Bekijk originele versie : Voor Gevoel??
Droevige_Meid
17-02-2006, 11:33
[ Het klinkt raar maar ik krijg altijd een voor gevoel als er ruzie komt of ik krijg slecht nieuws te horen ]
[ Ik heb dit gevoel vaker en subhana allah altijd klopt het, of ik krijg slecht nieuws te horen of er komt ruzie :( ]
[ Ik heb nu ook dit gevoel en ik weet gewoon weer dat er ruzie komt :( ]
gelderse
17-02-2006, 11:37
Heel herkenbaar.
Ik heb ook altijd een voorgevoel.
-Bubbels-
17-02-2006, 11:38
[ Het klinkt raar maar ik krijg altijd een voor gevoel als er ruzie komt of ik krijg slecht nieuws te horen ]
[ Ik heb dit gevoel vaker en subhana allah altijd klopt het, of ik krijg slecht nieuws te horen of er komt ruzie :( ]
[ Ik heb nu ook dit gevoel en ik weet gewoon weer dat er ruzie komt :( ]
als je al weet kun er misschien iets aan doen om het te voorkomen..
Droevige_Meid
17-02-2006, 11:44
als je al weet kun er misschien iets aan doen om het te voorkomen..
Dat is het hem juist ik kan het niet voorkomen het komt altijd uit!
Altijd als ik denk aan een bepaalde persoon dan krijg ik dat gevoel.
Bijvoorbeeld aan me verloofde, dan weet ik gewoon of we krijgen ruzie of ik krijg slecht nieuws te horen.
En het is altijd uit gekomen altijd als ik aan hem dacht en ik had dat gevoel een paar dagen later krijgen we ruzie en had ik dat gevoel niet meer.
Bijvoorbeeld : ik denk aan me moeder en heb dat gevoel dan weet ik dat ik of slecht nieuws krijg te horen of ruzie met haar krijg.
Enz enz enz
:(
Droevige_Meid
17-02-2006, 11:45
Heel herkenbaar.
Ik heb ook altijd een voorgevoel.
Pff ik haat dit gevoel :( echt
duikkertje
17-02-2006, 11:50
ik heb dat heel vaak s ochtend :maf2:
Droevige_Meid
17-02-2006, 12:16
ik heb dat heel vaak s ochtend :maf2:
:hihi:
gelderse
17-02-2006, 12:37
Je kunt er niks mee. Dat is het ergste.
HoneyBee
17-02-2006, 12:39
Hou altijd dit in je hoofd: Allahoe a3lam.
Geeft je wat rust. Allah is de enige die weet wat er komen gaat. Laat je niet leiden door je gedachten.
schatje26
17-02-2006, 13:50
Ik heb er ook vaak last van, ik voel gewoon van tevoren dat er wat gaat gebeuren. Bij mij is het raar ik droom het zelfs en dan denk ik oh het is gewoon een droom, en dan gebeurt het echt en dan ga ik erbij stil staan dit heb ik in mijn droom ook meegemaakt wallah het is af en toe best eng want dan weet ik gewoon wat er gaat gebeuren.
Droevige_Meid
17-02-2006, 14:46
Je kunt er niks mee. Dat is het ergste.
Precies :( zodra ik dat heb weet ik gewoon safi binnenkort gebeurd het
Droevige_Meid
17-02-2006, 14:47
Ik heb er ook vaak last van, ik voel gewoon van tevoren dat er wat gaat gebeuren. Bij mij is het raar ik droom het zelfs en dan denk ik oh het is gewoon een droom, en dan gebeurt het echt en dan ga ik erbij stil staan dit heb ik in mijn droom ook meegemaakt wallah het is af en toe best eng want dan weet ik gewoon wat er gaat gebeuren.
Precies dat heb ik ook eng is dat he :(
En het komt ook altijd uit me gevoel
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.