Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wanneer ben jij klaar voor het huwelijk?

Pagina's : [1] 2

Dolphin
06-05-2003, 09:35

In mijn omgeving zie ik dat vrouwen steeds jonger gaan trouwen. Soms gaat dat goed maar soms ook niet helaas. Toch vraag ik me af en toe af waarom vrouwen jonger gaan trouwen. In bovenstaande enquete kun je verschillende opties aanklikken maar ook gewoon reageren. Mannen mogen natuurlijk ook hun mening geven wanneer zij denken dat hun toekomstige partner klaar is om te gaan trouwen. (gelieve alleen serieuze reacties. Thanx ;) )

Dolphin
06-05-2003, 09:52
Missoogappeltje, je hebt zeker volledig gelijk maar ik heb expres el Mektab buiten beschouwing gelaten aangezien dit boven alles staat. Als je el Mektab niet meerekent welke optie zou jij dan nemen? Groetjes, Dolphin

bint_duh_bledie
06-05-2003, 09:53
ik vind dat je moet trouwen als je ware hebt gevonden dus iemand die net zo veel houd van jou als jij van hem en soms zijn er jongeren mensen die hun ware man al hebben gevonden dan vind ik dus niet dat je hoeft te wachten als je het allebei graag wilt en sommige vinden hun vrouwtje of man als ze iets ouder zijn dus leeftijd maakt eigelijk niks uit en de relaties die mislopen zijn meestal uithuwelijk relaties ik ben ook 18 ga volgende maand trouwen en ik ben op mijn 17 al verloofd maar ik heb mijn mannetje dus al gevonden en hij mij ook

Dolphin
06-05-2003, 10:01
Origineel gepost door bint_duh_bledie ik vind dat je moet trouwen als je ware hebt gevonden dus iemand die net zo veel houd van jou als jij van hem en soms zijn er jongeren mensen die hun ware man al hebben gevonden dan vind ik dus niet dat je hoeft te wachten als je het allebei graag wilt en sommige vinden hun vrouwtje of man als ze iets ouder zijn dus leeftijd maakt eigelijk niks uit en de relaties die mislopen zijn meestal uithuwelijk relaties ik ben ook 18 ga volgende maand trouwen en ik ben op mijn 17 al verloofd maar ik heb mijn mannetje dus al gevonden en hij mij ook Allah ie kemelek beghir oe ala ghir incha'Allah Bint duh bledie!!

Dolphin
06-05-2003, 10:02

Origineel gepost door MissOogappeltje Ik ben klaar om te trouwen als ik heb bestudeerd want de rechten van een man zijn binnen de huwelijk! En niet vergeten tot ik een man heb gevonden die een sterke imaan heeft en die ik heb geaccepteerd om mijn echtgenoot te worden en ook de vader van mijn kinderen wordt! dus weet je nu al wat jouw rechten zijn binnen het huwelijk Missoogappeltje? :confused: ;)

Dolphin
06-05-2003, 10:07
Origineel gepost door MissOogappeltje Jah ik weet het! het klinkt raar maar dit is de waarheid! een man heeft rechten en plichten en een vrouw ook! Het klinkt niet raar wat je zegt in mijn oren maar weet jijzelf wat jouw rechten en plichten in een huwelijk zijn? Want zonder deze te weten, kun je denk ook niet op zoek gaan naar de rechten en plichten van een man. (dit is meer een algemene opmerking en dus niet tegen jou gericht!!)

Apatisch
06-05-2003, 10:09
Wanneer wij het gevoel hebben dat we er klaar voor zijn en niets ons belemmert zoals een studie en wanneer we gesetteld zijn eigenlijk, dus al huisje en boompje hebben.

Dolphin
06-05-2003, 10:17
Origineel gepost door MissOogappeltje Maar wanneer is een man klaar om te gaan trouwen? Dat is de vraag niet hierzo Missoogappeltje :D Ik richt me met mijn topic nu even specifiek op de vrouw in het algemeen. En op jouw statement in het bijzonder op dit moment waar ik nog geen antwoord op heb gehad ;)

bint_duh_bledie
06-05-2003, 10:23
Origineel gepost door Dolphin Allah ie kemelek beghir oe ala ghir incha'Allah Bint duh bledie!! inshallah meid echt lief van je dank je :p

Dolphin
06-05-2003, 10:28
Origineel gepost door bint_duh_bledie inshallah meid echt lief van je dank je :p Ik ben een jongen :( ;)

bint_duh_bledie
06-05-2003, 10:29
Origineel gepost door Dolphin Ik ben een jongen :( ;) wallah sorry dom kop ik zag het niet het spijt me maar nogmaals bedankt lieverd

Dolphin
06-05-2003, 10:31
Origineel gepost door bint_duh_bledie wallah sorry dom kop ik zag het niet het spijt me maar nogmaals bedankt lieverd Geeft nix hoor!! ;)

Dolphin
06-05-2003, 10:34
Origineel gepost door MissOogappeltje IK WIL EEN ANTWOORD MENEERTJE! :kwaad: Volgens mij heb je geen antwoord op mijn vraag en probeer je nu de vraag in mijn schoenen te schuiven? :D Maar goed, omdat jij het bent zal ik een antwoord geven op jouw vraag. Ik denk inderdaad dat een man klaar is voor het huwelijk wanneer verschillende faktoren bij elkaar komen. Namelijk, klaar met de studie en een baan hebbende. Het gevoel dat hem zegt dat hij naar vastigheid verlangt. De juiste vrouw ontmoet heeft en natuurlijk el mektab.

bint_duh_bledie
06-05-2003, 10:52
and down

Dolphin
06-05-2003, 10:59

And up...:stout:

Pagina's : [1] 2