Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ik begrijp die gevoelens van marokkanen gewoon niet zijn die der wel

Pagina's : [1] 2 3

sherine
05-05-2003, 22:36

wat ik heb gemerkt bij ''marokkanen'' ze doen nooit open over hun gevoelens....me vader zelf ook ..niet altijd maar vaak wel..net of gevoelens zo van het ene op het andere moment kunnen veranderen of er wel helemaal niet zijn ik ging er laatst op letten omdat er het volgende is gebeurt.. me vriendin ging een tijdje met een jongen ze waren echt elke dag samen echt mattie`s alles..hij deed echt alles voor der zij voor hem ze vertrouwen elkaar..delen alles...tenminste dat d8 ik... hij heeft het namelijk uitgemaakt ik was echt in zware shock toestand dat ik het hoorde...gewoon ik zie gewoon aan hem dat als ze samen zijn dat hij verliefd is dan krijgt hij zo een lachje en van die trekjes in ze gezicht..stunteldingen..en ze kan echt ver gaan ... hij zei dat hij van der hield en gek op der was...maar ze vertelde me vaak veel verhalen en hij kwam altijd naar mij als er iets was...hij was gek op der...maar het leek net of hij er bang voor was ..om iemand lief te hebben..net of het een taboo is..het lijkt net of hij het gaat blokken...toen hij het uitmaakte zij die tegen der...ik hou van je..alleen ik ben niet toe aan een relatie en er zit toch geen toekomst voor hun in..het is gewoon echt vreemd...ik kan het gewoon niet begrijpen die 2 hadden het zo leuk..nu nog steeds..zijn ze vrienden zien ze elkaar..en dan zoenen ze elkaar weer dan weer in love zijn ze weer dagen achter elkaar samen dan kan het weer allemaal niet..en dan denk ik waarom dus me vragen zijn o. a : persoonlijk denk ik dat het mede door de opvoeding komt of je open bent over je gevoelens of niet ......wat denk jij ?? en zou je dat kunnen veranderen ??? is deze jongen nou gewoon een player of zou hij gewoon nooit verwacht hebben dat hij verliefd zou worden ...(na mijn idee is hij dat namelijk echt wel) als jij een jongen bent..en je bent verliefd hoe laat jij dat dan merken... iedergeval help mi out my girl..and i think much more girls with questions...

sherine
05-05-2003, 22:48
JA TUURLIJK !!! ik heb je al een pm gestuurd voor de ckerheid

misz_zineb
05-05-2003, 23:27
ik weet niet meid!!ik begrijp ook geen f*cking dr.ol van die jongens!!!de ene x aanbidden ze je en kunnen ze nie zonder je en na een aantal dagen,weken,jaren doen ze net of ze je niet kennen :confused: !!me don't know!!mischien komen ze wel egt van mars!! hahahahah :D

sherine
05-05-2003, 23:30
haha ja tochhhhhhhhhhhhhhhh !!!!!!!!!!! ewaaa komt ie goed :p

misz_zineb
06-05-2003, 12:49

Origineel gepost door miriam#1 weetje hoe ik er over denk ik denk dat als jij deze fouten ziet en denk van dit klopt niet hoe kun je nou zo gedragen dan moet je alleen aan een ding denken misschien wel meedere je moet gewoon niet zoals die mensen worden en als je ziet bv wat voor fouten je vader maakt bv door niet zich zelf open te stellen aan zijn kinderen, dat jij dat gewoon later wel zult doen. en zo iets kun je niet fixen weetje als je vader zo is dan wilt dat zeggen dat ie dat gewent is dus het beste is dat je het accepteerd en dat je dat later zal voorkomen bij jou eigen kinderen helemaal gelijk :goedzo:!alleen zo denken wij vrouwen! :strik:!mannen gaan het juist precies op de zelfde manier doen als hun vader!!want ze zijn koppig :zweep: en als je zegt dat moet je niet doen dan doen ze het juist!!als je vindt dat ik ongelijk heb lees dan de nieuwe collum van salah maar!!wahhhhaahahah:melig: daar geeft hij het toe!! :zwaai: koesie van zizi

etoadou
06-05-2003, 13:04
een fout die door sommige meiden gemaakt word is: ze willen alles onder de duim hebben, en de marokkanen die kunnen dat niet accepteren al kunnen die meiden heel genuancieerd en lief te werk gaan. zou het de reden kunnen zijn? ik weet het niet

misz_zineb
07-05-2003, 23:56
jah mirjam#1 je heb gelijk!! nou alleen hopen dat ze allemaal zo worden! hahhahahah :melig:

sherine
08-05-2003, 13:28
jullie hebben allemaal gelijk serieus we komen der wel uit...begin maar bij jezelf ......... behalve etoadou jij snapt er echt helemaal niks van :p

185353
08-05-2003, 14:57
ik denk dat de opvoeding van onze heren wel degelijk een grote rol speelt. Kijk bijna elke marokaanse jongen{ niet iedereen maar de meeste} hebben wel eens een nederlands vriendinnetje gehad,hoe reageren de ouders hierop van : oja laat hem maar hij brengt alleen ze tijd met haar door en ze behoeftes,want daarna dumpen ze die dames gewoon en trouwen ze met een marokaanse.Dit begrijp ik ook niet.Zijn de hollandse meiden dan geen mensen ofzo hebben zij geen gevoelens ofzo en daar kan ik me echt aan ergeren,als je een hollandse wilt prima maar gebruik haar niet. Vaak nemen jongens veel dingen van huis mee,als ze bv gewend zijn dat hun moeder noooit naar buiten ging dan vinden ze het normaal om hun vrouw ook thuis optesluiten wat ja dat is hij gewend,ik praat uit ervaring. weetje je kan uren door schrijven over jongens,alleen we kunnen niet met ze en ook niet zonder ze leven dus ja wat nu??????????????/ ik weet het niet

misz_zineb
08-05-2003, 19:05
Origineel gepost door sherine jullie hebben allemaal gelijk serieus we komen der wel uit...begin maar bij jezelf ......... behalve etoadou jij snapt er echt helemaal niks van :p whahah wij zijn girls united tog?????? nieuwe vrouwen organisatie!!! :D

dulce_lamia
08-05-2003, 19:19
Wat ik veel zie is het volgende ze zijn zo leuk en open en top totdat ze je hebben of weten dat ze je kunnen krijgen ofzo en dan begint de afstandelijkheid en krijg je die toestanden die jij hierboven beschrijft... Zoooo ondoorgrondelijkkk Ik heb zoiets van als je niet wil begin er dan ook niet aan, niet alles is een spelletje...

marocrifia_babe
09-05-2003, 18:10
185353 je hebt echt gelijk! mijn neven bijvoorbeeld die zijn ook zo. En als ik naar die ex-en van hun kijk wellah dan heb ik gewoon tranen in mijn ogen, die meisjes meskienaat die houden echt van hen, maar hun...ik weet niet....hoe kunnnen ze met gevoelens van anderen spelen? En die ouders......pfff daar komt het gewoon door! Ach joh.. hij trouwt toch met iemand uit marokko want die marokkaanse meiden hier zijn allemaal h.o.e.r.e.n zeggen ze dan! Wellah ik walg van zulke mensen. Zo raak ik persoonlijk ook het vertrouwen in marokkaanse jongens kwijt. Ach ja, als je je eigen kinderen later inshaallah maar een goede opvoeding geeft, ik hoop dat wij meiden van deze generatie er alles aan zullen doen om de vooroordelen weg te jagen over ons, en ze te laten zien wat echte marocgirls zijn!

lahcen_29
09-05-2003, 18:18
boys, I know http://matadero-abuelo.iespana.es/matadero-abuelo/anims/killer.gif

C_warrior
10-05-2003, 00:42
Origineel gepost door misz_zineb ik weet niet meid!!ik begrijp ook geen f*cking dr.ol van die jongens!!!de ene x aanbidden ze je en kunnen ze nie zonder je en na een aantal dagen,weken,jaren doen ze net of ze je niet kennen :confused: !!me don't know!!mischien komen ze wel egt van mars!! hahahahah :D Eyy ik kom van planeet vegeta :boos:

sherine
10-05-2003, 00:49

Helemaal mee eens ;)

Pagina's : [1] 2 3