Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je Ouders Wijzen Je Relatie Of Je Aanstaande Man/Vrouw Af...

Pagina's : [1] 2 3 4

Vin
06-05-2003, 02:21

Stel je voor je ouders staan niet achter je relatie of ze wijzen je man/vrouw af... Wat doe je dan?? :confused:

ArabLady
06-05-2003, 02:25
dan houdt het op :jammer:

Vin
06-05-2003, 02:27
Origineel gepost door ArabLady dan houdt het op :jammer: meen je dat?? :confused:

HalfBlood
06-05-2003, 02:27
ya Gumuz actie..

Camilla27
06-05-2003, 02:35

als het een goede man is dan mogen ze hem niet weigeren,ze zullen het moeten accepteren:ego:

HalfBlood
06-05-2003, 02:51
Als ze geen redenen hebben betrekking tot de Islam, dan verspil ik mijn tijd niet verder aan hun onwetendheid..

Chatefemqemamu
06-05-2003, 03:43
als m'n ouders het niet goed vinden, om wat voor reden dan ook.... dan jammer, maar is per direct afgelopen. er bestaat geen enkele man op deze wereld om wie ik ruzie met m'n ouders zou maken en ze hoofdpijn voor zou willen bezorgen, zijn ze niet waard.

Hafsat
06-05-2003, 09:50
Origineel gepost door Gulay Ze moeten ermee leren leven... Nee hoor als mijn ouders er niet mee eens zijn, helaas jammer, maar ik kies altijd voor mijn ouders

Tijn
06-05-2003, 09:53
Welke redenen kunnen de ouders hebben om een partner te weigeren?.....ben erg benieuwd

Hafsat
06-05-2003, 09:53
Origineel gepost door Gulay Ik weet dat ik mijn ouders kan laten zien dat hij het waard is... En als ze het goed met me voor hebben, weten ze dat mijn geluk voor hun persoonlijke mening gaat ... Dat is mijn mening dus :rolleyes: Tja, ouders zijn niet hetzelfde

Hafsat
06-05-2003, 09:56
Origineel gepost door Gulay Ik geef mijn mening ten op zichte van mijn ouders en niet ten op zichte van iedereens ouders ;) Dat bedoelde ik ook niet, maar goed :zwaai:

ArabLady
06-05-2003, 09:58
Origineel gepost door Vin meen je dat?? :confused: waarom vraag je dat :confused:

bint_duh_bledie
06-05-2003, 09:59
Origineel gepost door Hafsat Nee hoor als mijn ouders er niet mee eens zijn, helaas jammer, maar ik kies altijd voor mijn ouders safie dus ze zeggen nee en jij legt je daarbij neer dus je doet dus niks om je ouders over te halen dat is dus geen liefde dus ze zeggen nee jij gaat daar mee accoord op naar de volgende deelnemer je gaat toch trouwen met iemand die van jou houd en jij van hem nou ik zal er absoluut alles aan doen om met hem te trouwen maar ik doe niks geks natuurlijk ik praat ze om ik koop ze om maakt niks uit maar ik wil met hem trouwen niet mijn moeder of vader het blijft mijn keus maar gelukkig hebben mijn ouders mijn man geaccepteerd hamdoelilah

Hafsat
06-05-2003, 09:59
Origineel gepost door ArabLady waarom vraag je dat :confused: Trek je conclusies :rolleyes: :hihi:

Hafsat
06-05-2003, 10:03

Origineel gepost door bint_duh_bledie safie dus ze zeggen nee en jij legt je daarbij neer dus je doet dus niks om je ouders over te halen dat is dus geen liefde dus ze zeggen nee jij gaat daar mee accoord op naar de volgende deelnemer je gaat toch trouwen met iemand die van jou houd en jij van hem nou ik zal er absoluut alles aan doen om met hem te trouwen maar ik doe niks geks natuurlijk ik praat ze om ik koop ze om maakt niks uit maar ik wil met hem trouwen niet mijn moeder of vader het blijft mijn keus maar gelukkig hebben mijn ouders mijn man geaccepteerd hamdoelilah Al amdulilah voor jou :) Natuurlijk zal ik ze proberen over te halen, maar ze zullen er wel een reden voor hebben om hem af te wijzen. Ik wil mijn ouders gewoon geen pijn doen, dus als ze hem niet accepteren so it will be it :jammer:

Pagina's : [1] 2 3 4