Bekijk originele versie : acnepil diane35
faatin1973
06-05-2003, 08:56
Beste mensen,
Ik wil even weten of er mensen zijn die ervaring hebben met de acne pil diane 35. Ik slik hem nu zo ongeveer 2 maanden tegen acne en ik wil graag weten wat voor ervaringen mensen met deze pil hebben. Wanneer is het resultaat ongeveer zichtbaar?
Alvast dank!
misz_zineb
06-05-2003, 12:40
hallo faarin1973!!een nich van mij heeft ook dianapil gebruikt tegen haar acne,de acne ging weg,maar omdat diana een sterke pil is brengt het een hoop gezondheidsrisico's met zich mee,mijn nicht heef er borstkanker door op gelopen,gelukkig was ze er snel bij!!als ik jou was zuo ik maar naar een ander middel zoeken en proberen om zo weinig mogelijk troep,want dat iz de pil eigenlijk je lichaam binnen te laten!!succes!!hopelijk heb je wat aan mijn advies!!toedelssss!!:zwaai:
salima23
07-05-2003, 21:52
je ziet het resultaat binnen 6 maanden, ja en soms is er geen ander oplossing dan het nemen van de pil. Zelf gebruik ik ook dianapil.
superwomen
07-05-2003, 22:32
Bij een nicht van mij heeft het geholpen,maar ik zelf kreeg last van mijn borst.Was direct gestopt,en over gestaptnaar een zalf.En nu is alles weg.
:toink: zo erg dat je zelf borstkanker er van krijgt wejoee meid ik zou stoppen en die acne verdwijnt vroeg of laat heus wel hoor...tog????
yasminne
08-05-2003, 21:03
Origineel gepost door superwomen
Bij een nicht van mij heeft het geholpen,maar ik zelf kreeg last van mijn borst.Was direct gestopt,en over gestaptnaar een zalf.En nu is alles weg.
En zou ik je dan mogen weten welk zalf, wil er ook van af.
:(
faatin1973
13-05-2003, 09:09
Dag meiden,
Dank voor alle reacties! Ik zit er erg mee, vooral omdat ik er nooit eerder last van heb gehad en nu een hele uitbarsting. Ik slik de pil nu al 2 maanden en zie nog geen enkel resultaat. vandaar mijn vraag. Superwoman kan je ook zeggen welke zalf je hebt gebruikt? alvast dank!
anissa27
04-06-2003, 00:44
hallo ik heb die pil ook genomen,acne ging niet weg en ik werd dik echt waar
het beste middel tegen acne is roacutanne
bij mij is alles weg nu!! ik ben echt blij!!! en op heel korte tijd!!
mijn huid is prachtig nu!!
en het is geen duur medicament ,wel mag je niet in de zon zitten maar dat neem je erbij!!
what the hell :confused:
borstkanker ???????
Emotions
04-06-2003, 10:04
Ik gebruikte die pil ook en bij mij vlogen de kilootje er juist vanaf.
En dat die pil de kanker heeft veroorzaakt kan niet.
faatin1973
04-06-2003, 10:05
Heeft deze pil bij jou wat geholpen emotions? Roaccutane is namelijk uit de handel genomen vanwege de vele bijwerkingen.
Diana35 helpt heel goed tegen bruikkrampen ..
Sweetmarocia
06-06-2003, 23:25
Hallo,
Ik zag al resultaat na een maand ofzo maar een vette huid en grote porien heb ik nog steeds, iemand een tip?
AwIlIe BoRsTkAnKer????
maghrebgirl20
10-06-2003, 00:25
Origineel gepost door misz_zineb
hallo faarin1973!!een nich van mij heeft ook dianapil gebruikt tegen haar acne,de acne ging weg,maar omdat diana een sterke pil is brengt het een hoop gezondheidsrisico's met zich mee,mijn nicht heef er borstkanker door op gelopen,gelukkig was ze er snel bij!!als ik jou was zuo ik maar naar een ander middel zoeken en proberen om zo weinig mogelijk troep,want dat iz de pil eigenlijk je lichaam binnen te laten!!succes!!hopelijk heb je wat aan mijn advies!!toedelssss!!:zwaai:
wat een onzin, je krijgt er echt geen kanker van. diana is een van de lichtste pillen en niet de zwaarste.
Sweetmarocia
11-06-2003, 16:18
Hoi dames weet iemand hoe je precies die mengsel met suiker maakt om mee te harsen?????
weet dat er suiker en citroensap in gaat maar niet hoeveel en of er nog iets in hoort.
Alvast bedankt :zwaai:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.