Eerlijk ik ben nog steeds niet uit jammer genoeg ze zijn allebei nog vrij op mijn datum maar ik zit zoooo te twijffel, ik heb allebei Niet mee gemaakt en dat maakt het moeilijk.. Kusje San

FASIYA
03-03-2006, 16:56
Noujoum el badiya is niks de band van 800euro is goede band wat grappig. grote verschiel tussen deze slechte band met de band van Jawad chaabia :hadj: Jawaaaaaaad Jawaaaad chaabia:banana: :banana: :banana:

sweet_samira112
04-03-2006, 16:19
ja hoor ik vind jawad chaabi een saaie orkest heb ze ook meegemaakt ze spelen alleen muziek en heele dag zitten maar noujoum el baidaa is nog jong en ze geven een leuke show bij en spelen van alles reggada soussia jeblia riffia echt van alles ze zijn echt top:banana: