Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Het is nu officieel

Pagina's : [1] 2 3

mimi_tangaouia
06-05-2003, 12:07

Ik ben afgelopen zaterdag verloofd met mijn tetouani79 en het was een super geslaagd feest een dag om nooit meer te vergeten :Iluvu:

mimi3000
06-05-2003, 12:08
:hoera: Congrats

weegschaaltje
06-05-2003, 12:08
Van harte gefeliciteerd meisje :boogie: :hoera: :boogie: liefs weegschaaltje

Hafsat
06-05-2003, 12:09
CONGRATULATIONS!!!!!! :hoera: :hoera: :hoera: :zwaai:

soumaya1
06-05-2003, 12:10

gefeliciteerd meid!!

nefissa
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik ben afgelopen zaterdag verloofd met mijn tetouani79 en het was een super geslaagd feest een dag om nooit meer te vergeten :Iluvu: Van harte gefeliciteerd meid!!!!!

Soefy
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik ben afgelopen zaterdag verloofd met mijn tetouani79 en het was een super geslaagd feest een dag om nooit meer te vergeten :Iluvu: gefeliciteerd meid! ik wens je veel geluk, gezondheid & en vooral liefde saampies :goedzo: :zwaai: :blauwkus:

mimi_tangaouia
06-05-2003, 12:17
bedankt voor al jullie lieve reacties insjallah zullen jullie ook zo een mooie dag mee maken xxxjes mimi

wardaroosje
06-05-2003, 12:46
Origineel gepost door Sexverslaafde Gefeliciteerd en nu mag je ook sex met hem hebben ...als hij zegt ik wil sex omdat je mijn vrouw bent dan mag je dat doen als je dom bent want er zijn veel meiden ingetrapt en die hebben onstlag gekregen voor dat zij een trouwfeest hebben gegeven dus geef hem maar sex ..je zult zien of hij van je houdt hahahahahahahahahahahahahha maar ik feliciteert jou wel :) dit slaat echt werkelijk nergens op ik denk dat mimi slim genoeg is MIMI ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe :hoera: :hoera: en wens je alle liefde toe :verliefd: :verliefd: kemal rabbi bi lghir incha allah Warda

SaMiax
06-05-2003, 12:57
Origineel gepost door mimi_tangaouia Ik ben afgelopen zaterdag verloofd met mijn tetouani79 en het was een super geslaagd feest een dag om nooit meer te vergeten :Iluvu: gefeliciteeeeeeeeeerd!!! :maf2: moge jullie vele jaren saampjes hebben insha allah met veel vreugde liefde en geluk.... :) :p

chamalgirl
06-05-2003, 13:21
MABROUK MEISSIE en hoe was het om uiteindelijk op de stoel te mogen zitten? :D

mimi_tangaouia
06-05-2003, 13:47
Origineel gepost door Sexverslaafde Gefeliciteerd en nu mag je ook sex met hem hebben ...als hij zegt ik wil sex omdat je mijn vrouw bent dan mag je dat doen als je dom bent want er zijn veel meiden ingetrapt en die hebben onstlag gekregen voor dat zij een trouwfeest hebben gegeven dus geef hem maar sex ..je zult zien of hij van je houdt hahahahahahahahahahahahahha maar ik feliciteert jou wel :) ik weet niet welke theorie jij kent maar deze is absoluut de verkeerde meneer!!

mimi_tangaouia
06-05-2003, 13:49
Origineel gepost door chamalgirl MABROUK MEISSIE en hoe was het om uiteindelijk op de stoel te mogen zitten? :D dank je wel :zwaai: hoe het op die stoel was whahahahah heel raar echt vaag joh ik wist niet wat ik meemaakte iedereen keek me aan echt een heel raar gevoel

ArabLady
06-05-2003, 13:50
mabrouk :boogie:

mimi_tangaouia
06-05-2003, 13:52

Origineel gepost door ArabLady mabrouk :boogie: allah barak fik hehda maik insjallah

Pagina's : [1] 2 3