Bekijk originele versie : Vraagje ladies...
Ik heb een vraag namelijk; Hoe lang duurt het voordat je zo bruin wordt? :love:
http://www.noordzeefm.nl/data/media/db_images/original/15679.jpg
ik ben namelijk 1 keer vorige zomervakantie naar de zonnebank gegaan, en toen ging ik voor maar 15 min onder die zonnebank. En toen werd ik dus echt niet bruin. En nou wil ik dus eigenlijk vragen.. hoe vaak moet je naar de zonnebank, voordat je echt mooi bruin wordt?
En zijn er dames die ook heel erg bruin zijn geworden door de zonnebank. En hoe vaak ben jij gaan?
Want kunnen kunnen jullie bijvoorbeeld meteen zien of iemand naar de zonnebank gaat of niet? Want ik wil dat ik er zo natuurlijk mogelijk uit moet zien.
Ik ben namelijk zelf best wel blank, en ik wel graag wat bruiner worden. En dan ook echt bruin worden :love: En vertel ook aub wat jij doet voordat jij naar de zonnebank gaat? En als jij een goede zonnestudio weet in amsterdam of omgeving vermeld dat dan ook aub.
Thank you very much :kus:
MimieTangawia
17-02-2006, 02:27
he meid ik raad je Hitcliff aan!! Die hebben sterkere Uv stralen dan Sunday's en die andere teminste uit mijn ervaring!!
Je kunt de trams 14,7 en de 13 vanuit centje nemen richting west, 2 haltes voor mercatorplein en ze stoppen precies voor de deur..
Maar je wordt nie zo gauw bruin zoiets moet je opbouwen schat!!
Ja voor dat ik eronder ga scrub ik eerst thuis me hele lichaam heel goed.. En dan smeer ik een cremetje dat kun je daar halen voor 1.50 ofso..
Als ik ga neem ik altijd cabina 2 of 5, 15 min vindt ik wel genoeg,derde dag neem ik 20min..Ik zie de resultaat al na 2dagen soms na 1dag,het hangt ook van je huid type af!! Ik verbrand al na 1dag maar dan heb ik de volgende dag wel een mooie tintje ik zou zeggen probeer het maar..
And let me know:)
lipglossy
17-02-2006, 09:23
Schat sylvie meis is gespoten die is niet onder de zonnebank gegaan..!!!
en ik geef je een tip als j naar de zonnebank gaat eerst scrubben en dAN PAS GAAN
TheMansion
17-02-2006, 09:43
Indd Silvie is gespoten....
Ik vind zelf zonnebank bruin echt lelijk, het is echt zo fake.
Af en toe zonnebank om je huid wat meer kleur te geven (maar niet bruin) dat zie je niet veel en dat lijkt dan natuurlijk.
Maar die meiden die regelmatig zonnebank doen en er zo bruin door zijn dat vind ik echt lelijk en het is trouwens heel ongezond voor de huid. Je kan er kanker van krijgen en je huid veroudert enorm snel zodat mensen die zonnebank gebruiken veel sneller rimpels krijgen...
Heel af en toe naar de zonnebank kan niet veel kwaad maar dat heeft natuurlijk ook niet zo'n effect.
Een jongen die zonnebank bruin is vindt ik echt een afknapper......
lady_tetouan
17-02-2006, 12:43
als ik paa daagjes onder de zon lig wordt ik al soo bruin ik had ongeveer soo een kleur toen ik terug kwam van marokko voor mij geen sonnebank
he meid ik raad je Hitcliff aan!! Die hebben sterkere Uv stralen dan Sunday's en die andere teminste uit mijn ervaring!!
Je kunt de trams 14,7 en de 13 vanuit centje nemen richting west, 2 haltes voor mercatorplein en ze stoppen precies voor de deur..
Maar je wordt nie zo gauw bruin zoiets moet je opbouwen schat!!
Ja voor dat ik eronder ga scrub ik eerst thuis me hele lichaam heel goed.. En dan smeer ik een cremetje dat kun je daar halen voor 1.50 ofso..
Als ik ga neem ik altijd cabina 2 of 5, 15 min vindt ik wel genoeg,derde dag neem ik 20min..Ik zie de resultaat al na 2dagen soms na 1dag,het hangt ook van je huid type af!! Ik verbrand al na 1dag maar dan heb ik de volgende dag wel een mooie tintje ik zou zeggen probeer het maar..
And let me know:)
Thanx voor je antwoord! :kus: En wat bedoel je precies met cabine 2 en 5? dus is het ingedeeld in cabines... :o hoe hoger de cabine(dus de nummer) hoe sneller bruin je wordt?
Lipglossy en the mansion:
ja, ik weet heus wel dAT ze gespoten is :o maar het gaat mij gewoon meer om het feit dat zij gewoon zo mooi bruin is! :)
Ik vind zelf zonnebank bruin echt lelijk, het is echt zo fake.
Af en toe zonnebank om je huid wat meer kleur te geven (maar niet bruin) dat zie je niet veel en dat lijkt dan natuurlijk.
Maar die meiden die regelmatig zonnebank doen en er zo bruin door zijn dat vind ik echt lelijk en het is trouwens heel ongezond voor de huid. Je kan er kanker van krijgen en je huid veroudert enorm snel zodat mensen die zonnebank gebruiken veel sneller rimpels krijgen...
Heel af en toe naar de zonnebank kan niet veel kwaad maar dat heeft natuurlijk ook niet zo'n effect.
Een jongen die zonnebank bruin is vindt ik echt een afknapper......
Het is niet zo dat ik zo een kleur voor altijd wil behouden en dus regelmatig naar de zonnebank wil gaan; maar gewoon voor een keer heel erg bruin :love:
Maar gewoon voor een keertje zo een kleur :)
:hihi: ja een jongen die naar de zonnebank gaat :rolleyes: :hihi:
als ik paa daagjes onder de zon lig wordt ik al soo bruin ik had ongeveer soo een kleur toen ik terug kwam van marokko voor mij geen sonnebank
ja, dat is inderdaad de beste oplossing gewoon de ''echte zon'' :D maar in Nederland schijnt nauwelijks de zon ook al is het zomer :maf:
En dit jaar ga ik ook naar marokko, maar ik denk dus echt niet dat ik naar de strand in me bikni mag gaan. Dus ja.. dan is de zonnebank wel een goede oplossing!
MimieTangawia
17-02-2006, 23:40
Ja je hebt 12 cabines d8 ik:s weet het nie meer uit me hoofd dat wil zeggen dat ze 12 verschillende banken hebben.. maar in iedergeval nee het zijn verschillende cabines,en cabine 2 is pas nieuw,cabine 5 is vernieuwd.. dat zijn ook de sterkste banken,en gezichtsbruiner is ook wel sterk cabina 6 en 7 dus..:)
:)
MimieTangawia
17-02-2006, 23:55
Iwa dat mooie klleurtje gaat na een paar maanden weg:( teminste bij mij wel rond nov ben ik nie meer zo mooi bruin:maf2: vandaar dat ik ff een zonnebankje neem voor een mooie tintje:hihi: 3 keer in de maand kan geen kwaad:moe:
Chiw Chiw:maf:
love_tinghir
18-02-2006, 00:29
Ik ga er ook af en toe onder.
Eens in de zoveeeeeeeel tijd.
Was er laast nog onder.
Mijn lichaamd was donkerbruin.
Mijn gezicht was alle kleuren:maf:
Na een tijdje was mijn gezicht donkerrood,
volgende dag egaal bruin.:o
Vele merken het gelijk dat ik bruiner ben geworden.
Maar inprincipe ben ik altijd al bruin.
Merk wel na een weekje,
dat mijn huid schilferig wordt.:maf:
wipneusje
18-02-2006, 00:33
Ik heb een vraag namelijk; Hoe lang duurt het voordat je zo bruin wordt? :love:
http://www.noordzeefm.nl/data/media/db_images/original/15679.jpg
ik ben namelijk 1 keer vorige zomervakantie naar de zonnebank gegaan, en toen ging ik voor maar 15 min onder die zonnebank. En toen werd ik dus echt niet bruin. En nou wil ik dus eigenlijk vragen.. hoe vaak moet je naar de zonnebank, voordat je echt mooi bruin wordt?
En zijn er dames die ook heel erg bruin zijn geworden door de zonnebank. En hoe vaak ben jij gaan?
Want kunnen kunnen jullie bijvoorbeeld meteen zien of iemand naar de zonnebank gaat of niet? Want ik wil dat ik er zo natuurlijk mogelijk uit moet zien.
Ik ben namelijk zelf best wel blank, en ik wel graag wat bruiner worden. En dan ook echt bruin worden :love: En vertel ook aub wat jij doet voordat jij naar de zonnebank gaat? En als jij een goede zonnestudio weet in amsterdam of omgeving vermeld dat dan ook aub.
Thank you very much :kus:
Je moet niet vergeten dat Sylvie Meis van nature al bruin is, ze is half indonesisch, aan haar haar en ogen zie je dat niet..maar wel aan haar huid..dus zo mooi bruin als haar zul je wel niet worden:D
Best grappig, ik ken nog een meisje dat half indonesisch is, en zij is ook blond met blauwe ogen, maar wel de huidskleur van een indonesier..het lijkt dan net alsof diegene heel vaak onder de zonnebank gaat..maar dan is het gewoon echt haar tint
Je moet niet vergeten dat Sylvie Meis van nature al bruin is, ze is half indonesisch, aan haar haar en ogen zie je dat niet..maar wel aan haar huid..dus zo mooi bruin als haar zul je wel niet worden:D
Best grappig, ik ken nog een meisje dat half indonesisch is, en zij is ook blond met blauwe ogen, maar wel de huidskleur van een indonesier..het lijkt dan net alsof diegene heel vaak onder de zonnebank gaat..maar dan is het gewoon echt haar tint
nou ik weet zeker dat silvie onder de zonnebank gaat of zich laat spuiten :) ze is dan vast een beetje getint van nature, maar niet zo getint.
En ja natuurlijk is mijn bruin anders dan haar bruin(zij is blanke en ik noordafrikaanse) Dus aLs ik bruin wordt dan wordt ik ook echt bruin. Ik heb namelijk een hele getinte vader :D
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.