Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Moet je als vrouw je broek uitdoen als je...

Pagina's : [1] 2 3 4 5

SweetRose
05-05-2003, 23:08

slaapt? Dan bedoel ik ni vrijen hé maar gewoon..als je naast je man ligt te snurken...moet je dan je broek uitdoen? M'n ma zei het een paar dagen geleden dat er manne zijn die ni graag hebben dat hun vrouwen met kleren slapen...Anders is het net of er ligt een man naast hen...:giechel: Is het zo? Kheb er zo om moeten lachen..haha Kbedoel wij vrouwen hebben het ook koud hoor en zeker 's nachts in de winter....:p

MocroPrinsesje
05-05-2003, 23:09
:hihi: hahahahaha die heb ik nog nooit gehoord...ik slaap altijd met een short...en die doe ik egt niet uit hooR:ego:

SweetRose
05-05-2003, 23:11
Ja maar het is zo...:p Toen ik het hoorde kwam ik maar ni bij vant lachen...:haha:

Bario_Woman
05-05-2003, 23:11
hahahahhahaha....meid met alle respect...maar dit vind ik werkelijk waar een moppentopper :goedzo: Nee ik heb er nooit van gehoord......

sherine
05-05-2003, 23:12

ik slaap altijd in that thong thong thong :boogie:

SweetRose
05-05-2003, 23:14
Moppentopper? hahah Neej het is echt zo...wallah..sommige mannen hebben da echt echt ni graag...:melig:

MocroPrinsesje
05-05-2003, 23:16
Origineel gepost door DuTSKe Moppentopper? hahah Neej het is echt zo...wallah..sommige mannen hebben da echt echt ni graag...:melig: Hahaha okeej..... Dan hoor ik t later wel.... :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Bario_Woman
05-05-2003, 23:17
Origineel gepost door DuTSKe Moppentopper? hahah Neej het is echt zo...wallah..sommige mannen hebben da echt echt ni graag...:melig: ik denk dan de oudere mannen...de mannen van nu zien je liever in een string slapen en een topje ;)

Camilla27
05-05-2003, 23:17
Origineel gepost door DuTSKe slaapt? Dan bedoel ik ni vrijen hé maar gewoon..als je naast je man ligt te snurken...moet je dan je broek uitdoen? M'n ma zei het een paar dagen geleden dat er manne zijn die ni graag hebben dat hun vrouwen met kleren slapen...Anders is het net of er ligt een man naast hen...:giechel: Is het zo? Kheb er zo om moeten lachen..haha Kbedoel wij vrouwen hebben het ook koud hoor en zeker 's nachts in de winter....:p zou zelf ook niet willen dat mijn man naast me ligt met zijn kleren aan...uit die handel :kwaad:

Tijn
05-05-2003, 23:19
...alleen als het mannetje ook z`n rok uittrekt :wat?!:

SweetRose
05-05-2003, 23:19
neeeeeej ge verstaat me ni goed...kbedoel ge moogt wel kleren aan doen...maar dan gewoon lingerie of een negligé ofzo...ni naakt hé :p hahaha :melig:... en camilla...:goedzo: zo moet dat...ik naakt, hij naakt :hihi:

Bario_Woman
05-05-2003, 23:21
meiden toch.... hahhaha.... ookal trekken ze hun broek en shirt uit...er blijft altijd een 2e laag.... Hun verdomde bontjas ;) :gniffel: Tenzij we er met een grasmaaier over heen gaan ;)

SweetRose
Origineel gepost door Tijn ...alleen als het mannetje ook z`n rok uittrekt :wat?!: ja juist :maf2:

Masriya
hahahahha nog nooit van gehoord, maar als het zo is, zal het geen problemo zijn ik slaap toch altijd in teletubbie onderbroek

SweetRose
05-05-2003, 23:22

Een grasmaaier? haha is da ni wat TE pijnlijk? :hihi: maar ge verstaat me hé wa k probeer uit te leggen...:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5