Bekijk originele versie : marokkaaanse jongens > problemen>....
wat ik heb gemerkt bij ''marokkanen'' ze doen nooit open over hun gevoelens....me vader zelf ook ..niet altijd maar vaak wel..net of gevoelens zo van het ene op het andere moment kunnen veranderen of er wel helemaal niet zijn
ik ging er laatst op letten omdat er het volgende is gebeurt..
me vriendin ging een tijdje met een jongen ze waren echt elke dag samen echt mattie`s alles..hij deed echt alles voor der zij voor hem ze vertrouwen elkaar..delen alles...tenminste dat d8 ik...
hij heeft het namelijk uitgemaakt ik was echt in :eek: zware shock toestand dat ik het hoorde...gewoon ik zie gewoon aan hem dat als ze samen zijn dat hij verliefd is dan krijgt hij zo een lachje en van die trekjes in ze gezicht..stunteldingen..en ze kan echt ver gaan ...
hij zei dat hij van der hield en gek op der was...maar ze vertelde me vaak veel verhalen en hij kwam altijd naar mij als er iets was...hij was gek op der...maar het leek net of hij er bang voor was ..om iemand lief te hebben..net of het een taboo is..het lijkt net of hij het gaat blokken...toen hij het uitmaakte zij die tegen der...ik hou van je..alleen ik ben niet toe aan een relatie en er zit toch geen toekomst voor hun in..het is gewoon echt vreemd...ik kan het gewoon niet begrijpen die 2 hadden het zo leuk..nu nog steeds..zijn ze vrienden zien ze elkaar..en dan zoenen ze elkaar weer dan weer in love zijn ze weer dagen achter elkaar samen dan kan het weer allemaal niet..en dan denk ik waarom
dus me vragen zijn o. a :
persoonlijk denk ik dat het mede door de opvoeding komt of je open bent over je gevoelens of niet ......wat denk jij ?? en zou je dat kunnen veranderen ???
is deze jongen nou gewoon een player of zou hij gewoon nooit verwacht hebben dat hij verliefd zou worden ...(na mijn idee is hij dat namelijk echt wel)
als jij een jongen bent..en je bent verliefd hoe laat jij dat dan merken...
:zwaai:
iedergeval help mi out my girl..and i think much more girls with questions... :confused: :confused: :confused:
Ik laat dat niet merken..:o
Ken ik nie...:engel::)
Tenminste nog nie..:)
dat bedoel ik waarom zou je dat niet laten merken ??? vind je dat raar ??? ik bedoel daar gaat het over...ik vraag me echt af..waarom weet je....je ziet het in me verhaal over me vriendin en der ex...zij blijft altijd achter met vragen terwijl die volgens mij overbodig zijn...
ben je bang om verliefd te worden ? om aan je gevoelens toe te geven ?
Hmmm,
Op de eerste plaats verschilt et echt per persoon..:)
Ik zelf. tjah oe moet ik et zeggen.....eigenlijk 2 dingen:)
Nog niet degene ontmoet voor wie ik mn hart zou open stellen
En ben aan de ene kant wat verlegen..:o..maar toch kweet neit denk dat mn eerste punt eht belangrijkste is:)..
Maaar dat is dus voor mij, tis altijd verschillend:)
Origineel gepost door MocroPrinsesje
:Iluvu:
Cut it out...:o
You making me blush..:ohttp://66.227.101.70/otn/love/icon_smile_blush.gif
MocroPrinsesje
05-05-2003, 23:10
Origineel gepost door EMIEN
Cut it out...:o
You make me blush..:ohttp://66.227.101.70/otn/love/icon_smile_blush.gif
Aaaahh wat leuk dat je verlegen bent seg :Iluvu: ........
i wanna make yah blush:stout:
kweet alleen niet hoe.... :(
Origineel gepost door sherine
hmmz ok......weird.....
Weet je wat het denk ik voor sommige is, misschien voor hem ook:
Dat je voelt dat je eens serieuze relatie aangaat, en et wordt echt hecht. En ik denk dat hij misschien bang is, zo vroeg al zorg te dragen aan iemand...hij wil misschien nog effe vrij zijn.
Dat kan et zijn..:)
dat denk ik ook
maar kom op.....
wat kan er nou leuker zijn dan verliefde mensen met ze 2en tijd doorbrengen ja tochhhhh
Aaaahh wat leuk dat je verlegen bent seg :Iluvu: ........
i wanna make yah blush:stout:
kweet alleen niet hoe.... :(
Your doing it right now...:o
Its hard....verlegen zijn...maar kben niet te verlegen...ben verlegen op een goede manier..:) maar niet altijd:(
Maar why do you wanna make me blush..:o....?
Tis moeilijk genoeg..:o
SweetRose
05-05-2003, 23:18
Te Onzeker....
Origineel gepost door sherine
dat denk ik ook
maar kom op.....
wat kan er nou leuker zijn dan verliefde mensen met ze 2en tijd doorbrengen ja tochhhhh
Neej ik kan me ook niets mooiers inbeelden, maar toch...
Tjah.. tis erg jammer ja....misschien ging et em te snel...dat kan ook:)
Dat is gevaarlijk hoor te snel gaan, dan word je meteen afgeschrikt..
MocroPrinsesje
05-05-2003, 23:20
Origineel gepost door EMIEN
Your doing it right now...:o
Its hard....verlegen zijn...maar kben niet te verlegen...ben verlegen op een goede manier..:) maar niet altijd:(
Maar why do you wanna make me blush..:o....?
Tis moeilijk genoeg..:o
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ..........
waarom ik je verlegen wil maken....hummmmm kweenie :o ......
sollie moppie ik zal t niet meer doen......vanaf nu af aan ben ik een :engel:
:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: ..........
waarom ik je verlegen wil maken....hummmmm kweenie :o ......
sollie moppie ik zal t niet meer doen......vanaf nu af aan ben ik een :engel:
:p
Je was al een :engel:
Maar nu gaat die kleur tenminste weg..:o..:)
Eigenlijk worden alleen mn oren gloeiend (gelukkig maar) nietmn wangen....ben ik effe blij:)
ok het kan te snel gaan
dan moet hij dat aangeven kunnen ze daar aanwerken misschien elkaar minder zien of spreken..da hij niet zo een benauwd gevoel krijgt dat wil hij ook niet...terwijl dat dus eigenlijk nu wel het geval us...volgens mij kan hij gewoon niet tegen het woord relatie :confused:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.