Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Stelling: Voornamelijk laag geschoolde mensen gaan vreemd.

cj_tetuani
05-05-2003, 22:53

Stelling: Voornamelijk laag geschoolde mensen gaan vreemd. Ikzelf ben er nog niet helemaal uit, maar mijn eerste reactie is ja waarom ? omdat ik denk dat er wellicht minder besef van normen en waarden heerst in de lagere opleiding niveaus.

superwomen
05-05-2003, 22:59
Volgens mij heeft dat er niets mee te maken.

Hindaatje
05-05-2003, 23:01
vreemdgaan en opleiding? Volgens mij haal je dingen door mekaar... Vreemdgaan heeft vaak met lust te maken,jah soms ook liefde;) Maar opleiding??????? explain:rolleyes:

cj_tetuani
05-05-2003, 23:04
Origineel gepost door Hindaatje vreemdgaan en opleiding? Volgens mij haal je dingen door mekaar... Vreemdgaan heeft vaak met lust te maken,jah soms ook liefde;) Maar opleiding??????? explain:rolleyes: omdat ik denk dat er wellicht minder besef van normen en waarden heerst in de lagere opleiding niveaus.

Hindaatje
05-05-2003, 23:05

Origineel gepost door cj_tetuani omdat ik denk dat er wellicht minder besef van normen en waarden heerst in de lagere opleiding niveaus. hahaha...sorry maar dat slaat nergens op :giechel: Over zoites doms ga in nie eens discusseren heeft namelijk geen nut :zwaai:

marhaba
05-05-2003, 23:06
?????????

MueZli
05-05-2003, 23:08
Besef van normen en waarden heeft niets te maken met opleidings nivo's. K vind dat n hele gevaarlijke opmerking.

cj_tetuani
05-05-2003, 23:08
Origineel gepost door Hindaatje hahaha...sorry maar dat slaat nergens op :giechel: Over zoites doms ga in nie eens discusseren heeft namelijk geen nut :zwaai: Jammer :zwaai: geef je zo maar op :confused:

Tijn
05-05-2003, 23:09
Stelling: Voornamelijk laag geschoolde mensen gaan vreemd. ........die willen nog wel eens vergeten met wie ze eigenlijk getrouwd zijn :D ff zereneus, denk niet dat de stelling klopt.....dat sommige aan de lopende band staan, wil nog niet zeggen dat ze aan de lopende band vreemd gaan ;)

cj_tetuani
05-05-2003, 23:19
Origineel gepost door Tijn Stelling: Voornamelijk laag geschoolde mensen gaan vreemd. ........die willen nog wel eens vergeten met wie ze eigenlijk getrouwd zijn :D ff zereneus, denk niet dat de stelling klopt.....dat sommige aan de lopende band staan, wil nog niet zeggen dat ze aan de lopende band vreemd gaan ;) Gaan we elkaar beledigen ? :giechel: :zwaai:

Tijn
05-05-2003, 23:21
Origineel gepost door cj_tetuani Gaan we elkaar beledigen ? :giechel: :zwaai: JA, aangenaam Beledigen Kaas ;) :zwaai: