Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Politieke partij

sweety_me
06-05-2003, 11:30

Ik moet van school een jongeren partij oprichten. Kunnen jullie me mischien helpen met een paar standpunten thanx :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai: :zwaai:

freemale
06-05-2003, 11:37
Wat voor standpunten? Meid, hier kun je niets anders verwachten dan standpunten zoals: - invoering van sharia - dood aan alle Joden enz enz enz...

sweety_me
06-05-2003, 11:38
ik kan t proberen

freemale
06-05-2003, 12:20
Origineel gepost door sweety_me ik kan t proberen Je moet natuurlijk eerst kijken an welke ideologieen jouw partij moet voldoen. Wil je links, rechts, progressief, conservatief.... enz enz

sweety_me
06-05-2003, 12:31

het moet een linkse partij worden dat ook voor de buitenlanders opkomt.

freemale
06-05-2003, 12:34
Neem dan de standpunten van AEL maar dan de totaal omgekeerde!

Tijn
06-05-2003, 13:08
-Westerse markten voor iedereeen opengooien -Schulden 3de Wereldlanden kwijtschelden -Ontwikkelingshulp stopzetten (aan Europese boeren) Hierdoor zullen de mondialen spanningen op termijn hopelijk wat afnemen (zo ook zaken als immigratiedruk) en zal het aantal van 23.000 mensen dat dagenlijks van de honger sterft wellicht ook dalen. Denk persoonlijk dat zo`n "grotere" markt voor Westerse landen ook een hoop voordelen heeft.... ....lees nu pas dat `t om een jongerenpartij gaat: Als de sodemieter zorgen dat `t huidige onderwijsniveau verbeterd. Wordt anders een lachertje voor een land dat voor een kenniseconomie zegt te gaan, moeten ook wel want er valt dadelijk niet meer te concureren met de lage loonlanden. Denk o.a. dat de scholing van allochtonen flink moet verbeteren, zo maakt nu 35-40% van de Marokkanen de school niet af. (voor mij is dit al een rede om het aantal importhuwelijken in te perken, ik denk namelijk dat dit de scholing en toekomst van het kind niet echt ten goede komt)