Bekijk originele versie : help snel :(
asmae_tetouani
16-02-2006, 00:03
wat moet ik doen tegen een verstopte neus, ik heb geen neusspray meer thuis.. maar het is zo vervelend ik heb het gevoel dat ik stik en ik heb er ook ontzettende hoofdpijn van gekregen, want ik adem altijd via me neus en nooit uit me mond alleen als ik praat natuurlijk..
wie oh wiee weet er wat tegen
Ajuin helpt voor een verstopte neus :goedzo: Gewoon de ajuin schillen en in stukjes snijden en op een bord in de buurt van je bed zetten.
Een goede nachtrust gegarandeerd.
Sweet dreamzz meid :goedzo:
asmae_tetouani
16-02-2006, 00:15
wat is dat ajuin??
beertje2005
16-02-2006, 00:17
stomen??
wat is dat ajuin??
Ken je dat nt een ajuin :confused:
http://img379.imageshack.us/img379/7919/uiwit8ql.jpg (http://imageshack.us)
asmae_tetouani
16-02-2006, 00:30
ajuin is dat arabisch voor een ui?
Volgens mij is dat vlaams?
:hihi:
asmae_tetouani
16-02-2006, 00:35
Volgens mij is dat vlaams?
:hihi:
whahah ja want k ken dat woord niet:rolleyes:
Nee nt arabisch, maar ja maw het is dus een ui hé, zoals jullie kaasjes het dan zeggen hé :hihi:
asmae_tetouani
16-02-2006, 00:44
ik bel me zus wel om te vragen of ze neus spray heeft,, want ik ga neit zo een stinkende ui naast me bed doen.. ik ben al misselijk:(
_Farrah_
16-02-2006, 11:34
Water koken en stomen, het liefst met een beetje vicks erin (gewoon die zalf met een lepel erin kwakken), handdoek over je hoofd en stomen.
Ogen beter dicht houden! Heb je geen vicks, doe dan tijgerbalsem of anders kamille om te verzachten. En anders alleen water om toch een beetje open te krijgen! Beterschap!
khadoeja
16-02-2006, 11:50
Bij mij helpen hete snoepjes ook altijd tegen een versptopte neus......erop zuigen en dan langzaam proberen door je neus te ademen!
Beterschap ;)
Magrebia
16-02-2006, 12:41
Heb je een oude neusspray? Gooi ze dan niet weg en maak zelf snel een doeltreffend middeltje klaar..:
laat een pannetje met water koken en doe er een snufje zout in (niet teveel).
Laat het eventjes doorkoken. Als het wat gekoeld is doe je het in de neusspray, zo heb je dat altijd in huis.
Wel best als je het een tijdje niet hebt gebruikt dat wegdoen en nieuw water maken.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.