Bekijk originele versie : 06-05-2002 De dag dat.........
sweety_me
06-05-2003, 10:42
Pim Fortuyn vermoord werd!!!!!!! :(
Tetouanees
06-05-2003, 10:43
Origineel gepost door sweety_me
Pim Fortuyn vermoord werd!!!!!!! :(
Bedankt voor de mededeling zonder jou was heel Nederland het vergeten.... :D :D
:zwaai:
Tetouanees...
Amazoullou
06-05-2003, 10:48
Die Pim is een heilige figuur geworden of zo ?
Feestdag ' de heilige Pim' .
Hoe zit het met al die doden die de Kaaskoppen op hun geweten hebben ?
Worden daarvoor ook herdenkingen gehouden ?
Tuurlijk niet dat zou de Kaaskopreputatie van Kaaskopschijnheiligheid neer kunnen halen. En dat kunnen ze toch niet maken.
AMAZOULLOU
DE MAN DIE ZIJN VOLK LEERT VECHTEN
sweety_me
06-05-2003, 11:09
Tetaounees je was t niet vergeten zeg nou maar eerljk toen je vandaag wakker werd hield je zeker een minuut stilte. Je hebt alleen maar water ontbeten. Omdat je terug moest denken aan vorig jaar yek!!!!!
Je hoeft je daarvoor niet te schamen hoor. Veel mensen deden met je mee.
ik denk aan 1000 mensen in irak niet aan een persoon
Tetouanees
06-05-2003, 12:54
Origineel gepost door sweety_me
Tetaounees je was t niet vergeten zeg nou maar eerljk toen je vandaag wakker werd hield je zeker een minuut stilte. Je hebt alleen maar water ontbeten. Omdat je terug moest denken aan vorig jaar yek!!!!!
Je hoeft je daarvoor niet te schamen hoor. Veel mensen deden met je mee.
BUJAka! :D
:zwaai:
Tetouanees........
....moet zeggen dat er wel een erg dappere column over deze dooie op de voorpagina van Yasmina staat.....ietsie meer respect kan geen kwaad lijkt me.
Farid130
06-05-2003, 15:21
Origineel gepost door Tijn
....moet zeggen dat er wel een erg dappere column over deze dooie op de voorpagina van Yasmina staat.....ietsie meer respect kan geen kwaad lijkt me.
Beste Pim in de hel,
Vandaag is het precies een jaar geleden dat je het leven hebt gelaten, dat mooie kleuren van je stropdassen voor jouw niet meer zichtbaar waren.
Pim je hebt ons verlaten een jaar geleden terwijl ik je nog zoveel te vertellen had.
Alsnog wil ik je graag feliciteren met de overwining die je hebt behaald over de rug van voornamelijk moslims en bedanken voor de aanzet die een aantal mensen nodig hadden om hun racistische aard openbaar te maken.
Pim, jij kale zoon van je moeder, jij ridder van het zwarte gat, je bent een verademing geweest voor dit land, iets wat je eigen benauwdheid op dit moment des te jammer maakt.
Pim, je wou de hoogste zetel betreden en ironische genoeg is die zetel nu van jouw, hij begeeft zich echter wel op de hete kolen van de hel, maar dat maakt denk ik voor jou niets uit. Bij jou gaat het immers alleen om de macht.
Pim, wees niet getreurd! Vandaag wordt er een stanbeeld van jouw op de korte hoogstraat in Rotterdam onthuld die jou zal vereuwigen en mensen zal confronteren; met in de zomer de schittering van je kale kopie en in de winter je ondergesneeuwde maatpak.
Beste Pim,
Ik weet dat het allemaal niet volgens plan is gegaan, maar dat kan de beste overkomen. Misschien wou je net iets te veel halen uit dit leven.
Misschien was het beter om klein te beginnen, dan had je wellicht niet vergeten de aanhangers van insecten, dieren enz. uit de weg te ruimen, want ironisch genoeg is dit nu je dood geworden.
Voor jouw informatie Pim, hij heeft 18 jaar cel gekregen waarvan hij tweederde zal zitten.
Jouw leven Pim is evenveel waard geweest als 12 jaar van het leven van een milieuactivist. Ik denk dat als je dat had geweten je een baantje bij de dierentuin had gezocht om misschien zo je leven te verlengen.
Ten slotte Pim. Ik wens je veel succes in de hel en wie weet zie ik je daar wel. Als ik kom dan neem ik je standbeeld wel mee dan smelten we hem daar wel om in een lieveheersbeestje.
P.s. : Pim, Mat herben heeft er een zooitje van gemaakt!
Najat_the_Don
06-05-2003, 15:35
jeeeeeeej :rolleyes:
boeie
Origineel gepost door yehiyaayyash
Beste Pim in de hel,
Vandaag is het precies een jaar geleden dat je het leven hebt gelaten, dat mooie kleuren van je stropdassen voor jouw niet meer zichtbaar waren.
Pim je hebt ons verlaten een jaar geleden terwijl ik je nog zoveel te vertellen had.
Alsnog wil ik je graag feliciteren met de overwining die je hebt behaald over de rug van voornamelijk moslims en bedanken voor de aanzet die een aantal mensen nodig hadden om hun racistische aard openbaar te maken.
Pim, jij kale zoon van je moeder, jij ridder van het zwarte gat, je bent een verademing geweest voor dit land, iets wat je eigen benauwdheid op dit moment des te jammer maakt.
Pim, je wou de hoogste zetel betreden en ironische genoeg is die zetel nu van jouw, hij begeeft zich echter wel op de hete kolen van de hel, maar dat maakt denk ik voor jou niets uit. Bij jou gaat het immers alleen om de macht.
Pim, wees niet getreurd! Vandaag wordt er een stanbeeld van jouw op de korte hoogstraat in Rotterdam onthuld die jou zal vereuwigen en mensen zal confronteren; met in de zomer de schittering van je kale kopie en in de winter je ondergesneeuwde maatpak.
:D Die is goed.
Effe 1 minuut stilte voor de kale fascistische nicht die een volksheld is geworden :zwaai:
p.s: Laten we Volkert van Der G een boeket sturen !
SLAAT NAAR MIJN MENING COMPLEET NERGENS OP!
BEETJE RESPECT MAG WEL HOOR!
IS HELEMAAL NIETS MIS MEE...............
Farid130
06-05-2003, 16:42
Origineel gepost door Ghizzy
SLAAT NAAR MIJN MENING COMPLEET NERGENS OP!
BEETJE RESPECT MAG WEL HOOR!
IS HELEMAAL NIETS MIS MEE...............
Beste stadsgenote,
Respect geef ik aan hen die het toekomt en disrespect evenwel aan diegene die het verdienen.
Dat is de spil van het leven. Net zoals je onderscheid maakt tussen goe en kwaad dien je hier ook onderscheid in te maken.
Begrijp en accepteer dit en het leven ziet er anders uit, namenlijk veel harder!!!
Meneer Farid, soms wordt respect ook weleens afgedwongen, de tijd zal het leren!!
Origineel gepost door Farid130
Beste stadsgenote,
Respect geef ik aan hen die het toekomt en disrespect evenwel aan diegene die het verdienen.
Dat is de spil van het leven. Net zoals je onderscheid maakt tussen goe en kwaad dien je hier ook onderscheid in te maken.
Begrijp en accepteer dit en het leven ziet er anders uit, namenlijk veel harder!!!
BESTE STADSGENOOT,
KAN JIJ MIJ VERTELLEN OP WAT JIJ DIT VERSCHIL IN RESPECT EN DISRESPECT BASSEERT?
M3A SALAMA,
GHIZLANE
Farid130
06-05-2003, 16:58
Origineel gepost door Ghizzy
BESTE STADSGENOOT,
KAN JIJ MIJ VERTELLEN OP WAT JIJ DIT VERSCHIL IN RESPECT EN DISRESPECT BASSEERT?
M3A SALAMA,
GHIZLANE
Respect is een breed begrip, het is gebaseerd op een set van waarde en normen die men in een maatschappij als algemeen geldend toepast.
Het beledigen van moslims en allochtonen is iets wat niet binnen deze set van waarden en normen past. Vandaar het disrespect.
Je zult dan denken: we hebben toch een vrijheid van meningsuiting?
Uiteraard!! en daar doe ik op het moment ook een beroep op!
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.