Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : negers

Pagina's : [1] 2 3

Israfiel
06-05-2003, 11:26

Iwa ja je hebt gelijk allah oordeelt, maar als zo n neger na je toe komt en vertelt dat een marokaanse meisje voor zijn sl500 heeft gezorgd en een paar andere mocro meisjes voor zijn huis. Ja sorry.................dan denk je heel anders. Maar ja das mijn mening. Ik heb gewoon een hekel aan hun. Ik ken ze asahbi het zijn *******s. Ze laten de meisjes voor zich werken! maar ja nogmaals das mijn mening

Israfiel
06-05-2003, 11:28
iwa wie heeft dat weleens meegemaakt dat een neger naar hem toegestapt is?

MueZli
06-05-2003, 11:30
Wat doet zn afkomst er toe ? Dat marokkaanse players bestaan en er n p.ooier bestaan erop na houden, betekent toch niet dat jij acuut anti marokkanen wordt ? Ik heb n hekel aan misbruikers uit alle lagen en achtergronden en zeker de hypocrieten die beweren dat ze "moslim" zijn. Als we t niet over marokkaanse hoeren hebben, dan hebben we het wel over negers.

Tijn
06-05-2003, 11:39
....zie de link tussen pooiers en negers niet zo, de meeste loverboys zijn gewoon Marokkaans.

nefissa
06-05-2003, 11:43

Bijna elke Marokkaanse jongen heeft wel een hekel aan negers... of niet???

Israfiel
06-05-2003, 15:39
jazekers

Bario_Woman
06-05-2003, 15:48
Origineel gepost door Israfiel Iwa ja je hebt gelijk allah oordeelt, maar als zo n neger na je toe komt en vertelt dat een marokaanse meisje voor zijn sl500 heeft gezorgd en een paar andere mocro meisjes voor zijn huis. Ja sorry.................dan denk je heel anders. Maar ja das mijn mening. Ik heb gewoon een hekel aan hun. Ik ken ze asahbi het zijn *******s. Ze laten de meisjes voor zich werken! maar ja nogmaals das mijn mening Dat er een aantal rotte appels tussen de negers zitten wilt niet zeggen dat dat voor iedere neger geldt. Sorry vriend...maar van dit soort opmerkingen word ik werkelijk waar ziek! Het zijn vooroordelen die je hebt over een kleine groep, de rotte appels. Ga me niet vertellen dat er geen rotte appels/players in de marokkaanse gemeendschap zitten...want dan ben je echt naíef! Wordt wakker zou ik zeggen...en kijk verder dan je neus lang is.... X een nigga lover :Iluvu:

Israfiel
06-05-2003, 15:52
iwa ja dat is zo maar liever dat de marokaanse meisjes geplayd worden door mocro s dan door negers. Ga maar voor hun werken agtie ze hebben een heel huis opgezet alleen door jullie. Tfoe hliekom bazzzzzzzz

Israfiel
06-05-2003, 15:55
inderdaad shaffan tfoe hliehoem ik walg van dat soort mensen. EN dan komen ze opscheppen je staat er bij ja die en die heeft een huis voor mij opgezet die ander gaat binnenkort een sl500 regelen voor mij. Kijk dan das echt rot. A wilie waar haar broer bij staat heeft hij zijn ogen in zijn **** zitten pak die lekheba van hem en leer haar thuis te blijven. Als het mijn zusje was leefde ze niet meer...................

arrashied
06-05-2003, 15:57
Hoe kortzichtig en racistisch kun je nog meer zijn. Origineel gepost door Israfiel Iwa ja je hebt gelijk allah oordeelt, maar als zo n neger na je toe komt en vertelt dat een marokaanse meisje voor zijn sl500 heeft gezorgd en een paar andere mocro meisjes voor zijn huis. Ja sorry.................dan denk je heel anders. Maar ja das mijn mening. Ik heb gewoon een hekel aan hun. Ik ken ze asahbi het zijn *******s. Ze laten de meisjes voor zich werken! maar ja nogmaals das mijn mening

Israfiel
06-05-2003, 15:59
wacht maar als dat jou zusje was dan piep je anders agoeja

Bario_Woman
06-05-2003, 15:59
Origineel gepost door SahafFan meid, behda als je word geplayed, gebeurd dat door een marokaanse.. do you get it Ow...en daar moet ik trots op zijn als ik door een landgenoot wordt geplayed?Ik dacht t niet! die tijd is voorbij.....Ik ben niet meer naief en laat me niet meer playen door zogenaamde landgenoten die altijd het beste met je hebben. Dan word k nog liever geplayed door een 'buitenlander ' Do YOU get it? :D

Hindaatje
06-05-2003, 16:02
Het ligt niet altijd aan de negers..Er zitten ook gewone normale jongens tussen..Ligt aan het meisje zelf..Hoe zij is..Als zij het toelaat tjah dan is het haar probleem en haar fout.. Voor mij is iedereen hetzelfde..:zwaai:

Israfiel
06-05-2003, 16:02
inderdaad enkeltje marokko

Bario_Woman
06-05-2003, 16:03

Origineel gepost door SahafFan EINDELIJK EENS EEN KEER EEN EGTE MOCRO OP DEZE VERWESTERSE FORUM Israfiel je hebt gelijk Die teringhoertjes moeten terug naar maroc, en ze moeten een beurt krijgen van Remgeznia met hun droge ***, kunnen ze lekker lang aan zuigen hahaha..sukkels. Denk wat je wilt denken...i dont give a sh*t...k doe waar ik zin in heb. Er zijn zat neger moslims...maar nee....jullie zitten vol vooroordelen.... :kwaad:

Pagina's : [1] 2 3